Autor Tema: I JORNADA METEOROLÒGICA ORGANITZADA PER LA SOMIB  (Llegit 7237 cops)

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
I JORNADA METEOROLÒGICA ORGANITZADA PER LA SOMIB
« el: De Maig 07, 2013, 23:30:36 p. m. »
El dissabte dia 18 de maig (dematí) es celebrarà al Club Diario de Mallorca la I Jornada Meteorològica organitzada per la SOMIB on tindràn lloc diverses conferencies d'interés pels afeccionats a la meteorologia. Participaran n'Agustí Jansà, en Miquel Grimalt i en Victor Homar.

L'assistència a la Jornada és totalment gratuïta i vos convidam a tots a que vingueu a gaudir d'un dematí de meteorologia.

Si voleu veure el programa detallat de la Jornada el podeu descarregar aquí: http://www.somibmeteo.com/agenda.php

Con vegeu, un dels objectius de la SOMIB és el de difondre i acostar  la meteorologia a la Societat i és per això que creiem que aquests tipus de Jornades poden ser molt interessants.

Vos esperam!

 ;)
« Darrera modificació: De Maig 07, 2013, 23:35:16 p. m. per Quiquetor »


Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re:I JORNADA METEOROLÒGICA ORGANITZADA PER LA SOMIB
« Respondre #2 el: De Maig 13, 2013, 22:44:54 p. m. »
Bones.

Per ara no puc confirmar la meva assistència. Tenc torneig de pàdel durant el cap de setmana i fins dijous no publiquen els horaris de joc.

 ;)
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re:I JORNADA METEOROLÒGICA ORGANITZADA PER LA SOMIB
« Respondre #3 el: De Maig 16, 2013, 23:13:02 p. m. »
Bones.

Per ara no puc confirmar la meva assistència. Tenc torneig de pàdel durant el cap de setmana i fins dijous no publiquen els horaris de joc.

 ;)

Al final no podré anar. Tenc partit a les 10:30 i a les 13:00.
Passau-vos-ho bé!!!
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:I JORNADA METEOROLÒGICA ORGANITZADA PER LA SOMIB
« Respondre #4 el: De Maig 17, 2013, 12:17:27 p. m. »
Bones.

Per ara no puc confirmar la meva assistència. Tenc torneig de pàdel durant el cap de setmana i fins dijous no publiquen els horaris de joc.

 ;)

Al final no podré anar. Tenc partit a les 10:30 i a les 13:00.
Passau-vos-ho bé!!!
Ja que no vens a veurer-mos fes tot lo que puguis per guanyar  :P
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re:I JORNADA METEOROLÒGICA ORGANITZADA PER LA SOMIB
« Respondre #5 el: De Maig 17, 2013, 13:50:50 p. m. »
Bones.

Per ara no puc confirmar la meva assistència. Tenc torneig de pàdel durant el cap de setmana i fins dijous no publiquen els horaris de joc.

 ;)

Al final no podré anar. Tenc partit a les 10:30 i a les 13:00.
Passau-vos-ho bé!!!
Ja que no vens a veurer-mos fes tot lo que puguis per guanyar  :P

Ho intentaré!!  ;)
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat grenotet

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 818
    • Veure Perfil
    • red de estaciones en tiempo real
    • Correu
Re:I JORNADA METEOROLÒGICA ORGANITZADA PER LA SOMIB
« Respondre #6 el: De Maig 17, 2013, 18:58:08 p. m. »
ZUCO,Ploura dema  ::) ::) ::)



Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re:I JORNADA METEOROLÒGICA ORGANITZADA PER LA SOMIB
« Respondre #7 el: De Maig 18, 2013, 08:52:26 a. m. »
ZUCO,Ploura dema  ::) ::) ::)

T'oblides que a Palma duim una ratxa nefasta! 100 litrets anuals, i no plou per ara avui. El que molestarà és el vent...
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat grenotet

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 818
    • Veure Perfil
    • red de estaciones en tiempo real
    • Correu
Re:I JORNADA METEOROLÒGICA ORGANITZADA PER LA SOMIB
« Respondre #8 el: De Maig 18, 2013, 13:50:55 p. m. »
Que tal,com a anat feis un resumen plis



Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:I JORNADA METEOROLÒGICA ORGANITZADA PER LA SOMIB
« Respondre #9 el: De Maig 18, 2013, 15:49:03 p. m. »
Que tal,com a anat feis un resumen plis

ja ferem el resum, pero abans de tot, vengonya he sentit, i no va per tu ja que se que tu tens una feina que aquesta época no pots deixar, perque apenas hi havia gent del foro, que aqui mos coneixem casi tots i si no podeu venir un dissabte demati al any per la gran aficio que vos pensau que teniu, ido vos dic que heu vos teniu que fer mirar. Segurament lo que heu fet avui demati  he podieu fer qualsevol altre  dissabte del any, pero jornada meteorologica domes  n´hi ha una al any.

