Autor Tema: Seguiment mes de MAIG 2010  (Llegit 68512 cops)

Desconnectat cap de fibló

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1065
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #330 el: De Maig 14, 2010, 23:08:23 p. m. »
hola. Avui he agafat el dia lliure i l´he pasat per Capdepera i Cala Rajada amb sa dona i hem encertat perque mos ha caigut un diluvi  :o  Ha estat una hora ploguent a tope, amb qualque calabruix i aigo correguent pels carrers.  Després mos hem acostat per les roques fins aprop del far de Capdepera i era un espectacle com pegaba el temporal i la linea marcada d´encalmada una vegada voltava el cap.  També hem anat a la fira medieval de Capdepera i m´ha encantat  :D

Ara en arribar he trobat 9 mm a ca meva, supo´s que d´aquesta tempesta que comenta en uetam. ;)

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #331 el: De Maig 15, 2010, 09:57:29 a. m. »
Per es que no veu vist

http://www.cazatormentas.net/


http://www.youtube.com/watch?v=oQstlPTksnU&feature=player_embedded
És impresionant això  :o
Si no està trucat ni res acaba de tirar enterra les teories de formació dels tornados  ???

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #332 el: De Maig 15, 2010, 12:10:09 p. m. »
Fa una estona ha caigut un bon ruixat amb calabruix a Arta segons ma diu en Butler


Al.lots !!

En Xalocada te ganas de abans de partir cap a Porto Colom fer una metecafe, que inclus esta tan be que el feriem a una cafeteria fora de sa clinica, de per es voltans de sa mateixa que hi ha molts de bars. Ni ha dos davant Urgencias, per exemple.

Com mes aviat millor, o sigui que si pogues esser dimarts o dimecres   . O sigui, que entre avui i dilluns vos apuntau i posau quin dia vos va millor, es cas d´empat, jo votare i desfere s´empat  Grin Grin Grin Grin

Venga, ara mes que mai, demostrau novament sa solidaridad i companyerisma que tenin

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #333 el: De Maig 15, 2010, 12:17:06 p. m. »
Fa una estona ha caigut un bon ruixat amb calabruix a Arta segons ma diu en Butler


Al.lots !!

En Xalocada te ganas de abans de partir cap a Porto Colom fer una metecafe, que inclus esta tan be que el feriem a una cafeteria fora de sa clinica, de per es voltans de sa mateixa que hi ha molts de bars. Ni ha dos davant Urgencias, per exemple.

Com mes aviat millor, o sigui que si pogues esser dimarts o dimecres   . O sigui, que entre avui i dilluns vos apuntau i posau quin dia vos va millor, es cas d´empat, jo votare i desfere s´empat  Grin Grin Grin Grin

Venga, ara mes que mai, demostrau novament sa solidaridad i companyerisma que tenin

Uetam, em sap greu però aquesta setmana acab els exàmens de la 3a avaluació i començ les globals...  :P Donau-li records de part meva, per favor...
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #334 el: De Maig 15, 2010, 13:26:46 p. m. »
Per es que no veu vist

http://www.cazatormentas.net/


http://www.youtube.com/watch?v=oQstlPTksnU&feature=player_embedded
És impresionant això  :o
Si no està trucat ni res acaba de tirar enterra les teories de formació dels tornados  ???

El vaig veure ahir al temps d'en Molina... no havia vist mai res igual.

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #335 el: De Maig 15, 2010, 13:27:29 p. m. »
Fa una estona ha caigut un bon ruixat amb calabruix a Arta segons ma diu en Butler


Al.lots !!

En Xalocada te ganas de abans de partir cap a Porto Colom fer una metecafe, que inclus esta tan be que el feriem a una cafeteria fora de sa clinica, de per es voltans de sa mateixa que hi ha molts de bars. Ni ha dos davant Urgencias, per exemple.

Com mes aviat millor, o sigui que si pogues esser dimarts o dimecres   . O sigui, que entre avui i dilluns vos apuntau i posau quin dia vos va millor, es cas d´empat, jo votare i desfere s´empat  Grin Grin Grin Grin

Venga, ara mes que mai, demostrau novament sa solidaridad i companyerisma que tenin

Uetam, em sap greu però aquesta setmana acab els exàmens de la 3a avaluació i començ les globals...  :P Donau-li records de part meva, per favor...

