SMF - Just Installed!
sa temperatura minima a sa que he estat ni idea. A Mallorca dubto que hagi baixat de -3ºC. En es primer viatge d'estudis que vaig fer varem anar a Taull i per allà feia un autentic freter, pero encara no era massa frikkieEs windchill mínim -17ºC s'altre dia amb n'embat
Cita de: Twin en De Gener 06, 2010, 17:16:15 p. m.sa temperatura minima a sa que he estat ni idea. A Mallorca dubto que hagi baixat de -3ºC. En es primer viatge d'estudis que vaig fer varem anar a Taull i per allà feia un autentic freter, pero encara no era massa frikkieEs windchill mínim -17ºC s'altre dia amb n'embatJa ni hi pensava. És ver, quin fred aquell dia. Ara que amb la que ens espera el cap de setmana, segur que si fossim per allà doblariem la sensació
Cita de: embat en De Gener 06, 2010, 17:27:42 p. m.Cita de: Twin en De Gener 06, 2010, 17:16:15 p. m.sa temperatura minima a sa que he estat ni idea. A Mallorca dubto que hagi baixat de -3ºC. En es primer viatge d'estudis que vaig fer varem anar a Taull i per allà feia un autentic freter, pero encara no era massa frikkieEs windchill mínim -17ºC s'altre dia amb n'embatJa ni hi pensava. És ver, quin fred aquell dia. Ara que amb la que ens espera el cap de setmana, segur que si fossim per allà doblariem la sensació No ho diguis molt fort que si en cumul ho sent encara me fara pujar