Autor Tema: Seguiment Meteorològic del mes de JUNY 2011  (Llegit 58928 cops)

Desconnectat Pla_Mallorca

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 736
    • Veure Perfil
Re: Seguiment Meteorològic del mes de JUNY 2011
« Respondre #330 el: De Juny 11, 2011, 16:11:48 p. m. »
per Lloret cel encapotat i en aquests moments cauen quatre gotines mal contades.... no esper massa més.

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment Meteorològic del mes de JUNY 2011
« Respondre #331 el: De Juny 11, 2011, 16:51:12 p. m. »
es radar mostra alguns ruixats cap a s'interior de Mallorca  ;D ;D

si no vaig errat avui fa 12 dies consecutius que a part o banda de Mallorca es recull pluja, no?? No està gens malament per ser juny  ;D ;D
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat llevant

  • Global Moderator
  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1985
    • Veure Perfil
Re: Seguiment Meteorològic del mes de JUNY 2011
« Respondre #332 el: De Juny 11, 2011, 22:31:45 p. m. »
Ja sé que només estem a dia 11 i que fer el que faré és al cap i a la fi sensacionalisme, però no me negareu que no és divertit  :P

Amb dades de l'aeroport de Palma, de moment aquest és el mes de juny més fred des de que es tenen registres: la temperatura mitjana està sent de moment 2,5ºC inferiors al que es considera normal per al període 1972-2000. Així mateix cal destacar que les temperatures màximes estan sent 4ºC inferiors a lo normal. No hi ha dades extremes de temperatures màximes més baixes, però això també deu ser de moment un rècord des de que es tenen registres. Llàstima que aquests dies la calor vagi a entrar i no hagi possibilitat d'arribar amb aquests registres a finals de mes!

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment Meteorològic del mes de JUNY 2011
« Respondre #333 el: De Juny 12, 2011, 06:19:12 a. m. »
Bon dia!

En Lluc té mala nit i no he pogut descansar gens! :P Avui sí que sembla que serà un dia on es Sol podrà lluir bastant i les temperatures s'enfilaran!

Com comentau, hem tengut una pausa llargueta en les temperatures "estivals" i som a 12 de juny. Ens estalviat un parell (mallorquí) de dies de calor, tot i que ja els varem passar a principis de maig.

Ara a veure si les prediccions estacionals que marquen un estiu mñes fresquet del normal es compleixen!

 ;)

Desconnectat cap de fibló

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1065
    • Veure Perfil
Re: Seguiment Meteorològic del mes de JUNY 2011
« Respondre #334 el: De Juny 12, 2011, 06:57:10 a. m. »
Bon dia!

En Lluc té mala nit i no he pogut descansar gens! :P Avui sí que sembla que serà un dia on es Sol podrà lluir bastant i les temperatures s'enfilaran!

Com comentau, hem tengut una pausa llargueta en les temperatures "estivals" i som a 12 de juny. Ens estalviat un parell (mallorquí) de dies de calor, tot i que ja els varem passar a principis de maig.

Ara a veure si les prediccions estacionals que marquen un estiu mñes fresquet del normal es compleixen!

 ;)
Bon dia Quique, benvingut al nou horari paternal  ;D ;)    Mólt interesant el que comentava Llevant.  Sa veritat es que com dius ja mos hem estalviat un parell de setmanes de calor.  Ara amteix he sortit i fa una bona fresca. Temp espenyat el sensor de temp.  :-\   Bon dia a tots !!! ;)

Desconnectat Vallca

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 650
  • Oregon BAR218HG (Sant Jordi - Palma)
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment Meteorològic del mes de JUNY 2011
« Respondre #335 el: De Juny 12, 2011, 08:10:04 a. m. »
Bon dia, es dia s'aixeca ben estirat. Platja? potser
Twitter: @Jawallk

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment Meteorològic del mes de JUNY 2011
« Respondre #336 el: De Juny 12, 2011, 11:46:41 a. m. »
fere un off topic

a Palma ja tenim nou batle, en  Mateu Isern, del PP, jo mai he votat aquest partit ni crec que heu fasi mai, pero esper que aquest batle sigui la mitat de bon al.lot que es un germá seu que es amic meu. De ser aixi, estam salvats

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment Meteorològic del mes de JUNY 2011
« Respondre #337 el: De Juny 12, 2011, 16:34:04 p. m. »
Bones! Finalment avui han crescut també alguns nigulets, tot i que no molt desenvolupats però ha lluit més el Sol per Vilafranca!

Segons la Davis 25,1ºC de Tmàx (25,8ºC segons la 2ª Davis que tenc en proves).

Per cert, si voleu conèixer en Biel i en Lluc aquí teniu una foteta:
http://www.meteobaleares.com/foro/index.php?topic=437.msg19442#msg19442     ;)

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment Meteorològic del mes de JUNY 2011
« Respondre #338 el: De Juny 12, 2011, 16:50:38 p. m. »
Bones! Finalment avui han crescut també alguns nigulets, tot i que no molt desenvolupats però ha lluit més el Sol per Vilafranca!

