Autor Tema: Seguiment del mes de desembre 2010  (Llegit 98427 cops)

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment del mes de desembre 2010
« Respondre #225 el: De Desembre 03, 2010, 22:34:53 p. m. »
Jo també conec gent que està tirada per un aeroport. Que hi farem  ::) ::)

Molt bones fotos al·lots!!!
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat Urtyk

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1258
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment del mes de desembre 2010
« Respondre #226 el: De Desembre 03, 2010, 23:19:48 p. m. »
Se están reactivando algunos pequeños núcleos :O

Desconnectat tomeuuuu

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 326
  • illes lofoten, més enllà del cercle polar
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment del mes de desembre 2010
« Respondre #227 el: De Desembre 03, 2010, 23:22:29 p. m. »
Jo també conec gent que està tirada per un aeroport. Que hi farem  ::) ::)

Molt bones fotos al·lots!!!
Jo també conec gent que està tirada per un aeroport. Que hi farem  ::) ::)

Molt bones fotos al·lots!!!

jo no estic tirat a l'aeroport, som a casa a maó, però tenc el vol cancelat per anar cap a caseta (la de ver), cap a la meva estimada illa, així que els controladors me fan una gràcia que fa por!

per la resta, fantàstiques les fotos, tant gregal com quiquetor!! molt bones i xules!! per aquí, per maó, com bé diuen, ara s'ha posat a ploure, amb una temperatura molta baixa, després de pràcticament no fer res durant tot el dia...  ànims a aquells que estau 'enganxats' als aeroports o que esperau algú estimat!
Campanet, nucli urbà - 125 msnm: 750-800 mm de pluja mitjana anual

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment del mes de desembre 2010
« Respondre #228 el: De Desembre 03, 2010, 23:34:26 p. m. »
Vaja Gregal!. T'ho has passat pipa, eh? ;)

Jo també he pujat cap a la Serra en sortir de L'IES. He pujat per Lluc i he arribat fins a la sortida del túnel de Monnàber a la vessant de Sóller. Crec que m'he creuat amb en Metar (un megane verdós?)entre el desviament de la Calobra i el Gorg Blau.

Com heu comentat, es veien rastres aillats de neu a cota 600 però la neu aferrada en certes condicions no apareixia fins els 700m. Per damunt de 850-900m hi havia uns gruixos aceptables per ser primers de desembre.

D'aquí una estona vos pos un parell de fotos!

Si que era jo!!  ara li he dit a n'Aina i recorda que ens hem creuat amb un megane blau. Just feia 2 minuts que haviem partit del mirador del gorg blau on ens hem menjat un "bocata"
Bones fotos que heu posat tots i enhorabona a en Gregal per l'entrevista.

En quant al tema dels aeroports, aquesta vegada m'ha agafat de vacances, aixi que m'he enterat tard. El tema es complexe i s'esta emputant molt, però els controladors no tenen tota sa culpa, i no cobren el que diuen. El fons del problema es la mala gestió d'AENA

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm


Desconnectat Marcmenorquí

  • Boirina
  • *
  • Missatges: 68
    • MSN Messenger - marc_92@hotmail.es
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment del mes de desembre 2010
« Respondre #230 el: De Desembre 04, 2010, 01:46:34 a. m. »
Plou a 4 graus, al toro deven estar a uns2,...

Desconnectat grenotet

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 818
    • Veure Perfil
    • red de estaciones en tiempo real
    • Correu
Re: Seguiment del mes de desembre 2010
« Respondre #231 el: De Desembre 04, 2010, 08:39:46 a. m. »
Bon dia,fa fred 2,3º are,minima de 1,3º, can xesc are 0,8º,minima de 0,7º.Sa diferencia de esta a sa part baixa des poble



Desconnectat llevant

  • Global Moderator
  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1985
    • Veure Perfil
Re: Seguiment del mes de desembre 2010
« Respondre #232 el: De Desembre 04, 2010, 09:49:57 a. m. »
Això de l'Aemet..... Activen l'alerta per neu a les 13h, quan ja s'havia acabat tot el brou, i la mantenien fins demà a les 8h quan sembla bastant poc probable que torni a precipitar! :P

Així jo també faig alertes!. Ara bé, no me queix que possin l'alerta i que després la llevin. Me queix que activen l'alerta quan ja ha pssat tot!

OFF TOPIC: per cert, vos heu enterat que els aeroports de les illes estan tancats per una vaga (amagada en forma de baixes laborals) dels controladors. Li faran una bona putada a molta gent. Segur que els controladors tenen els seus motius però me pareix que se passen una mica!

