Autor Tema: Agraïment  (Llegit 1498 cops)

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Agraïment
« el: De Juny 01, 2012, 17:29:50 p. m. »
Bones tardes, companys del fòrum.
Obr aquest post, que no sé exactament on posar, per agraïr l´existència d´aquest fòrum de meteorologia, als seus administradors, creadors i participants. No dic noms perque sempre me deix gent.

Lament profundament no escriure com antes, no viure sa méteo amb s´energia d´antes, de no estar als seguiments de forma tan exhaustiva com temps enrere.
Des de fa uns mesos he caigut en una profunda depressió de sa qual ja no en sortiré, degut a un succés ocorregut per març que
 em va xapar s´ànima. Duc 6 setmanes sense sortir pràcticament de casa més que per anar a una o dues classes setmanals, que dubt pugui aprovar, amb insomni total els vespres que me va a pitjor. Apart m´han fuit les ganes de pràcticament tot. No vull donar més detalls de les causes-tot i que algú ja les sap- pero no les desitj a ningú.

El que vull fer és donar-us les gràcies al fòrum per estar aquí i ser una bona forma de desconnectar-se del que passa, que per colmo bastanta crisis tenim ja.
Si aquest estiu feis alguna cosa, quedades, excursions o això... avisau-me, si em veig capaç intentaria venir...
gràcies, i perdó pel tostón, sols us ho vull dir perquè no us estranyeu si estic "out" massa estona, que sapigeu que tenc motius.
Albert
« Darrera modificació: De Juny 01, 2012, 22:00:54 p. m. per Gregal »

Desconnectat gorgblau

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 996
  • Tobogan d'en balti
    • Veure Perfil
Re: Agraïment
« Respondre #1 el: De Juny 01, 2012, 21:04:38 p. m. »
Per sa meva humild part, quan vulguis anam d'excursio!!! desconec el teu problema, pero per un mallorqui lo que fasi falta, anims i una forta aferrada!!!
Visca Mallorca!!!

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Agraïment
« Respondre #2 el: De Juny 02, 2012, 00:15:49 a. m. »
Albert,  com no se lo que t´ha pasat no te puc dir masa cosas, pero de tot s´en surt menos de la mort, per tant, per gros que vagi estat es digust ( o si encara esta per venir ) gira página i a viure que son dos días.  Ames, encara que falta molt, cada día es una jornada menys perque torni el fred i la neu, i aqui si que reviscolaras

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Agraïment
« Respondre #3 el: De Juny 02, 2012, 12:43:15 p. m. »
Venga anims, que daqui 6 mesos toca parlar de neu.  ;D
No se que ha passat, però en aquesta vida em de mirar per envant. Amb optimisme lo més insuperable es torna no res.
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat gorgblau

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 996
  • Tobogan d'en balti
    • Veure Perfil
Re: Agraïment
« Respondre #4 el: De Juny 02, 2012, 13:35:36 p. m. »
Correcte Twin!!! per cert gregal, un exemple personal que ho he patit en primera persona:

El dia 1 de novembre de 2007, a nes tobogan d'en balti (20 metres d'altura) (torrent des gorg blau), em vaig rompre per complet tibia + perone + astragalo + tendon d'aquiles!!! fractura oberta tot es ossos per dafora, vaig estar ingresat mes de 25 dies a sa clinica, durant sa primera operacio es metges varen estar mes de 45 min sospesant molt seriosament s'idea d'amputar-me sa cama, al final varen decidir intentar rellenar amb una especie de ciment es mes de 3 cm de de sa tibia y perone que s'havien volatilitzat,...i despres de 2 anys i mitg en els que me vaig operar unes 5 vegades mes + diariament anar rehabilitacio + curas + radiografies + resonancias magneticas + infinitat de coses mes!!! he tornat a caminar, he tornat a sortir de ca meva, he tornat a respirar aire pur, i diguem-li miracle o no se com pero he pogut tornar a fer torrents + excursions etc...tenc un 60% de falta de movilitat a nes meu turmell dret, pero jo continuo disfrutant sa vida igual NO!! mes que abans de s'accident un fet d'aquesta magnitut te canvia sa percepcio de sa vida, pero jo ho he pogut superar i tu de ben segur que podras!!!

nomes volia comentar-te sa meva experiencia personal, perque durant s'any i mitg que me vaig pasar tancat a ca meva amb ferros, crosses etc...quan llegia alguna experiencia per algun foro d'internet, que havia tengut un accident molt greu i comentava ses seva experience i que havia acabat satisfactoriament, agafava forçes per tirar cap endevant, aixi que espero que te pugui servir una miqueta positivament!!!

salud i visca mallorca!!!   
Visca Mallorca!!!

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Agraïment
« Respondre #5 el: De Juny 02, 2012, 13:46:12 p. m. »
Moltes gràcies a tots! Estic ja en tractament, esperem tot surti be, intentaré fer el que pugui. És un plaer llegir-us.

gorgblau, t´he enviat un missatge privat. Gràcies per compartir la teva experiència, és un bon exemple. Pots passar-me el teu correu electrònic?

moltes gràcies gent
« Darrera modificació: De Juny 02, 2012, 14:05:39 p. m. per Gregal »

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Agraïment
« Respondre #6 el: De Juny 02, 2012, 13:53:18 p. m. »
Gregal. És un moment dur, però s'ha de continuar endavant. Venga, ànims, tio!!

Aquest estiu si vols, podem quedar qualque pic.  ;)


 ;) ;)
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Agraïment
« Respondre #7 el: De Juny 03, 2012, 09:14:03 a. m. »
Poc mes puc afegir que no s'hagui dit ja...
Sense sebre el que t'ha passat et puc dir que encara que ara ho vegis tot negre, pensa o intenta pensar que t'ensortiràs, perque aquest pensament positiu sirà el que et farà sortir de veritat.  Confia en els teus, cerca ajuda, ja sigui medicació o professional, tot ajuda; i intenta acceptar les teves circunstàncies tal com han vingut. Pensa que ja has tocat fons, i que d'aqui poc veuràs aquesta mala epoca des d'un altre perspectiva, com un mal record que ja has superat. ;)

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm