Autor Tema: Meteofelanitx.com - Dades a Sant Salvador 510 mts!  (Llegit 28029 cops)

Desconnectat Felanitxer

  • Boirina
  • *
  • Missatges: 91
  • WWW.METEOFELANITX.COM
    • Veure Perfil
    • WWW.METEOFELANITX.COM
    • Correu
Re: Meteofelanitx.com - Dades a Sant Salvador 510 mts!
« Respondre #60 el: De Febrer 16, 2011, 00:28:02 a. m. »
Efectivament! Com he vist que han comentat en Quiquetor i en Xalocada al tòpic de seguiment tenim problemes amb el pluvio de l'estació de Sant Salvador. El cas es que ahir a les 09:10 del matí va registrar 0.2 mm i a partir d'aquell moment (va tronar i llampegar) no ha registrat ni una sola dècima! Demà es faran dues proves que tenim dins el cap. Amb en Xalocada estam cercant solucions. Vos mantendrem informats!
Viu la meteorología a www.meteofelanitx.com!


Desconnectat Felanitxer

  • Boirina
  • *
  • Missatges: 91
  • WWW.METEOFELANITX.COM
    • Veure Perfil
    • WWW.METEOFELANITX.COM
    • Correu
Re: Meteofelanitx.com - Dades a Sant Salvador 510 mts!
« Respondre #61 el: De Febrer 16, 2011, 15:48:38 p. m. »
Bon dia amics. Aquest missatge m'agradaria no haver-ho hagut d'escriure mai. La qüestió és que avui dematí s'ha anant dalt de Sant Salvador, s'ha resetejat tota l'estació. En Xalocada ha buidat una botella sencera a dins el pluvio, provocant 20 o 30 vuelcos i el pluvio només ha registrat un litre! Per tant, desastre total. A banda d'això, la placa solar no funciona, el llamp també se la va carregar i així ens ho ha avisat la consola. Es per això que a aquesta estació limitada, potser hores, no crec que arribi a un parell de dies. Bé, companys, noltros no amollam es bou, mos ha costat molt arribar fins aquí i per això vos deim, tant en Xalocada com jo que aconseguirem canviar aquesta estació. Ara per ara no hi ha ningú que mos vulgui assegurar una estació allà dalt. Rebreu notícies nostres.  :'(

Viu la meteorología a www.meteofelanitx.com!


Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Meteofelanitx.com - Dades a Sant Salvador 510 mts!
« Respondre #62 el: De Febrer 16, 2011, 15:58:41 p. m. »
Bon dia amics. Aquest missatge m'agradaria no haver-ho hagut d'escriure mai. La qüestió és que avui dematí s'ha anant dalt de Sant Salvador, s'ha resetejat tota l'estació. En Xalocada ha buidat una botella sencera a dins el pluvio, provocant 20 o 30 vuelcos i el pluvio només ha registrat un litre! Per tant, desastre total. A banda d'això, la placa solar no funciona, el llamp també se la va carregar i així ens ho ha avisat la consola. Es per això que a aquesta estació limitada, potser hores, no crec que arribi a un parell de dies. Bé, companys, noltros no amollam es bou, mos ha costat molt arribar fins aquí i per això vos deim, tant en Xalocada com jo que aconseguirem canviar aquesta estació. Ara per ara no hi ha ningú que mos vulgui assegurar una estació allà dalt. Rebreu notícies nostres.  :'(



Em sap molt de greu. El treball que heu estat fent ha estat gros. Esperem que es pugui solucionar, si cal, podriem col.laborar una mica entre tots, de forma econòmica, per exemple.  ;)
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Meteofelanitx.com - Dades a Sant Salvador 510 mts!
« Respondre #63 el: De Febrer 16, 2011, 16:04:31 p. m. »
Precisament avui surt al la Ultima Hora una resenya d´aquesta estación amb una foto d´en  Tomeu


Si que podem colaborar si fa falta

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Meteofelanitx.com - Dades a Sant Salvador 510 mts!
« Respondre #64 el: De Febrer 16, 2011, 17:33:22 p. m. »
Ostres, quina mala noticia!. Buf, no se me ocorre cap solució. Se podria xerrar amb el lloc on es va comanar i explicar el que ha passat. No és normal que una estació d'aquestes peti tan fàcilment, no?.

Si necessitau ajuda o consell no dubteu en demanar-ho!  :-\

Desconnectat elea

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1611
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Meteofelanitx.com - Dades a Sant Salvador 510 mts!
« Respondre #65 el: De Febrer 16, 2011, 18:39:07 p. m. »
Que faena compañeros  :-[ Con todo el trabajo que os llevado y los paseos...

Estaba pensando si no habrá algún tipo de seguro que pudiera cubrir la estación de los rayos, en un seguro de hogar están cubiertos, mi padre sabe mucho de seguros, si queréis podría hacerle alguna consulta....

Bueno ya nos contaréis cosas....
Cuida, ama y respeta
cada ser vivo del planeta...

