Bones, si voleu que vos sigui sincer, jo no me fiaria del tot de les dades d'una estació d'aquestes.
A veure, per una persona que simplement vol tenir una idea de les variables meteorològiques i que no és un apassionat i observador de la meteo "pot anar". Ara bé, per fer una observació meteorològica de certa qualitat...
Inclús la PCE ja me costa d'acceptar que doni dades en condicions.
Pla de Mallorca, quan dius que "marca correctament" la del LIDL, a què te refereixes?. A què marca similar a la PCE? ummmmmmmmmmmmm!.
Jo, sincerament, i vos promet que no tenc cap comisió, qualitat-preu, el millor és comprar-se una Davis Vantage Vue i deixar-se d'experiments. Lo "barato" acaba sortint car. Entenc que un regal és un regal però jo la vendria i estalviaria una mica per comprar una Vue.
A veure, és la meva opinió personal. Amb tots els anys que duc observant meteo, tocant estacions, he vist quasi de tot. No friseu per tenir una estació meteo. Millor esperar un parell d'anys més i comprar-se una estació de més qualitat.
Dit això, sé que el Miquel Àngel és un friki dels bons i que dins el que hi ha, farà que les dades de les seves estacions seguin el més representatives i fiables possible.