Autor Tema: Seguiment mes d´AGOST 2010  (Llegit 93173 cops)

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes d´AGOST 2010
« Respondre #255 el: D’agost 13, 2010, 11:18:55 a. m. »
Jo estic amb en Llevant, de decepcionant res de res.  :)
Anit no era la nostra. No hi havia tantes coses favorables i així i tot ha plogut un poc (més del que em pensava mirant meteoclimatic). El més interessant arriba a partir d'anit i fins demà migdia. Si tenim sort (imprescindible en aquesta casta de situacions) podrem veure coses guapes (a redols)  :)

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes d´AGOST 2010
« Respondre #256 el: D’agost 13, 2010, 12:46:09 p. m. »
Bones tempestes a Alacant / Nord d'Eivissa (dins la mar) però ni funciona el radar de València ni funciona, com no, el d'aquí  ;D  ;D
Per aquí arriben niguls alts i primers intents de creixement de tímids cúmulus humilis.  :)

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes d´AGOST 2010
« Respondre #257 el: D’agost 13, 2010, 12:55:51 p. m. »
Jo si que no puc estar decebut  ;D
Sa tempesta entrà per Sóller a les 3 del matí, i ens ha deixat 5 mm, amb un espectacle de llamps i trons de primera, es ruixat va arribar a tenir molta intensitat, amb fort vent.

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes d´AGOST 2010
« Respondre #258 el: D’agost 13, 2010, 13:07:12 p. m. »
Jo si que no puc estar decebut  ;D
Sa tempesta entrà per Sóller a les 3 del matí, i ens ha deixat 5 mm, amb un espectacle de llamps i trons de primera, es ruixat va arribar a tenir molta intensitat, amb fort vent.
Estàs en consonància amb el que ha caigut per Alfàbia (també 5). Un solleric que treballa aquí m'ha dit que a devers les 3 s'ha aixecat per veure la pluja de perseids i el que ha vist ha estat tot un espectacle de llamps  ;D

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes d´AGOST 2010
« Respondre #259 el: D’agost 13, 2010, 13:17:11 p. m. »
Bones!

A Vilafranca devers a les 4h en punt hem tengut una petita tempesta (afortunadament les primeres gotes m'han despert) amb 5 ó 6 llamps i trons i que ens ha deixat en 15min la xifra de 1,2mm de precipitació. La veritat és que va caure amb molt poqueta intensitat i va durar poc temps.

Jo tampoc estic decepcionat per la nit que hem tengut però sí que ho estic pel dia que estam tenint avui. M'esperava un dia més grisot, tapadot i, tot i que hi ha niguls, fa un bon Sol. Afortunadament la temperatura és bastant agradable (24,7ºC en aquests moments).

A veure si tenim més sort anit!  ;)

Desconnectat elea

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1611
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes d´AGOST 2010
« Respondre #260 el: D’agost 13, 2010, 14:13:03 p. m. »
Bueno vamos a ver como se presenta la noche, que nos entra -13.7ºC a 500 hPA según GEFS, ayer marcaban -14.9ºC...

A las 4 me despertó un trueno y los rayos eran impresionantes, cuando tenía todo montado con un sueño que me caía, se desvaneció...

Mi hermana desde Jávea me acaba de poner los dientes bien largos, se oía el viento y el agua a través del teléfono queee  :o Viven muy cerca del mar...

T.Actual 26.5ºC y 58%HR. Racha máxima 60 kmh
Mínima 22.1ºC
Cuida, ama y respeta
cada ser vivo del planeta...

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes d´AGOST 2010
« Respondre #261 el: D’agost 13, 2010, 16:40:47 p. m. »
De moment cap tempesta aconsegueix travessar activa la mar. Una que semblava voler fregar Eivissa, s'ha quedat en no res.  :(
Anit, però, pot ser la mar sigui un aliat enlloc de ser un enemig  :)

Desconnectat llevant

  • Global Moderator
  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1985
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes d´AGOST 2010
« Respondre #262 el: D’agost 13, 2010, 17:01:01 p. m. »
Buf jo crec que sa cosa pinta bastant bé per aquesta pròxima nit eh!! mirau quines tempestarres que hi ha sobre la península i se suposa que la línia d'inestabilitat té que venir paulatinament cap aquí. Lo dolent és que ja només he dormit 4 hores aquesta passada nit i vaig un poc just de forces per fer una caça nocturna, però crec que per si acàs faré un poc de sesta ara :P

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes d´AGOST 2010
« Respondre #263 el: D’agost 13, 2010, 17:12:05 p. m. »
Brutal com està el llevant peninsular!. Quin xampinyons que hi ha!  :o :o :o :o :o

Com costa que ens arribin nuclis des de la Península!  :-\

A veure si avui vespre hi ha més sort!

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes d´AGOST 2010
« Respondre #264 el: D’agost 13, 2010, 17:16:06 p. m. »
avui tenc un sopar a fora vila, a Algaida, esper que sopem al porxo, perque si es dins sa casa i sa cosa es posa interesant, jo a los postres dire que no ma trop be, que torn a Palma i sortire disperat a encanzar ses tempestas   ;D ;D ;D ;D




Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes d´AGOST 2010
« Respondre #268 el: D’agost 13, 2010, 17:24:18 p. m. »
Gaire fe en els nuclis peninsulars no és per tenir-ne, la veritat. ::)

El nostre moment no pot torbar-se molt tampoc. Ara per creixement interior ja mos en podem despedir i de que ens arribi alguna de la Península, pareix que també.  ::)

Però no està tot perdut ni de bon troç,  ;D confiem en la part més activa de la pertorbació que pot activar nuclis tant al nord (d'aquestes que corren paral·leles a la costa nord i en qualque moment la toquen i tot) com al Canal d'Eivissa, que sempre és molt important amb situacions així (mar calenteta, humitat i bon recorregut). O alerta a un doble joc en que llampegui una mica de per tot.

Just que l'espectacle llumínic ho pagui jo ja hem donaré per satisfet  ;D Però crec que fins demà migdia és possible que més d'un llevi les teranyines al pluvio  ;D

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes d´AGOST 2010
« Respondre #269 el: D’agost 13, 2010, 17:52:47 p. m. »
aqui podeu fer un bon seguiment de ses tempestas
http://www.cazatormentas.net/foro/seguimiento-de-situaciones-meteorolgicas/201007-seguimiento-especial-tormentas-%28del-707-al-%29/

Quina sort poder agafar cotxe i ficar-se dins es "zarao"!. Noltros ho tenim molt més limitat a n'això!.

Sembla que hi ha bones tempestes al sud d'Albacete i nord d'Alacant, tot i que els ecos que mostra es radar són molt menys aparatosos que la blancura del meteosat!