Autor Tema: Benvinguts!!!  (Llegit 13915 cops)

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Benvinguts!!!
« el: De Juliol 15, 2008, 16:07:36 p. m. »
En aquest topic m'agradaria que tots es que vos anau afegint en aquest forum passassiu per aqui i fessiu una mica de presentació vostre.

M'agradaria que aquest forum es convertís en un punt de trobada de tots els afeccionats a la meteorologia de les Illes Balears, on poder compartir les nostres inquietuds i coneixements. Personalment crec que un forum com aquest ha de tenir com a objectiu l'intercanvi de coneixements entre tots nosaltres, i hem de procurar mantenir un cert ordre per fer-ho possible.

Començare jo amb les presentacions dient que som en Miquel, visc a Porreres i tenc 25 anys. Per suposat, una de ses meves inquietuds es sa meteorologia i som Enginyer Tecnic en Telematica.

Benvinguts a tots!!!!
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Benvinguts!!!
« Respondre #1 el: De Juliol 15, 2008, 16:21:10 p. m. »
Enhorabona per la construcció d´aquest fantàstic fòrum, Twin.  :D
Ja duc un parell de mesos per provar les coses de tot aquest tinglado, i va realemnt bé.

Trob que tots m´he coneixeu. Tot i així, faré una presentació.

Som en Marcos Ponsetí, conegut com a Zuco (paraula inventada fa 3 anys, no sé perquè  ;D). Tenc 15 anys i vaig néixer el 22 de desembre de 1992 a la policlínica Miramar de Palma de Mallorca.
En setembre començaré el batxillerat científic, i, si me van bé les físiques (en 4rt d´ESO he tret un 9) estudiaré Física, per posteriorment especialitzar-me en Meteorologia.
Som un afeccionat a la méteo, faig fotos, i també del ciclisme.
Visc devora la platja de Ciutat Jardí, a 80 m de la coneguda platja; a 5km. de Palma ciutat. Tenc una oregon wmr-928-nx des de Març de 2007. Però tenc dades termomètriques diàries de ca meva des de novembre de 2005.
La meva web és www.meteopalma.com

Aquest som jo aquest hivern, per Puigcerdà.


Bé, esper que aquest projecte surti endavant i tots colaborem en ell aportant el nostre granet de sorra amb la méteo.

 ;) ;)
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat llevant

  • Global Moderator
  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1985
    • Veure Perfil
Re: Benvinguts!!!
« Respondre #2 el: De Juliol 16, 2008, 18:10:24 p. m. »
Bones!

Primer missatge en aquest fòrum! Primer de tot moltes gràcies a nen twin i els que heu fet possible que se hagi fet realitat el projecte de tenir un fòrum propi.

Bé, com molts ja sabreu, em dic Lluís, tenc 21 anyets i soc estodiant de Geografia a la Uib. Resideixc a Marratxí o a Biniali depenent de si estic a ca mu mare o a ca mum pare. I bé, soc aficionat a la meteorologia des de petit, si bé en concret el que més em fascinen són les tempestes. D'estacions meteorològiques no en tenc cap de sèria, i de càmara fotogràfica tenc una Olympus 770 (En projecte tenc comprar-ne una càmara de més altes prestacions).

Bé idò, benvinguts a tots, i que disfrutem molt amb la nostra estimada meteo!

Desconnectat jimy

  • Boirina
  • *
  • Missatges: 56
    • MSN Messenger - cocovet76@hotmail.com
    • Veure Perfil
    • meteoinca
    • Correu
Re: Benvinguts!!!
« Respondre #3 el: D’agost 07, 2008, 16:56:07 p. m. »
Hola a tots, ja som per aquí.
Enhorabona twin per aquest projecte, ara li vaig a fer una ullada perque fins ara no avia tengut temps ;)
Be a mi també sa majoria me coneixeu, però be.
Som en Jaume, visc a Inca peroooooooooo som Manacorí (que consti en acte) ;D som aficionat a sa meteo de devers sa torrentada de Manacor des 89 :o, som un aficionat un poc dur de mollera, perque hi ha coses que me costar aprendre, com es nom dels niguls per exemple ;D, tenc una estació meteorològica Davis Vantage pro 2 al poble d'Inca i una pagina web en dades a temps real www.meteoinca.com que també estic fent moooolt a poc a poc ;D .
Otro dia mas :D, gracies twin i a tots es d'aquest foro ;)

