Autor Tema: Seguiment mes de FEBRER 2011  (Llegit 62841 cops)

Desconnectat fizban

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 502
    • Veure Perfil
    • Marratxí - Es Caülls
Re: Seguiment mes de FEBRER 2011
« Respondre #15 el: De Febrer 01, 2011, 12:22:00 p. m. »
Mes magre el de gener amb una entrada freda considerable i vàries gelades sèries. El mes de febrer no comença gens be...

Us heu fixat que les estacions de Marratxi estan a la cua en quant a precipitació a Mallorca?  :o

Avui 2,2mm per estrenar el mes de febrer.

Si que anam magres per marratxi...
Les precis que han vengut de ponent sempre ens esquiven. Entren a la badia i tornen entrar per la banda del aeroport o mes al sud. Moltes vegades m'he trobat diluvis devers son llàtzer i a ca meva tot eixut.
Ha canviat el clima de marratxi pel fet de estar uniformement cubert de ciment??

Esper que no sigui això perquè sinó...
Seguiment dades en temps real Estació Marratxí - Es Caülls
http://www.meteomarratxi.es/


Desconnectat Fibló

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 156
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de FEBRER 2011
« Respondre #16 el: De Febrer 01, 2011, 12:31:38 p. m. »
Bon dia.  Jo he tancat el mes de gener amb un clar superavit de precipitació , 62,5 mm, gràcies a una tempesta local que ja va deixar 26 mm.  De totes maneres, del final de mes no ens podem queixar. Tenc ganes de veure la mitjana de temp.  En Zuco ja mos va pasar les dades de Lluc.  Sabeu quina és la mitjana històrica pel gener de Lluc ? ;)

Febrer començ amb 3,5 mm d´aquesta matinada. Ja vaig comentar amb les calmes del gener que l´anticicló sembla que mos està rondant mólt més de lo que estavem avesats als darrers anys. Hem tengut periodes que eren perturbacions i situacions interesants una rera l´altre sense treva .  
Ara crec que tornam un poc a la normalitat (irregularitat)  del nostro clima.  :-\

Mitjana històrica de Lluc al fener:  145,8 mm
Total gener 2011 a Lluc: 195,9

En general aquest gener ha superat les mitjanes històriques!!! Qui ho havia de dir...  :P   ;D ;D

Desconnectat grenotet

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 818
    • Veure Perfil
    • red de estaciones en tiempo real
    • Correu
Re: Seguiment mes de FEBRER 2011
« Respondre #17 el: De Febrer 01, 2011, 13:41:04 p. m. »
bones,hem tancat es mes de gener amb 66,6mm,febrer 3mm per are



Desconnectat cap de fibló

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1065
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de FEBRER 2011
« Respondre #18 el: De Febrer 01, 2011, 13:55:04 p. m. »
Bon dia.  Jo he tancat el mes de gener amb un clar superavit de precipitació , 62,5 mm, gràcies a una tempesta local que ja va deixar 26 mm.  De totes maneres, del final de mes no ens podem queixar. Tenc ganes de veure la mitjana de temp.  En Zuco ja mos va pasar les dades de Lluc.  Sabeu quina és la mitjana històrica pel gener de Lluc ? ;)

Febrer començ amb 3,5 mm d´aquesta matinada. Ja vaig comentar amb les calmes del gener que l´anticicló sembla que mos està rondant mólt més de lo que estavem avesats als darrers anys. Hem tengut periodes que eren perturbacions i situacions interesants una rera l´altre sense treva .  
Ara crec que tornam un poc a la normalitat (irregularitat)  del nostro clima.  :-\

Mitjana històrica de Lluc al fener:  145,8 mm
Total gener 2011 a Lluc: 195,9

En general aquest gener ha superat les mitjanes històriques!!! Qui ho havia de dir...  :P   ;D ;D
;) gràcies !   

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de FEBRER 2011
« Respondre #19 el: De Febrer 01, 2011, 17:12:58 p. m. »
Aquests dies es compleixen 20 anys de ses grans inundacions d´un temporalàs de llevant. Deixà litres i litres a la Serra. 1991 començà rematadament plujós i amb dues enfarinades bones a 300 mts.
Malhauradament vegent els mapes pareix que s´hivern s´acaba...

Gregal, encara queda hivern!. Jo crec que encara tindrem una darrera bufetada de fred abans que aquest hivern s'en vagi!

Avui, Tmàx de 10,7ºC per Vilafranca!

Desconnectat Urtyk

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1258
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de FEBRER 2011
« Respondre #20 el: De Febrer 01, 2011, 18:00:44 p. m. »
Un abuelo me ha dicho esta mañana:

"15 días quedan de frio, ya ha hecho todo" y yo me he quedado O_o

Desconnectat fizban

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 502
    • Veure Perfil
    • Marratxí - Es Caülls
Re: Seguiment mes de FEBRER 2011
« Respondre #21 el: De Febrer 01, 2011, 19:25:49 p. m. »
Un abuelo me ha dicho esta mañana:

"15 días quedan de frio, ya ha hecho todo" y yo me he quedado O_o

Parece que el abuelo ha mirado los ensembles...  ;D ;D
Espero que se equivoque.

