Bones, jo en es final no he contat sa meva experiència.
A veure, jo aquell vespre tenia un sopar a sa Colònia de Sant Jordi i men record que ja no hi vaig anar perquè feia bastant de mal temps. De fet, només hi va anar una persona i va haver de quedar a dormir perquè sa carretera estava intransitable.
Es fet es que record que estavem amb alerta Total (abans crec que hi havia s'alerta Local i s'alerta total, aquesta darrera sa més important) i poc a poc, al llarg de s'horabaixa es vent va anar guanyant intensitat.
Res, amb aquestes que me'n vaig anar a dormir, i l'endemà dematí quan me vaig aixecar ens varem trobar un fasser que tenim dins un cossiol tombat enterra (només l'he vist caure dos pics mai) i em vaig trobar un pluvio verd que vessava per damunt. Però el llarg des vespre no havia sentit massa vent, sa veu que vaig dormir ben fort aquell vespre. Ah, se m'ha oblidat comentar que no hi havia electricitat.
Es dematí varem anar amb munpare fins a Campos i per sa carretera varem començar a veure arbres caiguts, i va ser en aquell moment quan vaig començar a agafar consciencia del que havia passat. Va ser una sensació ben extranya anar circulant per sa carretera i començar a veure arbres caiguts, en es primer varem pensar que un cop de vent amb sa terra banyada l'havia tomat, però a mesura que avançavem per sa carretera en trobavem més i més, i això ja ens va fer sospitar que no era molt normal el que havia passat.
També record que varem anar fins a Ses Salines, però sa carretera de Campos estava tallada i hi varem haver d'anar per caminois.
A Porreres es desperfectes varen ser quantiosos, sobretot perquè sa carretera de Porreres a Llucmajor va esta tancada molt de temps (no ho record bé, però diria que unes tres setmanes). I varem estar 3 dies sense electricitat, ni telèfon ni aigua corrent.
Ara, a posteriori, el que més em sorpren d'aquest temporal es que sen va endur sa bolla que AENA té a Cura