Autor Tema: Seguiment mes de Novembre 2011  (Llegit 80223 cops)

Desconnectat caldereta

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 174
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #555 el: De Novembre 23, 2011, 18:01:15 p. m. »
Jo tanc l'episodia amb 45mm. Encara me falten uns 100mm per arribar a la mitjana, que si tenim en compte la situació de fa 20 i pico de dies, no està malament; a més, com diu en Uetam, els models d'avui intueixen que aquesta baixa pot pojar de latitud i tornar a afectar-nos a final de setmana, però ja vorem.

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #556 el: De Novembre 23, 2011, 19:20:29 p. m. »
Jo tanc l'episodia amb 45mm. Encara me falten uns 100mm per arribar a la mitjana, que si tenim en compte la situació de fa 20 i pico de dies, no està malament; a més, com diu en Uetam, els models d'avui intueixen que aquesta baixa pot pojar de latitud i tornar a afectar-nos a final de setmana, però ja vorem.


Es que Manacor es un des llocs que estabau mes magres.

Jo duc 547, que esta molt be per ser Palma i aixo que enguany Na Burguesa no mos ha donat gaire alegrias i al final d´estiu ha estat me ploguedor per sa  part maritima

Desconnectat Keleta

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 452
  • ferreret
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #557 el: De Novembre 23, 2011, 19:36:03 p. m. »
M'he llegit tot es seguiment des 18 a n'es 20 de novembre, que eren ses dades que jo no era aquí i m'ha fet una envejaaa... Lo d'Eivissa m'ha deixat bocabadada! :o Vaja seguiment! Es que sou uns cracks! ;)
    

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #558 el: De Novembre 23, 2011, 22:25:40 p. m. »
He xerrat amb en Grenotet, que demá  mos hem de veure perque ma donara es calendari de Cazatormentas, i resulta que fa dos dias un llamp li va rompre el internet i encara no el te arreglat

Desconnectat grenotet

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 818
    • Veure Perfil
    • red de estaciones en tiempo real
    • Correu
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #559 el: De Novembre 24, 2011, 10:39:59 a. m. »
ja torn esta en marxe  ;D ;D



Desconnectat Perejal

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1700
  • Fracàs escolar garantit! Ni anglès ni coneixements
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #560 el: De Novembre 24, 2011, 15:53:31 p. m. »
Jo tanc l'episodi amb 45mm. Encara me falten uns 100mm per arribar a la mitjana, que si tenim en compte la situació de fa 20 i pico de dies, no està malament; a més, com diu en Uetam, els models d'avui intueixen que aquesta baixa pot pujar de latitud i tornar a afectar-nos a final de setmana, però ja veurem.

Coincidesc amb tu: 47'2 mm

No sé que degué passar entre les 6 i les 12 de dia 23. El plúvio de l'AEMET en marcà 27 mm d'una tacada, i tanquen l'episodi amb 63'6 mm. O va agafar una retxa molt intensa que no afectà al nucli urbà, o és una "anadada d'olla" ...  ??? ... el Poliesportiu no està tan lluny de la vila  ...  ::)
FORÇA FORANA!!!

Desconnectat caldereta

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 174
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #561 el: De Novembre 24, 2011, 18:21:08 p. m. »
Jo tanc l'episodi amb 45mm. Encara me falten uns 100mm per arribar a la mitjana, que si tenim en compte la situació de fa 20 i pico de dies, no està malament; a més, com diu en Uetam, els models d'avui intueixen que aquesta baixa pot pujar de latitud i tornar a afectar-nos a final de setmana, però ja veurem.

Coincidesc amb tu: 47'2 mm

No sé que degué passar entre les 6 i les 12 de dia 23. El plúvio de l'AEMET en marcà 27 mm d'una tacada, i tanquen l'episodi amb 63'6 mm. O va agafar una retxa molt intensa que no afectà al nucli urbà, o és una "anadada d'olla" ...  ??? ... el Poliesportiu no està tan lluny de la vila  ...  ::)

Idò to pots creure; ahir dematí, sobre les 11 vaig partir a córrer cap a nes pinar de sa coma, i a nes Collet hi ha un home amb un Helman oficial, i li vaig pegar un crit meam si me volia dir els litres; idò en va llevar 26; pensa que jo visc a 1Km d'aquest pluvio i sa diferència va ser brutal de 10mm! Per tant va haver-hi una retxa molt marcada. Més envant, just passat és Pinar de Sa Coma tenc un pluvio amagat de can Batliu i m'havia vesat, entre dilluns migdia (que ja n'havia llevat 12) i ahir matí. S'aigo corria a les totes per aquella banda.

