Si revisam ses dades de vent dels altres anys el mes de Juliol sempre teniem un parell de entrades importants de Tramuntana o Gregal, cosa que enguany no hem tengut (per exemple enguany només hem superat els 30 km /h en dos dies a l´estació de Portocolom, cosa que l´any pasat per exemple les varem superar en 18 ocasions!!), prova de aixo vos deix un resum entre enguany i l´any pasat, i hem de dir que lo habitual es tenir aquestes entradetes de vent , i que enguany no han existit practicament.
Un altre factor a tenir en conta, es una cosa que jo pescant ses albacores, he tonat sa falta se corrent, enguany sa corrent no ha estat tant forta, un factor podria ser sa falta de vent, pero no sempre es aixi
, mos queda molt per aprendre damunt aixó
També si mos fixam en ses temperatures max. de enguany ( també a el resums seguents), ja hem superat els 30º C a Portocolom en 18 ocasions i el mes no està acabat, i l´any pasat només va ser en 5 ocasions, tot aixo crec jo que ha ajudat a que sa temperatura s´hagui recuperat dels valors inferiors que teniem duarant el mes de Maig i Juny
Una cosa que ma fa ganes provar, es un termometre que jo el pugui enviar per exemple a 15 metres de profunditat i quant el pugi me digui quina era sa temperatura que hi habia allà baix (auria de ser un termometre de max. i min. crec i que aguantàs fins uns 50 metres
), si qualcu coneix on en puc trovar un, a lo millor el compraria