SMF - Just Installed!
A ciutadella estan a punt de menjar-se la tempesta que hi ha al canal de Menorca amb reflectivitats taronges i vermelles. al canal d'eivissa tambe hi ha una banda de tempestes que ens passara massa al sud
Cita de: metar en De Novembre 01, 2010, 00:21:34 a. m.A ciutadella estan a punt de menjar-se la tempesta que hi ha al canal de Menorca amb reflectivitats taronges i vermelles. al canal d'eivissa tambe hi ha una banda de tempestes que ens passara massa al sudRafages de vent varen arriba a 107 km/h
Cita de: Xalocada en De Novembre 01, 2010, 07:10:05 a. m.Cita de: metar en De Novembre 01, 2010, 00:21:34 a. m.A ciutadella estan a punt de menjar-se la tempesta que hi ha al canal de Menorca amb reflectivitats taronges i vermelles. al canal d'eivissa tambe hi ha una banda de tempestes que ens passara massa al sudRafages de vent varen arriba a 107 km/h Bon dia!M´és difícil creure-ho. A més, si veus la gràfica del vent no ha passat aquesta matinada de mitjana de 25 km/h.És una oregon, i quan jo tenia una d´aquestes i va passar per devora una tempesta amb molt aparell elèctric, em va marcar una ratxa de 130 km/h (a més, ho va marcar també la pantalla de la consola, perquè ho vaig veure). Per sort, després ho vaig poder modificar amb el Weather-Display.
Bon dia Puput , per aqui s´octubre 142,2mm, l´any pasat varen esser 88,0mm, men vaig a berenar a es teu poble