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:I JORNADA METEOROLÒGICA ORGANITZADA PER LA SOMIB
« Respondre #10 el: De Maig 18, 2013, 16:01:50 p. m. »
Be cadascú ja es prou gran per sebre i decidir sobre les seves prioritats, aixi que nomes dire que el que s'han perdut valia la pena.
Han estat unes ponencies interessantissimes, la primera d'en Victor Homar mes cientifica, la d'en Agustí Jansà mes divulgativa i la d'en Miquel Grimalt mes historica, a mes expressada d'una forma interessant i divertida. Despres taula rodona sobre el canvi climatic.
Un deu per l'organització que ha estat impecable i una menció especial per n'Agustí que s'ha emocionat amb l'homenatge que ha rebut.

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re:I JORNADA METEOROLÒGICA ORGANITZADA PER LA SOMIB
« Respondre #11 el: De Maig 18, 2013, 16:50:06 p. m. »
BONES!

Primer de tot, comentar que jo avui dematí he jugat un TORNEIG de pàdel, del qual ja estava inscrit fa mes i mig. Evidentment, si no hagués tengut res d'importància, hauria anat i amb molta d'il.lusió. De fet, vaig recomanar la xerrada  a 3 companys de Física de l'Atmosfera, i crec que han assistit.   ;)

Ah, i per cert, he guanyat el partit, si guany aquest vespre a les 22h. (sí, m'han possat partit a les 22h.) jugaré les semifinals demà migdia  ;D

Ja contareu més en detall tot el que ha ocorregut i fotos  ;D
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat Castell de Santueri

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2016
  • Estudiant d'Economia i aficionat a la Meteorologia
    • Veure Perfil
    • El meu Canal de Youtube, amb predomini de videos de meteorologia
    • Correu
Re:I JORNADA METEOROLÒGICA ORGANITZADA PER LA SOMIB
« Respondre #12 el: De Maig 18, 2013, 17:20:01 p. m. »
Tot es fàcil de dir...

Supòs que hi ha gent que no hi ha anat per que no a volgut altres segur que tenien coses si no importants imprescindibles que fer.  en el meu cas, que tenia previst assistir i coneixer-vos, he hagut de cuidar  a sa meva padrina que no pot estar tota sola massa temps perquè té una enfermetat i a ca meva avui no hi han pogut esser es dematí.

per lo que fa a la jornada meteorològica, gracies pes mini resum, segur que comentau més coses i enhorabona als que hi heu pogut assistir.

Sort Zuco! ;D
La tranquilitat que dona veure nevar no te preu.

Pàgina de Facebook-> https://www.facebook.com/pages/El-Rinc%C3%B3n-Balear-de-la-Meteorolog%C3%ADa/454249921346040

Galeria fotogràfica
http://www.flickr.com/photos/114391725@N06/

Desconnectat Keleta

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 452
  • ferreret
    • Veure Perfil
Re:I JORNADA METEOROLÒGICA ORGANITZADA PER LA SOMIB
« Respondre #13 el: De Maig 18, 2013, 21:02:28 p. m. »
Bé, jo només vull dir que he disfrutat moltíssim. Ha estat al.lucinant la manera en que han exposat els temes, d'una manera senzilla i a l'hora rigurosa (que tampc és d'extanyar, donat el nivell dels ponents) i que esper que tenguem més jornades com aquestes perque, tot sigui dit, la SOMIB s'ho ha currat moltíssim i l'ambient ha estat genial... M'ha passat es dematí volant i m'en he hagut d'anar a tota pressa sense poder despedir-me de gairebé ningú  :-\  Esper que me disculpeu  ::)
Moltes gràcies
    

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re:I JORNADA METEOROLÒGICA ORGANITZADA PER LA SOMIB
« Respondre #14 el: De Maig 18, 2013, 23:14:35 p. m. »
Bones!

Tothom és lliure de fer el que vulgui a l'hora d'assistir o no a una jornada i, evidentment, no crec que s'hagi de criticar als que n han vengut per un motiu o un altre. Jo estic content perquè finalment hem estat algo més d'una trentena d'assistents.

A veure, la qualitat dels ponents se mereixia una sala plena, això sense cap mena de dubte, però els que han vengut han pogut escoltar 3 ponències espectaculars. Bé, no és cada dia que a Mallorca se pugui gaudir d'aquests ponents en un acte obert a tot al públic. Crec que s'han d'aprofitar els dies que això passa!

 Jo el que desig és que tots el que heu assitit a la Jornada hagueu passat una bona estona i que els vostres coneixements sobre alguns aspectes de l'observació meteorològica i de la meteorologia i climatolgia balear s'hagin ampliat. Un dels objectius de la SOMIB és atracar la meteorologia a la societat i, així ho hem fet avui amb aquesta 1ª Jornada de la SOMIB.

I poder agrair i reconèixer públicament la feina de n'Agustí Jansà també ens omple d'orgull, molt més quan aconsegueixes emocionar a l'homenatgeat.

En definitiva, que la I Jornada de la SOMIB ja ha passat. Ara a treballar en la 2ª!  ;)

Simplement demanar disculpes si no he pogut xerrar més amb els que heu vengut, però la veritat que he anat una mica agobiat tot el dematí intentant que tot sortís el millor possible.

Moltes gràcies a tots els que heu assistit!

Demà pujaré algunes fotografies! ;)