Jo me va be es dimarts. Dimecres tenc horabaixa.

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #336 el: De Maig 15, 2010, 13:47:00 p. m. »
Interessqant el video aquest del possible tornado nigul-nigul. Ara bé, podem dir estrictament que és un tornado?. O tal vegada una formació nubosa molt similar dins del propi nigul?  ???


Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #337 el: De Maig 15, 2010, 14:16:45 p. m. »
El principi en cambiat, es meteocafe el ferem dilluns

Hem podem fer  un altre s´altre setmana que pentura encara estara ingresat
de totas maneras heu concretarem

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #338 el: De Maig 15, 2010, 16:47:19 p. m. »
Interessqant el video aquest del possible tornado nigul-nigul. Ara bé, podem dir estrictament que és un tornado?. O tal vegada una formació nubosa molt similar dins del propi nigul?  ???


Bona pregunta.  :)  ::) És o no un tornado? Si ens atenem estrictament a la definició, la veritat que ho tenim malament per afirmar al 100% que és un tornado. Tornado estricte no és perquè no toca terra o sigui que una cosa éstà ja descartada. Per tant, una mànega o funnel cloud. Ara be, és la fusió de dos funnels, és un multivòrtex o satèl·lit o que ès?  ???
És curiosíssim, i fascinant a la vegada  ;D

Quant al meteocafè, me sap molt de greu però faig feina tots els horabaixes  :-\ Els que hi aneu, per favor, donau memòries a n'en Xalocada  ;)

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #339 el: De Maig 16, 2010, 10:53:55 a. m. »
Bon dia!

Diumenge de cel blau amb alguns cumulets!

10,8ºC de Tmín i ara mateix tenim 17,3ºC i vent que bufa de xaloc!. Pressió alteta: 1018 hPa

 ;)

Desconnectat Perejal

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1700
  • Fracàs escolar garantit! Ni anglès ni coneixements
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #340 el: De Maig 17, 2010, 12:38:26 p. m. »
Per es que no veu vist

http://www.cazatormentas.net/


http://www.youtube.com/watch?v=oQstlPTksnU&feature=player_embedded
És impresionant això  :o
Si no està trucat ni res acaba de tirar enterra les teories de formació dels tornados  ???
:o :o :o

Em fa pensar en l'astronomía (és una fixació  ;D ) Un tornado seria com un "forat negre" i això seria una èspecie de "forat de cuc" estable  :D
FORÇA FORANA!!!

Desconnectat Perejal

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1700
  • Fracàs escolar garantit! Ni anglès ni coneixements
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #341 el: De Maig 17, 2010, 12:42:22 p. m. »
El principi en cambiat, es meteocafe el ferem dilluns

Hem podem fer  un altre s´altre setmana que pentura encara estara ingresat
de totas maneras heu concretarem

Cago'n l'olla!!  :-\  El dimarts em venia de conya (sempre i quan algú em pogués recollir, que encara som coix  ;D )

Venga. Quedaré "al loro" a veure si en feim un altre  ;)
FORÇA FORANA!!!

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #342 el: De Maig 17, 2010, 15:30:05 p. m. »
Vos heu fixat amb les mínimes d'anit passada? Són brutals de baixes per esser un mes de Maig.  ;D
Ahir vespre vaig sortir una estona a la terrassa i no vaig aguantar ni mig minut. A un pèl d'encendre l'estufa vaig estar i no és broma. Avui la mínima ha estat de 7ºC per aquí  :) I lluc 2.4ºC  ;D

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #343 el: De Maig 17, 2010, 19:39:15 p. m. »
Vos heu fixat amb les mínimes d'anit passada? Són brutals de baixes per esser un mes de Maig.  ;D
Ahir vespre vaig sortir una estona a la terrassa i no vaig aguantar ni mig minut. A un pèl d'encendre l'estufa vaig estar i no és broma. Avui la mínima ha estat de 7ºC per aquí  :) I lluc 2.4ºC  ;D

La mínima a Lluc de 2ºC a 17 de maig està molt i que molt bé...  :o
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com