Autor Tema: Gràcies a tots!  (Llegit 2218 cops)

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Gràcies a tots!
« el: De Desembre 29, 2010, 11:10:59 a. m. »
En els meus inicis vaig ser lector de fòrums de meteorologia, per passar ràpidament a ser un usuari poc actiu a meteored. De llavors ençà ha plogut, i molt, si tenim en compte que ha passat gairebé una dècada.

Al llarg d'aquest temps, i després de circular per diversos fòrums, s'ha anat formant una comunitat d'usuaris de les Illes, que a dia d'avui jo diria que és bastant important (hi ha dies que en aquest fòrum es connecten més de 40 usuaris diferents).

En aquests moments aquesta comunitat, i per primera vegada, disposa d'un espai propi per compartir sa nostra afició, que per alguns ens marca totalment es nostre ritme de vida.

Sincerament, és un orgull immens formar part activa d'aquesta comunitat i vos agraesc enormement a tots i cadascun des que pasturau per aquí sa vostra col·laboració perquè cada dia aquest fòrum sigui un poc més gran.

Que per molts d'anys ens vegem per aquí!
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Gràcies a tots!
« Respondre #1 el: De Desembre 29, 2010, 12:26:48 p. m. »
Gràcies a tu!!!! De tot cor!

I gràcies a tots, també.

 ;) ;) ;)
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Gràcies a tots!
« Respondre #2 el: De Desembre 29, 2010, 14:13:25 p. m. »
Miquel, quan mos varem coneixer per el foro de meteoclimatic´i meteored per l´any 2005, i es  que pareix s´altre dia, mai mos vesim pensat arribar ser tanta gent que aqui tenguisim aquesta curolla. Mos pensabam que eran dos " bitxos" raros casí unics a Mallorca.

Ara que som a sa feina, abans m´amagaba d aquesta pasio, ningú sabia res, cridaba d´amegat al telefon que hi habia al INM i que te donaban la informacio de meteo....ara tenc es mapas del gfs a sa pantalla i es companys, inclus es jefes ma demanan el temps que ferá

aixo si que se liu que ha estat una bona sortida del "armari"  ;D ;D


Gracies a tu Miquel que podem estar aqui tots junts, i per molts d´anys, i si un dia no pots o clausuras aquest foro, esper que un altre agafi es relleu i no tenguem que tornar estar de "prestados" per uns altres llocs

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Gràcies a tots!
« Respondre #3 el: De Desembre 29, 2010, 21:38:19 p. m. »
Les gràcies te les hem de donar a tu, Miquel.  ;) Gràcies a la teva iniciativa podem gaudir d'un espai propi, nostre, sense mesclar amb altres seguiments i en que tots hi tenim cabuda per igual.  :)

Aquest espai és petit i jove encara, però és molt també molt gran (i no em referesc a la mida ni a l'edat) sinó a la noblesa de la gent que l'habita i de cada dia ho tenc més clar. No hi ha color.  ;)

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Gràcies a tots!
« Respondre #4 el: De Desembre 29, 2010, 23:22:04 p. m. »
Com s'ha dit, el que hem d'estar agraïts som noltros. La teva feina i la teva iniciativa ens ha permés compartir molts bons moments en un lloc totalment nostre i ens ha permés veure que els afeccionats a la meteo som uns quants a les nostres illes.

Per tant, esper que encara poguem gaudir de molts d'anys d'aquest espai per compartir la nostra passió, la meteo.  ;)

Desconnectat Xalocada

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1609
  • Portocolom
    • Veure Perfil
    • Balearsmeteo
    • Correu
Re: Gràcies a tots!
« Respondre #5 el: De Desembre 30, 2010, 00:17:29 a. m. »
Que puc dir si ja u heu dit tot ;D, be jo vaig comença a Catmeteo 2008, i sa veritat que tenir un foro de sa nostra terra i de tant alt nivell es un luxe. Gracies voltros també me vaig sentir molt recolsat quant vaig tenir problemes de salut. Esper que sigui per molts d´anys també.

Enhorabona a tots i especialment a tu Miquel :)

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Gràcies a tots!
« Respondre #6 el: De Desembre 30, 2010, 16:50:00 p. m. »
Gracies a tu Miquel, per crear aquest lloc on podem possar en comu la nostra afició.
Des de que vaig començar allà per 2003 a meteored, quan erem 2 o 3 dins un foro 90% valencia-murcià, crec que ningu es podia imaginar això 6 anys mes tard, amb fòrum propi i 40 usuaris actius.
Gracies a tots per ser aqui i que tenguem tots una bona entrada d'any!!!

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm

Desconnectat Toliko

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 869
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Gràcies a tots!
« Respondre #7 el: De Desembre 31, 2010, 19:19:19 p. m. »
Gracias a ti campeon !!!

Has conseguido tener un foro con mas de 40 usuarios !!! Y esperate que va a mas !!!

Hace ya 5 años que te conozco, aun recuerdo aquella cena de 2005 ... que recuerdos !!


Desconnectat Nurastorm

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 201
  • Maó
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Gràcies a tots!
« Respondre #8 el: De Desembre 31, 2010, 20:29:53 p. m. »
M'afegesc a les felicitacions cap al meravellós funcionament i bon rotllo vist en aquest foro. Gràcies de veritat a tú, Miquel, i a la quantitat de bona que el poblau.


Desconnectat Keleta

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 452
  • ferreret
    • Veure Perfil
Re: Gràcies a tots!
« Respondre #9 el: De Gener 02, 2011, 20:27:10 p. m. »
Gràcies a n'es creadors i a n'es que han  fet possible aquest foro. M'haveu donat s'oportunitat de poder fer es meus modests comentaris, de poder seguir amb interés la meteo de les nostres estimades Illes de primera mà, i de donar-me'n de la gran qualitat humana de tots els que hi participen. Enhorabona!!! :D :D