Autor Tema: Seguiment del mes de desembre 2010  (Llegit 98465 cops)

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: Seguiment del mes de desembre 2010
« Respondre #630 el: De Desembre 24, 2010, 15:05:36 p. m. »
Mirando modelos ahora... ::) la opcion de baja rulando por el golfo de cadiz hacia aqui no es descabellada, hay un bloqueo anticiclonico en centro europa que obliga a la borrasca colarse por el estrecho, a diferencia de las ultimas semanas que todas entraban por el golfo y cogian la direccion NE atravesando la peninsula en diagonal y metiendonos ponientes y surestes, esta tendria un recorrido hacia el este total. No es mala la opcion, a ver que acaba pasando, queda una semana.

El europeo mete el anticiclon mas hacia las britanicas aunque posicionado enviando levante, es un buen modelo el  europeo a medio plazo.

Pues habra que seguir la situacion, pero con ese anticiclon en centro europa podemos tener dos opciones, o levante o otra que no disgusta NE (frio seco, pero seco).


y el Aemet se ya se une a la inestabilización en el mediterréneo y estabilzación en el atlantico.
Buen sintoma, que para llover aqui, alli tienen que tener tiempo seco, pero hablamos a una semana vista.
Yo lo que quiero es que llueva a partir del 31 que tengo 12 días de vacaciones. Si el final de año es estable, me da igual

Pues estamos parecidos, yo me he pillado 6 dias (hasta el dia 5 no me incorporo) y por lo que comentas efectivamente algo se esta cociendo, interesante...

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: Seguiment del mes de desembre 2010
« Respondre #631 el: De Desembre 24, 2010, 15:13:38 p. m. »
Este modelo del GFS a mayor resolucion si que refleja la baja en superficie...



Esa imagen en Septiembre...

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment del mes de desembre 2010
« Respondre #632 el: De Desembre 24, 2010, 15:20:49 p. m. »
El día 1 pondre el nuevo pluvio, pero durante una temporada tendre a los dos para comparar si hay alguna diferencia entre ellos ( y dejare el que marque más lluvia)  ;D ;D ;D ;D ;D

Tolikooooo  !!!, espero tus noticias  :P :P :P :P

yo no vuelvo al trabajo hasta el martes 11

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: Seguiment del mes de desembre 2010
« Respondre #633 el: De Desembre 24, 2010, 15:54:35 p. m. »
El día 1 pondre el nuevo pluvio, pero durante una temporada tendre a los dos para comparar si hay alguna diferencia entre ellos ( y dejare el que marque más lluvia)  ;D ;D ;D ;D ;D

Tolikooooo  !!!, espero tus noticias  :P :P :P :P

yo no vuelvo al trabajo hasta el martes 11

Que pluvio?

Hay un modelo de pluviometro que en Meteoclimatic esta teniendo mucho tiron ultimamente y esta homologado por la OMM,  CoCoRaHS , mide de 0,2 en 0,2mm y tiene una capacidad de hasta 280mm, es muy bueno, hemos realizado pruebas pegado a Hellmanns de 200 oficiales y va clavado.

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment del mes de desembre 2010
« Respondre #634 el: De Desembre 24, 2010, 16:41:30 p. m. »
El día 1 pondre el nuevo pluvio, pero durante una temporada tendre a los dos para comparar si hay alguna diferencia entre ellos ( y dejare el que marque más lluvia)  ;D ;D ;D ;D ;D

Tolikooooo  !!!, espero tus noticias  :P :P :P :P

yo no vuelvo al trabajo hasta el martes 11

Que pluvio?

