Autor Tema: Obrir topics allá on toca  (Llegit 1978 cops)

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Obrir topics allá on toca
« el: De Desembre 25, 2010, 12:58:00 p. m. »
Estic notant que s´obrim topics, pentura jo tambe ve fet, a llocs a on no tocan.

Seguramente perque venin d´un altre foro que teniem un subforo domes de seguiment de meteo i obriam alla topics que no tenian que veure res amb meteo.

Aqui per exemple no hem d´obrir topics de felicitacions a Seguiment, sino a off.topic, i aixi altre cosas.

Aquest foro sortira guanyant  !!

Duim cami d´esser un des foro importants de meteo

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Obrir topics allá on toca
« Respondre #1 el: De Desembre 25, 2010, 20:45:27 p. m. »
És cert. El seguiment hauria de ser per seguiment del temps, i els offtòpics es crearen per no desbaratar-lo.
Ara be, no mos enganem, mos costarà pena fer-ho. A catmeteo no teniem espai (lògicament) i haviem de postejar sempre en seguiment, fos el que fos. Pot ser per això hem adquirit mals vicis.  :-\ No llegim gaire l'offtòpic, no mos enganem.
Ens hi haurem d'avesar. Pot ser ens consti, però certament hauriem de fer un esforç una temporada. En el moment que duguem inèrcia de fer-ho on toca, aquestes coses ja no passaran. I crec que en certa manera ja ho estam aconseguint perquè trob que ho dium molt "net"
« Darrera modificació: De Desembre 25, 2010, 21:10:00 p. m. per embat »

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Obrir topics allá on toca
« Respondre #2 el: De Desembre 26, 2010, 21:15:26 p. m. »
Sí és vera!. Costarà aconseguir-ho ja que normalment , o al manco jo, la major part del temps visit el topic de seguimenmt i els seus subtopics i només de tant en tant visit els altres.

No obstant, si ho convertim en algo general ens anirem acostumant a penjar els nous topics allà on toca!  ;)