Autor Tema: 8.12.10 "Sortida a Soller"  (Llegit 1098 cops)

Desconnectat Vallca

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 650
  • Oregon BAR218HG (Sant Jordi - Palma)
    • Veure Perfil
    • Correu
8.12.10 "Sortida a Soller"
« el: De Desembre 08, 2010, 23:40:21 p. m. »
Avui he anat a Soller amb es meu company Agustí per fer una petita part d'un traball de camp. He fet unes cuantes fotos, sobretot de desprendiments ja que formava part de's projecte jeje.
També he pogut gaudir d'uns quants efectes òptics en es cel.
El que mes m'ha agradat ha estat el saber que hem trobat (o al menys això pensam jeje) es centre d'una de les dues dolines juntes (poljé) que hi ha en es coll de Son Torrella, per s'acumulació d'aigua.

Es recorregut ha estat: Corves de Soller, Soller centre, Biniaraix, Fornalutx, mirador de ses barques, Balitx d'amunt, Balitx d'avall, mirador de ses barques i coll de Son Torrella.

Esper que vos agradi.

Per cert, en Toni Esteva d'aquest foro crec que coneix al meu company.

















































Twitter: @Jawallk

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: 8.12.10 "Sortida a Soller"
« Respondre #1 el: De Desembre 09, 2010, 00:23:43 a. m. »
Quin mal record tenc de sa coma de Son Torrella fa anys amb una acampada per Pasqua.

Va esser horroros, unas ventadas huracanadas que volaban ses pedres, boira, calabruix, una fretada terrible, domes estaba be dins es sac de plomes i per acabar es dia de Pasqua mos varem despertar dins un pam de neu. Es Pou que hi ha estaba congelat i no podiam agafar aigo i teniam que anar a es torrentons

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: 8.12.10 "Sortida a Soller"
« Respondre #2 el: De Desembre 09, 2010, 14:03:33 p. m. »
Quin mal record tenc de sa coma de Son Torrella fa anys amb una acampada per Pasqua.

Va esser horroros, unas ventadas huracanadas que volaban ses pedres, boira, calabruix, una fretada terrible, domes estaba be dins es sac de plomes i per acabar es dia de Pasqua mos varem despertar dins un pam de neu. Es Pou que hi ha estaba congelat i no podiam agafar aigo i teniam que anar a es torrentons
2008 o 1998 uetam? Sabries concretar? Es que aquests 2 anys sa Pasqua va estar blanca

Molt bones fotos Vallca!