Saludos.
Seguiment dades en temps real Estació Marratxí - Es Caülls
http://www.meteomarratxi.es/



Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment mes de FEBRER 2011
« Respondre #23 el: De Febrer 01, 2011, 20:10:31 p. m. »
7 mm aquesta nit a Son Roca

Total gener a Son Roca?
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 


Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de FEBRER 2011
« Respondre #25 el: De Febrer 02, 2011, 00:07:42 a. m. »
Son Roca 59 mm

Un poc sorpres que ha estat a on ha plogut menys del orinal de Palma
Te guany per baix. Si no m'he descontat 48  :-\

Per cert, algú me pot ajudar? M'ha caigut un quadern a damunt el teclat de l'ordenador i no se quin botó deu haver tocat que les lletres del foro aquest me surten mooooolt petites. Casi no les veig  8). He fet mil proves i nanai. Sabeu que passa i com es pot arreglar?

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de FEBRER 2011
« Respondre #26 el: De Febrer 02, 2011, 07:30:14 a. m. »
Perventura sha pitjat una combinacio. si nomes son ses lletres des foro no se que deu poder ser. Sí es tot que sa veu mes petit te pinta que se tha fet un zoom. Prosa sa combinacio ctrl i es simbol +. Sí tot se trastoca i ho vols tornar a puesto, ctrl i simbol -
Ja ens contaras
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat Nurastorm

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 201
  • Maó
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de FEBRER 2011
« Respondre #27 el: De Febrer 02, 2011, 12:04:18 p. m. »
Amb lo lento que entra l'Anticicló i el poc moviment de la borrasca italo-africana estarem 5 dies amb tramuntana de Força 4 com a mínim. Duim des de dilluns i arribarem a dissabte amb la tramuntana.
Això feia molt de temps que no ho veia tot i que es una dita típica dels pagesos i dels avis que la tramuntana sempre dura un número imparell de dies 3, 5, 7 o ...

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de FEBRER 2011
« Respondre #28 el: De Febrer 02, 2011, 18:32:22 p. m. »
Perventura sha pitjat una combinacio. si nomes son ses lletres des foro no se que deu poder ser. Sí es tot que sa veu mes petit te pinta que se tha fet un zoom. Prosa sa combinacio ctrl i es simbol +. Sí tot se trastoca i ho vols tornar a puesto, ctrl i simbol -
Ja ens contaras
Efectivament m'ha fet un zoom com dius. Ara be, he provat amb varis ordinadors i el que dius tu funciona  :D però amb el meu no...no se per quins nassos el ctrl + no me torna a la posició d'abans  :-\ i m'estic començant a posar nerviós.  ::) No hi veig un pebre  8) I la veritat, trob absurdíssim que els ordinadors tenguin aquestes pijades i perdonau l'expressió  >:( però és que te nassos la cosa i ara mateix no se m'acudeix cap utilitat que això pugui tenir.

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de FEBRER 2011
« Respondre #29 el: De Febrer 02, 2011, 22:18:51 p. m. »
Perventura sha pitjat una combinacio. si nomes son ses lletres des foro no se que deu poder ser. Sí es tot que sa veu mes petit te pinta que se tha fet un zoom. Prosa sa combinacio ctrl i es simbol +. Sí tot se trastoca i ho vols tornar a puesto, ctrl i simbol -
Ja ens contaras
Efectivament m'ha fet un zoom com dius. Ara be, he provat amb varis ordinadors i el que dius tu funciona  :D però amb el meu no...no se per quins nassos el ctrl + no me torna a la posició d'abans  :-\ i m'estic començant a posar nerviós.  ::) No hi veig un pebre  8) I la veritat, trob absurdíssim que els ordinadors tenguin aquestes pijades i perdonau l'expressió  >:( però és que te nassos la cosa i ara mateix no se m'acudeix cap utilitat que això pugui tenir.
Se que hi ha alguns ordenadors en es que es ctrl + no funciona. Confiava es teu no fos d'aquests, perque no he aconseguit mai tornar-ne cap a puesto.

Toques tenir una tecla que posa Fn, mira si trobes cap tecla que tengui una especie de + dins un rotlet (com si fos es zoom d'una lupa o això). Normalment està a sa part de números des teclat o a un Fx (F1, F2,...). Si és així, intenta pitjar Fn i sa tecla en qüestió.

Home, jo si que li he trobat utilitat a vegades, però es primer pic que ho descobreixes es una merda. I sort has duita encara, perque segons quina combinació sa pitja, sa pantalla sa gira 180º  ;D ;D
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com