Bones!
Tothom és lliure de fer el que vulgui a l'hora d'assistir o no a una jornada i, evidentment, no crec que s'hagi de criticar als que n han vengut per un motiu o un altre. Jo estic content perquè finalment hem estat algo més d'una trentena d'assistents.
A veure,
la qualitat dels ponents se mereixia una sala plena, això sense cap mena de dubte, però els que han vengut han pogut escoltar 3 ponències espectaculars. Bé, no és cada dia que a Mallorca se pugui gaudir d'aquests ponents en un acte obert a tot al públic. Crec que s'han d'aprofitar els dies que això passa!
Jo el que
desig és que tots el que heu assitit a la Jornada hagueu passat una bona estona i que els vostres coneixements sobre alguns aspectes de l'observació meteorològica i de la meteorologia i climatolgia balear s'hagin ampliat. Un dels objectius de la SOMIB és atracar la meteorologia a la societat i, així ho hem fet avui amb aquesta 1ª Jornada de la SOMIB.
I poder agrair i reconèixer públicament la feina de n'Agustí Jansà també ens omple d'orgull, molt més quan aconsegueixes emocionar a l'homenatgeat.
En definitiva, que la I Jornada de la SOMIB ja ha passat. Ara a treballar en la 2ª!

Simplement demanar disculpes si no he pogut xerrar més amb els que heu vengut, però la veritat que he anat una mica agobiat tot el dematí intentant que tot sortís el millor possible.
Moltes gràcies a tots els que heu assistit!
Demà pujaré algunes fotografies!