Autor Tema: Grup excursionista  (Llegit 5955 cops)

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Grup excursionista
« el: D’octubre 16, 2010, 17:07:31 p. m. »
¿ que vos pareix si montasim un grup excursionista del foro  i cada mes o dos fesim una excursio?

Tambe oberta a altre gent i excursions que tothom pogues fer, es a dir, faciletas

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Grup excursionista
« Respondre #1 el: D’octubre 16, 2010, 18:25:13 p. m. »
Anar d'excursió sempre m'ha agradat i ja fa anys que cada hivern, pràcticament cada 15 dies o manco, surt a la muntanya, ja ho sabeu. És apasionant.  :)
Si hi anau, contau amb mi si no tenc altre trui.  ;)

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Grup excursionista
« Respondre #2 el: D’octubre 16, 2010, 18:41:34 p. m. »
Anar d'excursió sempre m'ha agradat i ja fa anys que cada hivern, pràcticament cada 15 dies o manco, surt a la muntanya, ja ho sabeu. És apasionant.  :)
Si hi anau, contau amb mi si no tenc altre trui.  ;)

I tant, tu i en Parejal teniu molts de punts d´esser guias  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Grup excursionista
« Respondre #3 el: D’octubre 16, 2010, 19:11:05 p. m. »
Anar d'excursió sempre m'ha agradat i ja fa anys que cada hivern, pràcticament cada 15 dies o manco, surt a la muntanya, ja ho sabeu. És apasionant.  :)
Si hi anau, contau amb mi si no tenc altre trui.  ;)

I tant, tu i en Parejal teniu molts de punts d´esser guias  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Pensa que si en Perejal o jo feim de guies, això de faciletes ho pots posar entre cometes  ;D

Desconnectat Vallca

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 650
  • Oregon BAR218HG (Sant Jordi - Palma)
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Grup excursionista
« Respondre #4 el: De Novembre 20, 2010, 19:47:55 p. m. »
A jo m'agradaria que ho comunicasiu aquí si feis cualque excursió. Si despres puc venir o no ja es una altra història.  ;)
Twitter: @Jawallk

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Grup excursionista
« Respondre #5 el: De Novembre 20, 2010, 20:14:46 p. m. »
No te preocupis, aquí en parlarem. L'any passat en ferem una i enguany no quedarem enrera. Normalment esperam que hi hagi neu  ;D

Desconnectat Antonia_F_M

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 217
    • MSN Messenger - Antuan_2005@hotmail.com
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Grup excursionista
« Respondre #6 el: D’octubre 06, 2011, 20:56:41 p. m. »
Aixo de les excursions està en punt mort...    :-\ :-\
En voler jo també m´apunt.  ;)

Desconnectat llevant

  • Global Moderator
  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1985
    • Veure Perfil
Re: Grup excursionista
« Respondre #7 el: D’octubre 06, 2011, 23:19:15 p. m. »
A mi també m'agradaria molt això de fer excursions de meteobaleares. Ens hi podríem posar en sèrio i organitzar-ho. Uetam, tu que vares crear el tòpic, que en penses? podríem posar un dia, per exemple (és només un exemple) diumenge 12 de novembre, i que la gent digués si li va bé o no, i després ja decidir a on anar!

Desconnectat neulos

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 219
    • Veure Perfil
    • Estació Sant Joan
Re: Grup excursionista
« Respondre #8 el: D’octubre 07, 2011, 09:28:16 a. m. »
El 12 de Novembre (dissabte) de moment no tinc res. En principi podria venir. A mi també m'agrada molt sortir d'excursió.

Desconnectat peredecancorb

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 166
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Grup excursionista
« Respondre #9 el: D’octubre 07, 2011, 12:45:23 p. m. »
Jo fa temps que intent menar una guarda d'excursionistes casi cada setmana, com que no tenc gaire clar lo que vol dir "facileta" de vegades els sent flastomant, jeje (i no hi anam sempre per això mateix).

M'apunt a lo que sigui!

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Grup excursionista
« Respondre #10 el: D’octubre 07, 2011, 15:05:45 p. m. »
Aquest tòpic havia quedat una mica arreconat per falta de consens, precisament en part perquè no és bo de fer trobar rutes per tots els gusts com diu en Peredecancorb  :-\ . Els que més caminen solen quedar decebuts amb rutes fàcils i no solen anar de res, i els que no van de caminar, a la primera costa per amunt (a la muntanya hi sol haver costes  ;D ) també pateixen i acaben renegant.
Precisament amb en Twin haviem parlat de fer coses aquest hivern, però com sempre tot queda en un pot ser.  ::)
En tot cas i per experiència d'altres anys i grups, el millor sol ser posar data i ruta i que s'hi apunti qui hi pot o vol anar. Sigui com sigui, amb jo podeu contar sempre que pugui.  :)

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Grup excursionista
« Respondre #11 el: D’octubre 07, 2011, 15:58:55 p. m. »
Aquest tòpic havia quedat una mica arreconat per falta de consens, precisament en part perquè no és bo de fer trobar rutes per tots els gusts com diu en Peredecancorb  :-\ . Els que més caminen solen quedar decebuts amb rutes fàcils i no solen anar de res, i els que no van de caminar, a la primera costa per amunt (a la muntanya hi sol haver costes  ;D ) també pateixen i acaben renegant.
Precisament amb en Twin haviem parlat de fer coses aquest hivern, però com sempre tot queda en un pot ser.  ::)
En tot cas i per experiència d'altres anys i grups, el millor sol ser posar data i ruta i que s'hi apunti qui hi pot o vol anar. Sigui com sigui, amb jo podeu contar sempre que pugui.  :)

lo seu es fer un programa de les excursions del any



Desconnectat Antonia_F_M

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 217
    • MSN Messenger - Antuan_2005@hotmail.com
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Grup excursionista
« Respondre #12 el: De Desembre 17, 2012, 19:34:55 p. m. »
Hola Amics....

Per els que estigueu interesats en fer excursions, jo pertany a un grup que cada 15 dies fèim excursions molt guapes  ;)...
Esteim en el facebook i ens fèim dir: Grup Excursionista "Ja soim aqui" per si vos interesa... O si estau interesats en fer excursión podem juntar el grup.... no se.... digau cossetes......  ;D ;D ;D

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Grup excursionista
« Respondre #13 el: De Desembre 17, 2012, 19:46:17 p. m. »
Hola Amics....

Per els que estigueu interesats en fer excursions, jo pertany a un grup que cada 15 dies fèim excursions molt guapes  ;)...
Esteim en el facebook i ens fèim dir: Grup Excursionista "Ja soim aqui" per si vos interesa... O si estau interesats en fer excursión podem juntar el grup.... no se.... digau cossetes......  ;D ;D ;D

millor que posis  directament el enllaç del face aqui

Desconnectat Antonia_F_M

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 217
    • MSN Messenger - Antuan_2005@hotmail.com
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Grup excursionista
« Respondre #14 el: De Desembre 23, 2012, 20:57:20 p. m. »
Hola Amics....

Per els que estigueu interesats en fer excursions, jo pertany a un grup que cada 15 dies fèim excursions molt guapes  ;)...
Esteim en el facebook i ens fèim dir: Grup Excursionista "Ja soim aqui" per si vos interesa... O si estau interesats en fer excursión podem juntar el grup.... no se.... digau cossetes......  ;D ;D ;D

millor que posis  directament el enllaç del face aqui


Ok... a veure si ho se fer ;-P    https://www.facebook.com/events/124995214327665/

Proxima excursió a L´Avenc de Son Pou... qui s´anima?