Autor Tema: Seguiment mes de FEBRER 2011  (Llegit 67850 cops)

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de FEBRER 2011
« Respondre #420 el: De Febrer 27, 2011, 14:29:48 p. m. »
Al sat24 visible es veu com es formen nuclis convectius dins mar al nord de Mallorca i de Menorca. La brusca forta que ara afecta Ciutat és un dels primers nuclis que ja ha arribat a terra.

no veig ni Genova de s´aigada que fa per alla,  per ca meva plou be, pero no tant fort

Desconnectat Keleta

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 452
  • ferreret
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de FEBRER 2011
« Respondre #421 el: De Febrer 27, 2011, 14:48:48 p. m. »
Per aquí, duc recollits 3.3 mm per ara. Sa meva germana m'ha dit que havia montat avui dematí un tenderete a n'es mercadet de Marratxí i "ha vengut una ventada (com un mini tornado) i ha volat tot"  :-X
    

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de FEBRER 2011
« Respondre #422 el: De Febrer 27, 2011, 15:43:55 p. m. »
Segons l'agència EFE a Mallorca, a hores d'ara es conten fins a 76 intervencions pel mal temps.  ??? La carretera de Campos a la Colònia tallada per acumulació de pluja  ??? I la d'Andratx a Estellencs també (no diu perquè però donat el seu historial apostaria per un despreniment) I literalment diu "inundacions a Can Pastilla"  ;D ;D (això no m'ho crec directament)
No entenc res...4 gotes mal contades i s'arma tot aquest xow?

Al.lucin amb això de sa Colònia. Per que pasi això cal que l'aigua corri fort per allà baix, minim 20mm en un parell d'hores, cosa no impossible pero dificil. A meam si esta tallada per accident provocat per sa pluja o per algun obstacle a la via...

per cert, arc de sant marti impressionant aqui a s'aeroport!!

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm


Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment mes de FEBRER 2011
« Respondre #424 el: De Febrer 27, 2011, 16:33:39 p. m. »
Bones des de Vielha, on la neu cau amb forÇa i tenim  0 graus. Per sort, en cap moment agafa a les carreteres principals. He fet un parell de vídeos.

Estic content dde que hagi plogut per Mallorca!
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 



Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de FEBRER 2011
« Respondre #427 el: De Febrer 27, 2011, 16:39:21 p. m. »
Bones des de Vielha, on la neu cau amb forÇa i tenim  0 graus. Per sort, en cap moment agafa a les carreteres principals. He fet un parell de vídeos.

Estic content dde que hagi plogut per Mallorca!

he vist sa camara de tv3 al migdia, pero no hi habia neu avall de la vall

cau amb ganas aigo pero durara poc


Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment mes de FEBRER 2011
« Respondre #429 el: De Febrer 27, 2011, 16:56:48 p. m. »
Bones des de Vielha, on la neu cau amb forÇa i tenim  0 graus. Per sort, en cap moment agafa a les carreteres principals. He fet un parell de vídeos.

Estic content dde que hagi plogut per Mallorca!

he vist sa camara de tv3 al migdia, pero no hi habia neu avall de la vall

cau amb ganas aigo pero durara poc


A migdia ha fet una pausa,  per`des de mitja tarda torna.
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de FEBRER 2011
« Respondre #430 el: De Febrer 27, 2011, 17:21:45 p. m. »
Segons l'agència EFE a Mallorca, a hores d'ara es conten fins a 76 intervencions pel mal temps.  ??? La carretera de Campos a la Colònia tallada per acumulació de pluja  ??? I la d'Andratx a Estellencs també (no diu perquè però donat el seu historial apostaria per un despreniment) I literalment diu "inundacions a Can Pastilla"  ;D ;D (això no m'ho crec directament)
No entenc res...4 gotes mal contades i s'arma tot aquest xow?

Al.lucin amb això de sa Colònia. Per que pasi això cal que l'aigua corri fort per allà baix, minim 20mm en un parell d'hores, cosa no impossible pero dificil. A meam si esta tallada per accident provocat per sa pluja o per algun obstacle a la via...

per cert, arc de sant marti impressionant aqui a s'aeroport!!
Marçal, jo directament no m'ho crec  ;)

Curiosament aquesta notícia ha desaparegut de la web i el Diari de Mallorca també l'ha retirada. O sigui que me fa sospitar que hi ha algú que s'ha colat  ;)

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de FEBRER 2011
« Respondre #431 el: De Febrer 27, 2011, 17:27:03 p. m. »
Bones!

En Zuco veient nevar, quina enveja!. A veure si anit i demà veim nevar a la Serra!

Per Vilafranca 9,2mm i actualment llueix el Sol amb 8,6ºC!  ;)

Desconnectat cap de fibló

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1065
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de FEBRER 2011
« Respondre #432 el: De Febrer 27, 2011, 19:05:35 p. m. »
Per uns instants he pogut veure el Puig Major i Massanella i no semblaven enfarinats. A partir d´ara sí que no m´agradaria que fes gelada. Ara sí que comencen a fer bastant de mal. Esper que s´enniguli i plogui. Millor.  ;)

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de FEBRER 2011
« Respondre #433 el: De Febrer 27, 2011, 19:26:50 p. m. »
Segons l'agència EFE a Mallorca, a hores d'ara es conten fins a 76 intervencions pel mal temps.  ??? La carretera de Campos a la Colònia tallada per acumulació de pluja  ??? I la d'Andratx a Estellencs també (no diu perquè però donat el seu historial apostaria per un despreniment) I literalment diu "inundacions a Can Pastilla"  ;D ;D (això no m'ho crec directament)
No entenc res...4 gotes mal contades i s'arma tot aquest xow?

Al.lucin amb això de sa Colònia. Per que pasi això cal que l'aigua corri fort per allà baix, minim 20mm en un parell d'hores, cosa no impossible pero dificil. A meam si esta tallada per accident provocat per sa pluja o per algun obstacle a la via...

per cert, arc de sant marti impressionant aqui a s'aeroport!!
Marçal, jo directament no m'ho crec  ;)

Curiosament aquesta notícia ha desaparegut de la web i el Diari de Mallorca també l'ha retirada. O sigui que me fa sospitar que hi ha algú que s'ha colat  ;)

No pot ser mai, no ha caigut tant. pens que han agafat una noticia de la darrera tempesta considerable que va fer dia 11 d'octubre

http://ultimahora.es/mallorca/noticia/sucesos/ultimas/el-temporal-de-lluvia-provoca-decenas-de-incidentes-en-la-isla.html

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm

Desconnectat miquel_br

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 282
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de FEBRER 2011
« Respondre #434 el: De Febrer 27, 2011, 19:45:19 p. m. »
Be ido jo dic que ploura entre les 21 i les 3 de la matinada a Mallorca més tard no ho se. No tot es temps pero si en forma de ruixats ;D

MM5 a 850 hp vents i humitats, sat24, i radar  de L'INM el de Barcelona centant-me en l'evolució dels punts GROCS des d'avui a les 3 fins ara, cada vegada una mica més al sud apareixen.