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Meteofelanitx.com - Dades a Sant Salvador 510 mts!
« Respondre #66 el: De Febrer 16, 2011, 20:26:43 p. m. »
Quina mala noticia. Es veu que el llamp va pegar al parallamps de mes aprop, i la forta induccio generada pel llamp ha frit l' electrónica de la estació. Estic segur de que la reparareu ben aviat i com tothom oferesc la meva humil aportació econòmica si es necessaria.  Una cosa, havent estat allá dalt i vist el que hi ha, pentura conve posar toma de Terra al mástil i estació per evitar que es repeteixi.  
« Darrera modificació: De Febrer 16, 2011, 20:29:06 p. m. per metar »

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Meteofelanitx.com - Dades a Sant Salvador 510 mts!
« Respondre #67 el: De Febrer 16, 2011, 20:40:06 p. m. »
una pena Tomeu, però segur que ho arreglareu.

El que comenta en metar tal vegada sigui una bona solució per evitar que en un futur torni a passar.

Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Meteofelanitx.com - Dades a Sant Salvador 510 mts!
« Respondre #68 el: De Febrer 16, 2011, 20:56:08 p. m. »
Quina mala passada  :-X
Jo també estic d'acord amb en Metar, me sembla adient...pensau que si ha passat un pic pot tornar a passar  :-\

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: Meteofelanitx.com - Dades a Sant Salvador 510 mts!
« Respondre #69 el: De Febrer 16, 2011, 21:20:21 p. m. »
Vaya faena :'( acuerdate xalocada que por telefono te comente que no me convencia un pararayos tan cerca, el problema es que estan para eso para atraer los rayos, al haber tanta antena es casi obligatorio disponer de uno, pues tanta electricidad deben asegurar las antenas. no se cuanto puede ser la distancia, pero que minimo de 100 o 200 metros lejos de un pararayos para evitar cosas asi. Si planteais reparar o modificar la estacion evaluar que deberis ponerla lo mas lejos del pararayos, el problema es si hay esta distancia o un lugar para ello. ;)

Desconnectat Keleta

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 452
  • ferreret
    • Veure Perfil
Re: Meteofelanitx.com - Dades a Sant Salvador 510 mts!
« Respondre #70 el: De Febrer 16, 2011, 22:28:19 p. m. »
Si heu de comprar una estació nova, jo també estic disposada a col.laborar.Anims!  ;)
    

Desconnectat Xalocada

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1609
  • Portocolom
    • Veure Perfil
    • Balearsmeteo
    • Correu
Re: Meteofelanitx.com - Dades a Sant Salvador 510 mts!
« Respondre #71 el: De Febrer 16, 2011, 22:34:57 p. m. »
Com ja a comentat en Tomeu avui he pujat allá dalt i ancara hi habia electricistes es de movistar (desde dilluns no han pugut arreglá es seu repetidor), en fin he baixat bastant fet pols :-\. Perque no es mala sort es una cosa que mos podem trovar de tant en quant.
Ara lo mes important es poder fer un seguro per esta preparats per ses proximes tempestes, i també no se si qualcu mos pot aconsear referent a conectar una toma de terra (de quina manera) i es que ni ha que m´han dit que de vegades es pitjor conectar a sa toma de terra, en fin no se, jo lo que , es que tothom que tenen repetidors alla dalt que valen molts de $ i tenen conectats a terra tampoc sen salva cap, un li fa mes mal que es  s´altres, pero tots reben de un manera o s´altre per tant ,no sé :-\

per aqui ara fa trons i llamps, només fa falta que mos acabi de rematar lo poc que funciona ::)

Elea, si me puedieras aconsejar con lo  del seguro mañan hablamos y te digo cosas, gracias ;) :)

Desconnectat miquel_br

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 282
    • Veure Perfil
Re: Meteofelanitx.com - Dades a Sant Salvador 510 mts!
« Respondre #72 el: De Febrer 16, 2011, 23:03:22 p. m. »
xalocada o felenitxer heu rebut el meu missatge ? esque vaig a bustia de sortida i no me'n surt cap de missatge.

Desconnectat miquel_br

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 282
    • Veure Perfil
Re: Meteofelanitx.com - Dades a Sant Salvador 510 mts!
« Respondre #73 el: De Febrer 16, 2011, 23:17:03 p. m. »
vaja put.ada lo de l'estació allà adalt !  :-\ jo tenc una davis vange pro 2 inhalambrica que no la puc conectar al meu ordenador cupa del pc, si l'estació pogués estar ASSEGURADA no tenc problema en deixar-vos-la de manera indefinida com aquell qui diu, sempre i quan seguesqui enviant dades automàtiques. Si n'estau intreresats ja me direu coses per mi molt millor que estigui allà que no a cameva, tanmateix a manacor ja hi ha 2 erstacions automàtiques la d'en Felanitxer i un altra. 

Desconnectat Xalocada

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1609
  • Portocolom
    • Veure Perfil
    • Balearsmeteo
    • Correu
Re: Meteofelanitx.com - Dades a Sant Salvador 510 mts!
« Respondre #74 el: De Febrer 16, 2011, 23:31:33 p. m. »
vaja put.ada lo de l'estació allà adalt !  :-\ jo tenc una davis vange pro 2 inhalambrica que no la puc conectar al meu ordenador cupa del pc, si l'estació pogués estar ASSEGURADA no tenc problema en deixar-vos-la de manera indefinida com aquell qui diu, sempre i quan seguesqui enviant dades automàtiques. Si n'estau intreresats ja me direu coses per mi molt millor que estigui allà que no a cameva, tanmateix a manacor ja hi ha 2 erstacions automàtiques la d'en Felanitxer i un altra. 
Moltes gracies Miquel per s´oferiment, preo crec que podren arreglá es problema ja vorem, de totes maneras moltes gracies ;) :)