Hay un modelo de pluviometro que en Meteoclimatic esta teniendo mucho tiron ultimamente y esta homologado por la OMM,  CoCoRaHS , mide de 0,2 en 0,2mm y tiene una capacidad de hasta 280mm, es muy bueno, hemos realizado pruebas pegado a Hellmanns de 200 oficiales y va clavado.

en la terraza comunitaria no me atrevo a poner ningun pluvio caro

si lo hare, cuando entre a la casa de Montuiri, que alli tengo una "corterada" de terreno

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: Seguiment del mes de desembre 2010
« Respondre #635 el: De Desembre 24, 2010, 16:42:40 p. m. »
El día 1 pondre el nuevo pluvio, pero durante una temporada tendre a los dos para comparar si hay alguna diferencia entre ellos ( y dejare el que marque más lluvia)  ;D ;D ;D ;D ;D

Tolikooooo  !!!, espero tus noticias  :P :P :P :P

yo no vuelvo al trabajo hasta el martes 11

Que pluvio?

Hay un modelo de pluviometro que en Meteoclimatic esta teniendo mucho tiron ultimamente y esta homologado por la OMM,  CoCoRaHS , mide de 0,2 en 0,2mm y tiene una capacidad de hasta 280mm, es muy bueno, hemos realizado pruebas pegado a Hellmanns de 200 oficiales y va clavado.

en la terraza comunitaria no me atrevo a poner ningun pluvio caro

si lo hare, cuando entre a la casa de Montuiri, que alli tengo una "corterada" de terreno

Precisamente este tiene el ganchoo que no es nada,pero nada caro, con decirte que es mas caro los portes... ;D


Desconnectat Xalocada

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1609
  • Portocolom
    • Veure Perfil
    • Balearsmeteo
    • Correu
Re: Seguiment del mes de desembre 2010
« Respondre #637 el: De Desembre 24, 2010, 18:56:48 p. m. »
Bon vespre:
Crec que me costará arribá a 600mm (anuals) ::), en duc 598,6mm, peró vorem si ha ha marge per fer aquest 1,4mm :P, ara per ara com no sigui es darrer dia de s´any ::).

Be al.lots, molts d´anys a tots, i que paseu una bona nit de Nadal :)

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: Seguiment del mes de desembre 2010
« Respondre #638 el: De Desembre 24, 2010, 19:18:53 p. m. »


Desconnectat Talet

  • Boirina
  • *
  • Missatges: 79
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment del mes de desembre 2010
« Respondre #640 el: De Desembre 24, 2010, 19:27:33 p. m. »
BON NADAL a tot@s el membres de foro.
Saludos.

Desconnectat Nurastorm

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 201
  • Maó
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment del mes de desembre 2010
« Respondre #641 el: De Desembre 24, 2010, 19:54:46 p. m. »
La meva estimada borrasca del Golf de Gènova fa un moviment estrany fins dilluns. Es queda estancada i despres baixa per damunt Còrsega i Serdenya i s'en va cap al Sud enlloc del normal moviment esperat que seria cap a l'interior d'Europa.
Amb aquest moviment mos pot dur (només a Menorca) qualque aiguat i sobre tot farà bufar a la Tramuntana amb aire centreeuropeu molt fred i amb força (ja me va bé, me conform)

Aviam quin moviment acaba fent perque el seu moviment se surt de tota predicció de moviment lògic.

Al final avui matí 8,8mm més i ara comença a ploiscar altra vegada...

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment del mes de desembre 2010
« Respondre #642 el: De Desembre 25, 2010, 01:46:55 a. m. »
Molts d'anys a tots!

Ja m'he quedat tot sol!. La resta de la familia ja estan en braços de Morfeu!. Som pel Ciutat Jardí aquesta nit. Per aquí tenim 10ºC segons l'estació d'en Zuco i veig que per Vilafranca en tenim 7,4ºC!

A veure si la meteo ens dóna alguna alegria abans d'acabar l'any!


Desconnectat Xalocada

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1609
  • Portocolom
    • Veure Perfil
    • Balearsmeteo
    • Correu
Re: Seguiment del mes de desembre 2010
« Respondre #644 el: De Desembre 25, 2010, 10:53:30 a. m. »
Bon dia i Molts d´anys!!!
Uetam com així no pots dir res de meteo, que es per ressaca  ;D o per s´aburriment ;D.

 Quin aburriment de meteo, amam si tenim un temporelet de precipitacions :P