Si, és innegable que els controladors deven tenir els seus motius de protesta, però la seva acció és totalment desproporcionada i antidemocràtica. Han arruinat les vacacions de milers i milers de famílies. No estic gaire enterat de com funciona tot això, però si l'empresa que gestiona les torres de control és privada la fotria fora, als seus directius i els seus treballadors, que no crec que passin pena per arribar a fi de mes com si passa amb més de 4.000.000 de persones en aquest país.

Dit això, molt bones les fotos que vareu posar ahir!! Ara bé, em fa un poc de llàstima l'estat dels embassaments, feia molts d'anys que no els veia així, o comença a ploure de bon de veres o el proper estiu no sé que passarà....


Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment del mes de desembre 2010
« Respondre #234 el: De Desembre 04, 2010, 12:07:51 p. m. »
Bon dia!

Dia de Sol radiant tot i que la temperatura és fresqueta. Actualment tenim 10,9ºC!. La Tmín ha estat de 4,7ºC per la part alta de Vilafranca!


OFF TOPIC: a veure, necessit consell. Demà diumenge l'horabaixa vull anar amb la meva neboda de 7 anys d'acampada (li fa molta il·lusió dormir en el camp dins una tenda). Fa molt de temps que no acamp i crec que des de fa uns anys és il·legal acampar fora dels espais habilitats. Buf, jo no vull plantar la tenda amb 50 tendes al meu voltant!.

M'agradaria un lloc al que poguès accedir sense caminar gaire (la meva neboda no aguantarà grans caminates) i que no fos una zona establerta d'acampada. Algú me podia recomanar per privat algun lloc on fer "d'il·legal". Només és per passar un vespre. Dilluns dematí tornam. ;)

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment del mes de desembre 2010
« Respondre #235 el: De Desembre 04, 2010, 14:29:47 p. m. »
Bon dia.
Venc del Puig des Tossals i cal dir dues coses. Als cims de la Tramuntana, per calor que faci, la neu durarà uns pocs dies més, perquè n'hi ha dos pams. I la segona és que he vist indicis que anit ha tornat nevar feblement per damunt els 900/1000 metres aproximadament en forma de neu granulada.

Quique, hi ha mil llocs per acampar sense haver de caminar. Com dius, no és permès acampar fora dels llocs habil·litats. Te recoman Lluc, on sí que hi ha una àrea d'acampada interessant abans d'arribar al monestir. També es pot acampar prop de l'aparcament de dalt del monestir. D'estrangis (no solen dir res) es pot acampar a les àrees recreatives dels voltants de Lluc (Menut) on fins i tot hi ha un porxo obert. La resta de llocs ja van al gust del consumidor, això sí, sempre camufladet i amb la destresa necessària per deixar el lloc com si no hi hagués acampat ningú (això darrer se que ho faras com a bon biòleg que ets  :) )

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment del mes de desembre 2010
« Respondre #236 el: De Desembre 04, 2010, 15:01:03 p. m. »
Idó, uns bons gruixos els que hi ha als cims més alts de la nostra illa!

Dia ben tranquil el d'avui!. Bona visibilitat i pràcticament cap nigul al cel.


Gràcies embat per les teves indicacions. Tenc el dubte sobre el lloc d'acampada a Lluc. Fa uns anys el lloc d'acampada estava uns 200-300m abans d'arribar al nucli de LLuc. No sé si encara s'hi pot acampar allà!. Sé que n'hi ha un lloc d'acampada al parquing que hi davora Ca S'Amitger, crec que se li diu de Sa Font Coberta, però desconec si a l'altre encara deixen acampar. Ho dic perquè aquest cap de setmana deu estar tot una miqueta saturadet de gent!

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment del mes de desembre 2010
« Respondre #237 el: De Desembre 04, 2010, 17:08:05 p. m. »
Possiblement sí te trobis saturat de gent.  :-\ Les zones d'acampada que dius són correctes, ara be, no te podria confirmar si a la primera abans del monestir hi deixen o no acampar perquè fa estona que no hi vaig allà d'acampada  ;) Però la setmana passada hi havia dues o tres tendes, el que no se és si tenien o no permís  ;) I si no, l'aventura és sempre l'aventura  ;D

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment del mes de desembre 2010
« Respondre #238 el: De Desembre 04, 2010, 18:54:14 p. m. »
Bon vespre!

A veure a quins valors arribam aquesta nit. En teoria, i quina ràbia, s´ha d´ennigular d´aquí abans de mitjanit.

Per ara ja arriben als 3ºC a Alaró i Puigpunyent i no són ni les 19h.
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment del mes de desembre 2010
« Respondre #239 el: De Desembre 04, 2010, 19:06:01 p. m. »
I a Lluc no queda molt per marcar gelada. Si no fos per la capa de niguls que dius, Zuco, anit gelaria de bon de veres a pràcticament tot arreu :o