Autor Tema: Seguiment mes d'Octubre 2010  (Llegit 126689 cops)

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #285 el: D’octubre 15, 2010, 13:54:48 p. m. »
Toliko fotazaaa  :o Sigo viendo descargas aún por aquella zona...Gracias compañeros me alegra que os guste el video. ;) ;) :)

Hay un cazatormentas americano desde hace unas semanas haciendo un estudio en la Universidad para la prevención de casos como el 4 de Octubre, caso que está estudiando muy a fondo.El próximo miércoles a las 12:40 da una conferencia en la universidad.Algo así me han contado pero no tengo más datos por el momento.Yo iré, por supuesto.
Es tracta de Mr Doswell?  ::)
Si és així val la pena i molt! No vos ho perdeu, no vois defraudarà en absolut.
Jo vaig tenir la sort de fer una assignatura amb ell i vaig disfrutar com un nin petit, en sèrio, és boníssim, en sap molt i tot i que parla sempre en un anglès d'Oklahoma es fa entendre la mar de be.

Deu ser aquest, ja que l´he cercat pel Google i és el mateix que estic veient aquests dies al bar del meu edifici amb el mateix "sombrero de ala "caw-boy"". L´he sentit parlar i ho fa amb un accentarro, un anglès raríssim.

Salut.
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat Xalocada

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1609
  • Portocolom
    • Veure Perfil
    • Balearsmeteo
    • Correu
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #286 el: D’octubre 15, 2010, 14:32:58 p. m. »
Bones:
Tornam tenír precipitacions molt aprop de Portocolom sense que mos caigí cap gota, aquesta vegada veig una bona cortina d´aigo afectant a 3 km d´aqui (Cala Sanau, Cala Ferrera) ::)

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #287 el: D’octubre 15, 2010, 15:31:03 p. m. »
Toliko fotazaaa  :o Sigo viendo descargas aún por aquella zona...Gracias compañeros me alegra que os guste el video. ;) ;) :)

Hay un cazatormentas americano desde hace unas semanas haciendo un estudio en la Universidad para la prevención de casos como el 4 de Octubre, caso que está estudiando muy a fondo.El próximo miércoles a las 12:40 da una conferencia en la universidad.Algo así me han contado pero no tengo más datos por el momento.Yo iré, por supuesto.
Es tracta de Mr Doswell?  ::)
Si és així val la pena i molt! No vos ho perdeu, no vois defraudarà en absolut.
Jo vaig tenir la sort de fer una assignatura amb ell i vaig disfrutar com un nin petit, en sèrio, és boníssim, en sap molt i tot i que parla sempre en un anglès d'Oklahoma es fa entendre la mar de be.

Deu ser aquest, ja que l´he cercat pel Google i és el mateix que estic veient aquests dies al bar del meu edifici amb el mateix "sombrero de ala "caw-boy"". L´he sentit parlar i ho fa amb un accentarro, un anglès raríssim.

Salut.
Si que ho és sí. Només hi ha un personatge capaç de dur un capell de cow-boy per la UIB. ;D
Certament el seu aspecte és estrafalari. Però és molt culte, educat i pensau que vui d'això, o sigui que en sap un safraster.  ;)
A les seves classes de la UIB hi assistia gent de l'Aemet com en Jansà o en Gayà. Paraules majors.
Record que un dia, mentre contava un dels majors tornados que va veure, prop de casa seva a Oklahoma, que es va emocionar quan ho recordava. Li queien les llàgrimes a manta mentre ens comentava els danys que provocà. Mai en la vida havia vist un cinetífic emocionar-se així.  :-[ me vaig com a contagiar  ???
I un dia es va enfadar molt amb un pilot d'una companyia holandesa que opera habitualment a les Illes. Va agafar una volada de nassos. El pilot en qüestió negava que a la mediterrània hi hagués tornados  ;D Literalment li va dir a la cara que un dia la seva ignorància el duria a la tomba ::)  ;D Grande  ;D

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #288 el: D’octubre 15, 2010, 15:46:36 p. m. »
Bones!

Ara mateix veig un nucli que s'ha desenvolupat per la zona de Felanitx!.

El radar mostra també moviment cap a la zona d'Artà!

Interessant això de la conferència de dimecres a la UIB. Si vos enterau de l'hora definitiva ho podríeu dir!  ;)

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #289 el: D’octubre 15, 2010, 16:47:33 p. m. »
Bones:
Tornam tenír precipitacions molt aprop de Portocolom sense que mos caigí cap gota, aquesta vegada veig una bona cortina d´aigo afectant a 3 km d´aqui (Cala Sanau, Cala Ferrera) ::)

Ei Xalocada, hi ha uns pixels grocs en es radar que sembla que s'atraquen cap a Portocolom!

Desconnectat Xalocada

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1609
  • Portocolom
    • Veure Perfil
    • Balearsmeteo
    • Correu
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #290 el: D’octubre 15, 2010, 16:49:44 p. m. »
Plou a Portocolom, de moment duim 1,0mm, semble que es un ruixedet localitzat ::) poca cosa, peró avui no contaba en res :)

Desconnectat Toni Esteva

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1127
  • Molí d'en Leu. Artà.
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #291 el: D’octubre 15, 2010, 16:51:20 p. m. »
Bona tarda!  :)

Ha plogut a Artà. 4.0mm.

Temperatura actual: 18.1º
Temperatura màxima: 25.9º
Humitat relativa: 90%
Pressió atmosfèrica: 1009 hPa.


Sí, ens ha caigut un ruixadet per Artà. Un front ens ha entrat de la zona de tramuntana ens ha creuat deixant 4.0mm.
Ara el cel s'ha estirat una mica, però segueix estant ennigulat amb núvols alts.
Crònicons del Molí d'en Leu.
http://molidenleu.blogspot.com

*Col·laborador d'AEMET a les Illes Balears
i Soci de la SOMIB.
Estacions oficials a Artà i Campament dels Presos, Parc Natural de la Península de Llevant.

Desconnectat Xalocada

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1609
  • Portocolom
    • Veure Perfil
    • Balearsmeteo
    • Correu
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #292 el: D’octubre 15, 2010, 16:52:43 p. m. »
Si u veig, pero aqui a fet un ruixedet i ja esta 1,0mm, esta descarragant al ponent de sa meva posicío (S´Horta)esta a tres kilometros i no se veu es poble ::), en teoria se toca moure cap a jo, ja vorem ;)
Bones:
Tornam tenír precipitacions molt aprop de Portocolom sense que mos caigí cap gota, aquesta vegada veig una bona cortina d´aigo afectant a 3 km d´aqui (Cala Sanau, Cala Ferrera) ::)

Ei Xalocada, hi ha uns pixels grocs en es radar que sembla que s'atraquen cap a Portocolom!

Desconnectat Xalocada

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1609
  • Portocolom
    • Veure Perfil
    • Balearsmeteo
    • Correu
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #293 el: D’octubre 15, 2010, 16:57:14 p. m. »
Efectivament arriba ja pluja :D, ara ja duim 2,0mm plou en un poc mes de intensitat, ja era hora ;)

Desconnectat Toni Esteva

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1127
  • Molí d'en Leu. Artà.
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #294 el: D’octubre 15, 2010, 17:04:28 p. m. »
Per diumenge sembla que tendrem una borrasca al nord d'Itàlia o davant la Provença que ens enviaran vents de centre europa.
Crònicons del Molí d'en Leu.
http://molidenleu.blogspot.com

*Col·laborador d'AEMET a les Illes Balears
i Soci de la SOMIB.
Estacions oficials a Artà i Campament dels Presos, Parc Natural de la Península de Llevant.

Desconnectat Xalocada

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1609
  • Portocolom
    • Veure Perfil
    • Balearsmeteo
    • Correu
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #295 el: D’octubre 15, 2010, 17:14:22 p. m. »
Quique desde aqui pareix que fá un bon ruixat cap a Cales de Mallorca, veig unes bones cortines ::), tens visibilitat cap allá?
aqui ha fet 2,8mm.
« Darrera modificació: D’octubre 15, 2010, 17:21:56 p. m. per Xalocada »

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #296 el: D’octubre 15, 2010, 18:08:04 p. m. »
Veient els darrers mapes, m´estic començant a plantejar es pujar a nes Puig Major dilluns dematí...



« Darrera modificació: D’octubre 15, 2010, 20:00:38 p. m. per Gregal »

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #297 el: D’octubre 15, 2010, 18:50:16 p. m. »
De moment si anit el cel s'estira i el vent encalma podem tenir unes mínimes ben fresquetes.
El desenvolupament de les tempestes que heu comentat deu ser ben gros perquè des de la UIB es veuen perfectament les encruies i això que el sat ara mateix les mostra ja dins la mar. O sigui que petites no eren!  ;D

Desconnectat grenotet

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 818
    • Veure Perfil
    • red de estaciones en tiempo real
    • Correu
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #298 el: D’octubre 15, 2010, 19:42:49 p. m. »
Bones 10,6mm a la saca :D :D