Autor Tema: Seguiment del mes de novembre 2010  (Llegit 143966 cops)

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment del mes de novembre 2010
« Respondre #825 el: De Novembre 26, 2010, 12:04:07 p. m. »
Avui és un d´aquests dies on jo me replanteig canviar-me d´afició...
Ho dic perquè:
1)Rebaixa del temporal de pluges d´aquest cap de setmana, al extrem miserable
2)Isoterma de +15 (o superior) just entrar desembre
3)Quan aquesta +15 es retiri, ens vendrà el fred de la península, però ho fara de mestral: lo ideal per rematar el dèficit que duim.

I després d´això, els mapes no son gens optimistes... ni un conato d´entrada freda a llarg termini, i es gener ja no queda enfora: vull dir que si a tota aquesta ratxa l´empalmam amb ses minves de gener, anam servits...

Desconnectat Urtyk

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1258
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment del mes de novembre 2010
« Respondre #826 el: De Novembre 26, 2010, 12:26:02 p. m. »
Los mapas a largo plazo ya advertían de meses mas fríos pero mas secos, veremos en que acaba todo esto, la situación de estos días..... Como siempre, un poco mas allá nos inundamos y un poco mas para el otro lado y nada de nada.

Cada salida ponen una cosa distinta, vaya situación mas complicada con esa dorsal subiendo de Africa.

Desconnectat grenotet

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 818
    • Veure Perfil
    • red de estaciones en tiempo real
    • Correu
Re: Seguiment del mes de novembre 2010
« Respondre #827 el: De Novembre 26, 2010, 13:25:21 p. m. »
bones,per aqui 12,2º,i he arribat que lo mes net es "deixa pixar es mul" i ja veurem lo que mos tocara ??? ???



Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment del mes de novembre 2010
« Respondre #828 el: De Novembre 26, 2010, 17:31:35 p. m. »
no me facis riure, senyor GFS, que te penses jo soc tan curt i te creuré!!
Es mal ja està fet, m´és igual que ara me venguis amb -30´s i -5´s a 132 hores, estimat. Com si me dus sa -50.

(per posar algo...)

Desconnectat fizban

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 502
    • Veure Perfil
    • Marratxí - Es Caülls
Re: Seguiment del mes de novembre 2010
« Respondre #829 el: De Novembre 26, 2010, 18:20:19 p. m. »
no me facis riure, senyor GFS, que te penses jo soc tan curt i te creuré!!
Es mal ja està fet, m´és igual que ara me venguis amb -30´s i -5´s a 132 hores, estimat. Com si me dus sa -50.

(per posar algo...)

Aquesta -5/-30 per dia 4 escarrufa! El que sembla clar és que la dorsal serà un vist i no vist.

I lo de les pluges aquest cap de setmana, sembla que vol ploure amb ganes. A veure com va la cosa!
Seguiment dades en temps real Estació Marratxí - Es Caülls
http://www.meteomarratxi.es/


Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment del mes de novembre 2010
« Respondre #830 el: De Novembre 26, 2010, 19:39:54 p. m. »
no me facis riure, senyor GFS, que te penses jo soc tan curt i te creuré!!
Es mal ja està fet, m´és igual que ara me venguis amb -30´s i -5´s a 132 hores, estimat. Com si me dus sa -50.

(per posar algo...)

Aquesta -5/-30 per dia 4 escarrufa! El que sembla clar és que la dorsal serà un vist i no vist.

I lo de les pluges aquest cap de setmana, sembla que vol ploure amb ganes. A veure com va la cosa!
Per dia 4? Ja seria justícia divina per jo edo  ;D NOGAPS i UKMO posen també el mateix, però jo, lo siento en el alma, pas de creurer-m´ho, ni m ho creure demà ni passat. Bastant tenim en aguantar ses mentides a ses campanyes electorals.

A curt termini ja podem anar segurs, i s´UKMO ens modelitza això per demà vespre... tela!!



No sé si té res a veure... però per Gener i per desembre de 2006 record agafar cabrejos monumentals de veure com a sa peninsula es sepultaven de neu i aquí no feia res (com ara). I tot seguit d´això, sen´ns formava una baixa a damunt que ens feia ploure a barrals. Sols és ùn apunt històric  ;D

Retxes. Tornam a sa muntanya russa?

« Darrera modificació: De Novembre 26, 2010, 19:50:06 p. m. per Gregal »

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment del mes de novembre 2010
« Respondre #831 el: De Novembre 26, 2010, 19:54:08 p. m. »
S´aemet per demà:

CIELO NUBOSO A MUY NUBOSO CON LLUVIAS Y CHUBASCOS DEBILES A
MODERADOS, MAS FRECUENTES, INTENSOS Y GENERALIZADOS AL FINAL DE
LA TARDE Y DURANTE LA NOCHE. TEMPERATURAS SIN CAMBIOS O EN
LIGERO ASCENSO. VIENTO DE COMPONENTE ESTE FLOJO A MODERADO.