Desconnectat Keleta

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 452
  • ferreret
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #562 el: De Novembre 24, 2011, 19:40:28 p. m. »
Com ja vos haureu fixat, tenc es banner des Graphweather penjat a dia 4 de novembre  :-[ i, malgrat tanqui es programa, no s'en va. Ho estic intentant solucionar amb en Xalocada, i esper que aquest cap de setmana ja ho haguem pogut arreglar...  ;)
    

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #563 el: De Novembre 24, 2011, 20:31:37 p. m. »
Despues de la tempestad llega la calma, ahora a disfrutar de un par de dias soleados y de mañanas frias.
En este ultimo periodo de lluvias de los dias 21-22-23...

Ibiza ciudad 29mm

Sant Antoni de Portmany 60mm

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #564 el: De Novembre 24, 2011, 22:00:37 p. m. »
Bon vespre!

Com comenta en g-force, torna la tranquilitat per les Illes. Avui, per exemple, hem tengut la mínima de la temporada (alteta, si comparam les mateixes dates d'altres anys) amb 10.7ºC a Ciutat Jardí.
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat Xalocada

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1609
  • Portocolom
    • Veure Perfil
    • Balearsmeteo
    • Correu
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #565 el: De Novembre 24, 2011, 23:04:08 p. m. »
Bones:
Avui comprobant sa meva grafica de meteoclimatic, he pogut observà una petita curiositat que no es nova, ja m´habia fitxat abams, amam si es entesos me donau una resposta ;),  si mirau sa grafica se pot observà que a es moment que surt es sol sa direccío des vent gira de Nord cap a gregal i fins a posta de sol (aixo es molt tipic en s´estiu quant tenim vent general de Gregal que molt vegages arriba a Llevant), pero pensaba que era una cosa produida per s´embat, pero ara ???, toca ser una cosa produida per la mar perque ni a C¨an Cirerol ni Sant Salvador ni Felanitx ni Son Carrió se pot observà aixó ::)


Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #566 el: De Novembre 24, 2011, 23:18:03 p. m. »
Que imagen mas bonita!!!! y 945hPa de presion.. :-*


Desconnectat gorgblau

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 996
  • Tobogan d'en balti
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #567 el: De Novembre 25, 2011, 08:17:11 a. m. »
per fi un poc de fresca (per el vespre)!!!! minima a palma de 11º!!!
Visca Mallorca!!!

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #568 el: De Novembre 25, 2011, 10:32:42 a. m. »
Xalocada, això que comentes sembla se una mica d'embat. Quan la temperatura el vent canvia de nord a NE i es manté així tot el dia fins que la T torna a baixar que te tornar a girar més a nord. No sé, és com si entràs una mica d'embat de llevant que se sumàs al vent general de nord i te fa entrar el vent de gregal!. Com l'embat en aquesta época de l'any és molt fluix, per això no arriba a Can Cicerol i molt menys a Sant Salvador.

No sé, si hauria d'investigar una mica mes!  ;)

12,6ºC de Tmín a la part baixa de Vilafranca. Aquests dies la T no baixa tant com a altres bandes. Supós que perqué bufa una mica de tramuntana!

Desconnectat Perejal

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1700
  • Fracàs escolar garantit! Ni anglès ni coneixements
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #569 el: De Novembre 25, 2011, 11:44:15 a. m. »
Com diu n'Uetam, els models d'avui intueixen que aquesta baixa pot pujar de latitud i tornar a afectar-nos a final de setmana, però ja veurem.

Ara ja són tots els models consultats. La baixa retrocedeix pel Nord d'Àfrica i cap a la nit de diumenge a dilluns es situa en bona posició per tornar a donar-nos precipitacions  :)
FORÇA FORANA!!!