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Benvinguts!!!
« Respondre #4 el: D’agost 07, 2008, 20:22:36 p. m. »
Hola a tots, ja som per aquí.
Enhorabona twin per aquest projecte, ara li vaig a fer una ullada perque fins ara no avia tengut temps ;)
Be a mi també sa majoria me coneixeu, però be.
Som en Jaume, visc a Inca peroooooooooo som Manacorí (que consti en acte) ;D som aficionat a sa meteo de devers sa torrentada de Manacor des 89 :o, som un aficionat un poc dur de mollera, perque hi ha coses que me costar aprendre, com es nom dels niguls per exemple ;D, tenc una estació meteorològica Davis Vantage pro 2 al poble d'Inca i una pagina web en dades a temps real www.meteoinca.com que també estic fent moooolt a poc a poc ;D .
Otro dia mas :D, gracies twin i a tots es d'aquest foro ;)

Benvingut, Jimy; ja me coneixes i no importa presentar-me...  ;D
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Benvinguts!!!
« Respondre #5 el: D’agost 08, 2008, 16:17:33 p. m. »
Benvingut jimmy.

Veig que tu i jo som iguals amb aixo des noms des nuvols, es que no hi ha manera. Mira que ho intent, pero no se perque me costa molt
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat vigilant

  • Boirina
  • *
  • Missatges: 4
    • Veure Perfil
    • Temps.cat
    • Correu
Re: Benvinguts!!!
« Respondre #6 el: D’agost 30, 2011, 23:52:40 p. m. »
Hola a tots

No sé si hi ha altre tòpic per a presentar-se o si és aquest el més apropiat. En qualsevol cas podeu traslladar el meu post, o bé suggerisc posar una xonxeta al tòpic ;D

Molts ja em coneixeu, però per si hi ha algun despistat sóc de València, en concret d'un poblet a prop de Gandia, però visc a Madrid des de fa un any. Treballe en coses de climatologia, la qual cosa és una sort perquè m'agrada moltíssim. Si bé la meua passió principal és la física teòrica, que la tinc de formació i la mantinc per al temps lliure.

Salutacions
« Darrera modificació: D’agost 30, 2011, 23:54:46 p. m. per vigilant »
Vaig i torne

Desconnectat cap de fibló

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1065
    • Veure Perfil
Re: Benvinguts!!!
« Respondre #7 el: D’agost 31, 2011, 07:50:47 a. m. »
Benvingut Vigilant !!!   Es una alegria tenir-te per aquí. :D   Esper que te veiem mólt per aquí !!! ;)

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Benvinguts!!!
« Respondre #8 el: D’agost 31, 2011, 09:11:57 a. m. »
Benvingut, Vigilant!!!!
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 


Desconnectat Seit@m

  • Boirina
  • *
  • Missatges: 41
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Benvinguts!!!
« Respondre #10 el: De Novembre 20, 2011, 10:21:19 a. m. »
Bones,

Aquest és el meu primer post, i em presento: Des de petit m'ha agradat el mal temps, les tempestes severes, els caps de fibló, les rissagues... En general tots els fenòmens meteorològics que s'expressen amb virulència. M'encanta estar en contacte amb la natura i fer esport. Sóc un apassionat de l'esquí, del trekking, de la btt i navego amb Laser.
No tenc cap tipus d'aparell de mesurament per el moment. Volia formar part d'aquesta comunitat per aprendre més i mantenir-me actualitzat. Esper poder aporta alguna cosa jo també. Actualment intento ser un Enginyer Telemàtic i m'agrada la ciència en general.


Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Benvinguts!!!
« Respondre #11 el: De Novembre 20, 2011, 11:39:25 a. m. »
Hola Seit@m!

Benvingut al forum!. Si el que vols és saber què passa i on passa en meteo a les nostres Illes aqui ho sabràs al minut!. I segur que n'aprendràs i també ens aportaràs informacions a noltros.

Per cert, on vius? Ho dic per quan hi hagi seguiments i informis, ubicar-te!  ;)

Desconnectat Seit@m

  • Boirina
  • *
  • Missatges: 41
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Benvinguts!!!
« Respondre #12 el: De Novembre 20, 2011, 12:07:35 p. m. »
Me n'he oblidat, a l'hivern estic a Palma, zona Son Espanyolet i en l'estiu en el Port d'Andratx.

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Benvinguts!!!
« Respondre #13 el: De Novembre 20, 2011, 12:25:15 p. m. »
Benvingut, Seit@m, esper que ho passis bé aquí amb noltros!
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Benvinguts!!!
« Respondre #14 el: De Novembre 20, 2011, 19:05:43 p. m. »
Benvingut al foro, aquí t'ho passaras be  ;D