Desconnectat fizban

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 502
    • Veure Perfil
    • Marratxí - Es Caülls
Re: Seguiment del mes de novembre 2010
« Respondre #832 el: De Novembre 26, 2010, 20:04:39 p. m. »
Segons els models ens passa ara la iso 0/-1 demà tot el que pugui caure que sembla que no estarà malament del tot, serà líquid. Tal vegada a sa bolla, gregal? No sé, però durarà poc  :(

Va, que aquest cap de setmana serà mogudet.  ;D
Seguiment dades en temps real Estació Marratxí - Es Caülls
http://www.meteomarratxi.es/


Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment del mes de novembre 2010
« Respondre #833 el: De Novembre 26, 2010, 20:12:32 p. m. »
Segons els models ens passa ara la iso 0/-1 demà tot el que pugui caure que sembla que no estarà malament del tot, serà líquid. Tal vegada a sa bolla, gregal? No sé, però durarà poc  :(

Va, que aquest cap de setmana serà mogudet.  ;D
Neu no ho crec, perquè serà tan humit que ni a sa bolla. Quan hem tengut aquestes situacions tan humides, record veure encara ploure amb 2ºC, i sa neu no aparéixer fins als 0.5ºC-1ºC. Per tant descart s´opció totalment. I si neva a sa bolla, després cauria es màxim de pluges amb iso +5, així que ni ens adonariem.

Perooo amb els mapes d´ara, lo de demà vespre son valors de 100 litres a sa serra. Tal i com posen sa baixa, vius. Fa pinta de sumatori guapo. Veurem si és suficient per ressucitar novembre.

Desconnectat miquel_br

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 282
    • Veure Perfil
Re: Seguiment del mes de novembre 2010
« Respondre #834 el: De Novembre 26, 2010, 20:14:06 p. m. »
no me facis riure, senyor GFS, que te penses jo soc tan curt i te creuré!!
Es mal ja està fet, m´és igual que ara me venguis amb -30´s i -5´s a 132 hores, estimat. Com si me dus sa -50.

(per posar algo...)

Aquesta -5/-30 per dia 4 escarrufa! El que sembla clar és que la dorsal serà un vist i no vist.

I lo de les pluges aquest cap de setmana, sembla que vol ploure amb ganes. A veure com va la cosa!

al tanto que som un poc gafe jo, i per es pont m'envaig a n'es Alps, no m' estranyaria que neves a cotes baixes a ses illes,  justament quan sigui per allà. ;D

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment del mes de novembre 2010
« Respondre #835 el: De Novembre 26, 2010, 20:16:54 p. m. »
no me facis riure, senyor GFS, que te penses jo soc tan curt i te creuré!!
Es mal ja està fet, m´és igual que ara me venguis amb -30´s i -5´s a 132 hores, estimat. Com si me dus sa -50.

(per posar algo...)

Aquesta -5/-30 per dia 4 escarrufa! El que sembla clar és que la dorsal serà un vist i no vist.

I lo de les pluges aquest cap de setmana, sembla que vol ploure amb ganes. A veure com va la cosa!

al tanto que som un poc gafe jo, i per es pont m'envaig a n'es Alps, no m' estranyaria que neves a cotes baixes a ses illes,  justament quan sigui per allà. ;D
No passis pena, que es meu gafe guanyarà: el meu aniversari es dia 4, i MAI amb els meus 21 anys de vida aquest dia m´ha coincidit amb cap nevada, mai. Així que sé cert que no passarà, com mai m´ha passat.
En canvi a nen Toliko, du 3 anys seguits que li neva es 15 de desembre: 2007, 2008, i 2009  ;D

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment del mes de novembre 2010
« Respondre #836 el: De Novembre 26, 2010, 21:34:21 p. m. »
Bones!

Acabo d'arribar del cine de Manacor i per allà plovia. En arribar a Vilafranca també plou (de forma feble) amb 8,3ºC i acumulam 1,4mm!  ;)

Això des gafe d'en Miquel, que no se preocupi. Que es gafe d'en Gregal i el meu el superen!  ;)

A veure si demà i diumenge tenim bones plogudes!  ;)

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment del mes de novembre 2010
« Respondre #837 el: De Novembre 26, 2010, 22:25:35 p. m. »
Segueix la brusca per Vilafranca amb 8,1ºC!

2,6mm de moment!  ;)

Desconnectat caldereta

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 174
    • Veure Perfil
Re: Seguiment del mes de novembre 2010
« Respondre #838 el: De Novembre 26, 2010, 23:27:55 p. m. »
continua sa brusca a tot es llevant. M'han dit que entre Manacor i es port plou a voler, i lo que queda... ;D

Desconnectat fizban

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 502
    • Veure Perfil
    • Marratxí - Es Caülls
Re: Seguiment del mes de novembre 2010
« Respondre #839 el: De Novembre 27, 2010, 00:10:05 a. m. »
Pel ponent ni una gota... Ostres però la darrera sortida incrementa bastant la precipitació per la nit de disabte! S'ha de confirmar amb la sortida de les 00z...

8,4ºC amb llevant.
Seguiment dades en temps real Estació Marratxí - Es Caülls
http://www.meteomarratxi.es/