Segons la Davis 25,1ºC de Tmàx (25,8ºC segons la 2ª Davis que tenc en proves).



I amb aquesta segona Davis, què tens pensat???  ;D
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat Vallca

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 650
  • Oregon BAR218HG (Sant Jordi - Palma)
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment Meteorològic del mes de JUNY 2011
« Respondre #339 el: De Juny 12, 2011, 18:57:24 p. m. »
He estat a s'albufera i a sa platja. Es dia començava be pero ha anat empitjorant cap a s'horabaixa amb molts de cumuls que arribaven a tapar es sol. Això si, no ha fet gens de fret.
Twitter: @Jawallk

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment Meteorològic del mes de JUNY 2011
« Respondre #340 el: De Juny 12, 2011, 19:13:00 p. m. »
Jo he estat dinant al Port D´Andratx, just damunt la mar, superbe, amb un embat agradable

Com curiositat dire que a la taula des costat dinaba un presentador de tv3, el que condueix el programa que sa diu divendres


Xavi Coral

http://www.tv3.cat/divendres/equip/presentadors

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment Meteorològic del mes de JUNY 2011
« Respondre #341 el: De Juny 12, 2011, 22:54:29 p. m. »
Bones! Finalment avui han crescut també alguns nigulets, tot i que no molt desenvolupats però ha lluit més el Sol per Vilafranca!

Segons la Davis 25,1ºC de Tmàx (25,8ºC segons la 2ª Davis que tenc en proves).



I amb aquesta segona Davis, què tens pensat???  ;D

En tenir una mica més de temps la instal·laré a la part baixa de Vilafranca. Vull conèixer quines mínimes es marquen a l'hivern! ;)

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment Meteorològic del mes de JUNY 2011
« Respondre #342 el: De Juny 12, 2011, 23:10:16 p. m. »
Bones! Finalment avui han crescut també alguns nigulets, tot i que no molt desenvolupats però ha lluit més el Sol per Vilafranca!

Segons la Davis 25,1ºC de Tmàx (25,8ºC segons la 2ª Davis que tenc en proves).



I amb aquesta segona Davis, què tens pensat???  ;D

En tenir una mica més de temps la instal·laré a la part baixa de Vilafranca. Vull conèixer quines mínimes es marquen a l'hivern! ;)

Idò, crec que tots tenim ganes de veure-la. Tens ocasió de penjar-la online? Podràs posar-la a 1,5 m?

Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat neulos

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 219
    • Veure Perfil
    • Estació Sant Joan
Re: Seguiment Meteorològic del mes de JUNY 2011
« Respondre #343 el: De Juny 13, 2011, 11:49:39 a. m. »
Ara que parlem d'estacions i de Davis: ja han contactat amb mi del programa del Temps del Picó per demanar-me les dades ... o sigui que la cosa va endavant. No sé quin model de Davis envien (Wireless, cabled, etc.) ni si ja bé amb la connexió USB o no, hauré d'esperar.

En tot cas el que volia comentar aquí és que tinc ocasió de muntar una de les dues estacions que llavors tindré, segurament la oregon, fora vila a casa el meu cunyat (tinc electricitat i Internet) i crec que pot ser interessant la comparativa de temperatures. Segurament les mínimes ens donarien sorpreses. El problema és que si la munto a 2m de terra les lectures de vent no seran massa correctes, ja que hi ha la casa i arbres ... Quins consells donaríeu per muntar una estació en una casa fora vila? A la Oregon no tinc cap problema per muntar l'anemòmetre a un lloc diferent.

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment Meteorològic del mes de JUNY 2011
« Respondre #344 el: De Juny 13, 2011, 12:02:10 p. m. »
Ara que parlem d'estacions i de Davis: ja han contactat amb mi del programa del Temps del Picó per demanar-me les dades ... o sigui que la cosa va endavant. No sé quin model de Davis envien (Wireless, cabled, etc.) ni si ja bé amb la connexió USB o no, hauré d'esperar.

En tot cas el que volia comentar aquí és que tinc ocasió de muntar una de les dues estacions que llavors tindré, segurament la oregon, fora vila a casa el meu cunyat (tinc electricitat i Internet) i crec que pot ser interessant la comparativa de temperatures. Segurament les mínimes ens donarien sorpreses. El problema és que si la munto a 2m de terra les lectures de vent no seran massa correctes, ja que hi ha la casa i arbres ... Quins consells donaríeu per muntar una estació en una casa fora vila? A la Oregon no tinc cap problema per muntar l'anemòmetre a un lloc diferent.

Idò jo, el que faria seria, col.locar la Oregon a fora vila i la Davis a ca teva.

Si no vaig malament, la Davis del Picó sol ser cablejada.

Salut.
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com