Autor Tema: Seguiment mes de MAIG 2010  (Llegit 67626 cops)

Desconnectat Perejal

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1700
  • Fracàs escolar garantit! Ni anglès ni coneixements
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #315 el: De Maig 14, 2010, 13:14:43 p. m. »
Pixels vermells al canal de Menorca.

Aquí ha tronat una estona (semblaven mol a prop) però d'aigua, quatre (4) gotes :-\
FORÇA FORANA!!!

Desconnectat Perejal

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1700
  • Fracàs escolar garantit! Ni anglès ni coneixements
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #316 el: De Maig 14, 2010, 13:23:56 p. m. »
Heu vist quina línia més clara de citzalla?

Bona part del matí no s'ha mogut, però s'ha anat allargant cap el SE fins arribar a la badia d'Alcúdia.



FORÇA FORANA!!!

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #317 el: De Maig 14, 2010, 13:44:41 p. m. »
De moment estic un poc decepcionat amb la situació. M'esperava més generalització de les precipitacions i no tanta localització.
Idem

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #318 el: De Maig 14, 2010, 14:10:23 p. m. »
De moment estic un poc decepcionat amb la situació. M'esperava més generalització de les precipitacions i no tanta localització.
Idem

Ahir li vaig comentar a en Xalocada que aquesta situacio no m´acaba d´agradar, que tenia por que al final fos menys del que esperabam,

Desconnectat llevant

  • Global Moderator
  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1985
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #319 el: De Maig 14, 2010, 14:40:29 p. m. »
En realitat ha estat una situació bastant explosiva perque s'han donat moltes tesmpestes des de primeres hores d'ahir vespre. El que passa es que no hem tengut sort, i sempre se'n necessita un poc en aquestes situacions de pluges tempestuoses irregulars.


Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #321 el: De Maig 14, 2010, 15:44:07 p. m. »
Un poc decepcionant quant a pluges generals, certament, però no quant a tempestes, jo crec que aquestes no han defraudat en absolut. L'única cosa, i coincidesc amb en Llevant, és que amb pluges tan irregulars has de dur una mica de sort si vols arreplegar res en condicions.  ;D Jo no n'he duita gens, a ca meva rosco de moment  :'(

Aquesta vegada, sota el meu punt de vista, hem quedat massa al centre de la pertorbació i massa al marge de l'eix del tàlveg (i del jet). Per altra banda la major inestabilitat es concentra, com demostra en Perejal, a la mar. No per diferència de temperatures, ja que la mar és freda, però sí per una bona línia de convergència de fluxes que hi ha. Just que la línia hagués convergit més al sud, parlariem d'una plogudassa.

Per cert, encara s'ha d'acabar de perfilar la baixa en superfície que en principi ens ha d'enviar gregal allevantat primer i tramuntaneta després. Per tant, encara no s'ha acabat.  :)

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #322 el: De Maig 14, 2010, 16:05:38 p. m. »
amb so sol creixan es cumuls amb una velocitat gran i aviat ja ploura aprop de Palma, sa linea de ponet s´esta desgastant

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #323 el: De Maig 14, 2010, 17:34:50 p. m. »
Bon nucli que s'ha format prop de l'aeroport. M'acaben de dir que n'ha caiguda una de curta però molt intensa  ;D

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #324 el: De Maig 14, 2010, 18:02:05 p. m. »
Bon nucli que s'ha format prop de l'aeroport. M'acaben de dir que n'ha caiguda una de curta però molt intensa  ;D


Jo me pasat una hora per aquella zona ( entre s´Arenal de LLucmajor, Son Veri, Cala Blava, Sa torre...) i mare de deu quinas aigadas que han caigut amb uns bons llamps !!!

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #325 el: De Maig 14, 2010, 20:15:53 p. m. »
Fa més de dues hores que s'ha plantat un nucli al NW de la Serra i no es mou ni a cosses  ::)
Ara pareix que vol allargar-se. A mem si s'acaba animant i ens agrena  :)

Desconnectat llevant

  • Global Moderator
  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1985
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #326 el: De Maig 14, 2010, 22:16:08 p. m. »
Realment hem tengut molt poca sort. Gairebé tota la pluja al llarg del dia ha caigut sobre la mar.

Per cert, batuadell quin fred fa!! Quasi no ha entrat ni sa +15 de moment enguany.

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #327 el: De Maig 14, 2010, 22:20:09 p. m. »
Veritablement hem tingut molta mala sort!

Nuclis molt estàtics damunt la mar i pixels grocs i taronjas també damunt la mar.

I pensar que ara tornarà la tranquil·lita i que no hem pillat en aquesta bona oportunitat!  :-\ :-\

Bé, altra vegada serà!

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #328 el: De Maig 14, 2010, 22:30:09 p. m. »
Dia raro avui.


Tot es capvespre es veu com plou davant Mallorca i no arriba entrar, menos mal que he disfrutat avui horabaixa per darrera s´Arenal

Veig que encara me quedare amb ses ganas d´arribar al 450 mm anuals, men falta un.