Autor Tema: Topics domes per registrats  (Llegit 9080 cops)

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Topics domes per registrats
« Respondre #15 el: D’octubre 19, 2010, 18:23:38 p. m. »
Fa una setmaneta ja haviem xerrat entre els moderadors sobre la conveniencia de fer alguns canvis al fòrum.
Haviem comentat de fer un topic "arxiu" per guardar seguiments memorables, com el de la setmana passada, i topics que considerem que hem de guardar.
Tambe hem comentat fer un subforum de fotos i reportatges, per tenir guardats alla els nostres reportatges i caçes.
Amb el que ha passat amb sa foto d'en gregal i una que m'ha passat a mi que encara no us he contat**, jo restringiria als registrats l'acces a gran part del fòrum. Deixaria en obert nomes els topics de seguiment, perquè? doncs per que un bon seguiment es molt bona propaganda per al fòrum i que es registri mes gent.
Tota la resta del fòrum la deixaria visible nomes per a registrats.
Aixi mateix, de moment el registre de nous usuaris al fòrum no es lliure, requereix l'aprovacio d'en Miquel, aixi que hi ha possibilitat de tenir cura de qui entra.
A altres fòrums on soc hi han altres maneres de controlar els registres dels "mirons":
-A alguns fòrums se requereix un post inicial a un tòpics de presentacions, sense el qual no es considera completat el registre
-donar de baixa automàtica els usuaris nous que no haguin postejat res en un plaç raonable, 1 setmana??
-cobrar una quantitat raonable per nous usuaris enregistrats (5€)... contribuiria al sosteniment del fòrum i evitaria l'enregistrament de persones no interesades
- pentura hi hauria una manera de diferenciar usuaris actius dels inactius. Per ventura podriem restringir part del fòrum als qui no haguessin postejat en els darrers 6 mesos

** el que me va passar va ser el següent:
recordau el meu tòpic de urbanitzacions abandonades? doncs vaig rebre un email d'una inmobiliaria que li ha sigut encarregada la venda dels terrenys de Sa canova d'artà, i em demanava mes informacio de la urbanització i la situacio legal, perque havia llegit el meu post. Obviament no li vaig contestar. Que se cerquin la vida!!

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Topics domes per registrats
« Respondre #16 el: D’octubre 19, 2010, 20:13:29 p. m. »
En la meva opinió, crec que hauriem d'obrir un tòpic tancat per les fotos.  ;)

Una foto en obert al seguiment està sotmesa a que l'agafi el primer que passa. Per tant no pengeu res que no vulgueu que pugui agafar qualsevol. Si la foto no val res, o pensau que la pot veure tothom, idò en obert. Ara be, temes més serios, fotos guapes, significatives, idò per gent del foro i s'ha acabat  ;)


M´agrada la teva idea.

Per cert, no es pot eliminar un forero que dugui un període de 30 dies (x dies) sense postejar? D´aquesta manera, evitariem tenir foreros que no escriuen mai.
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat fizban

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 502
    • Veure Perfil
    • Marratxí - Es Caülls
Re: Topics domes per registrats
« Respondre #17 el: D’octubre 19, 2010, 22:06:32 p. m. »
En la meva opinió, crec que hauriem d'obrir un tòpic tancat per les fotos.  ;)

Una foto en obert al seguiment està sotmesa a que l'agafi el primer que passa. Per tant no pengeu res que no vulgueu que pugui agafar qualsevol. Si la foto no val res, o pensau que la pot veure tothom, idò en obert. Ara be, temes més serios, fotos guapes, significatives, idò per gent del foro i s'ha acabat  ;)


La veritat no sé si la meva opinió serà interessant o no però la diré: crec que crear un forum per les fotos fa que el tema quedi molt menys dinàmic. El tòpic de seguiment és fantàstic. Fas el seguiment, algú veu alguna cosa destacable i penja la foto i la veus al tòpic de seguiment. No has d'anar a una altra banda on probablement les imatges anteriors tendran poc a veure amb el tema del seguiment.

No sé tal vegada la única solució serà posar una marca d'aigua a les fotos. Com ha hagut de fer en Marcos Molina al seu increible blog.

http://marcosmolina.wordpress.com/2008/03/07/

(per exemple)

Salutacions!
Seguiment dades en temps real Estació Marratxí - Es Caülls
http://www.meteomarratxi.es/


Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Topics domes per registrats
« Respondre #18 el: D’octubre 19, 2010, 22:43:02 p. m. »
En marcos Molina; que per cert esta registrat aqui pero que pot eser borrat perque mai entre, fa unas fotos collonudes, pero aixo de posar es seu nom tan gros adamunt les fot

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Topics domes per registrats
« Respondre #19 el: D’octubre 20, 2010, 00:23:30 a. m. »
Aniré contestant a tots els vostres comentaris, més que res perque tots sapiguem ses opcions que hi ha i en es final ja veurem l'opció que es pren, però algo hem de fer.

En la meva opinió, crec que hauriem d'obrir un tòpic tancat per les fotos.  ;)

Una foto en obert al seguiment està sotmesa a que l'agafi el primer que passa. Per tant no pengeu res que no vulgueu que pugui agafar qualsevol. Si la foto no val res, o pensau que la pot veure tothom, idò en obert. Ara be, temes més serios, fotos guapes, significatives, idò per gent del foro i s'ha acabat  ;)

Tòpic tancat per fotos. En principi no m'assembla mala idea, però per qui l'obrim? Per tots els usuaris registrats? Pels usuaris amb un nombre mínim de missatges? Hem d'avaluar els avantatges/inconvenients de cada opció.

Pregunta, ¿si limitas el acceso al seguimiento a los no registrados se obliga a tener que subir las fotos al forum?

Es que entonces la cosa cambia, desconozco cual es el funcionamiento de este foro en cuanto a las restricciones, pero visto lo visto lo ideal seria o firmar las fotos para evitar autorias no deseadas, o capar el foro de modo que si no estas dado de alta no puedas leer nada, pero aqui en este punto desconozco cual seria la norma o las posibilidades en cuanto a subir las fotos.
La respuesta es que no. A ver, lo que yo proponía eran dos opciones diferenciadas:
1.- Bloquear acceso a seguimiento, con lo que las fotos ya estarían protegidas
2.- Permitir acceso a seguimiento, pero que los archivos adjuntos solo puedan ser vistos por usuarios registrados. En este segundo caso es cuando es obligatorio subir las fotos al fórum.

Personalmente, la opción 1 no me gusta nada. De hecho, creo que el hecho que el seguimiento se pueda leer es lo que acaba impulsando a la gente que se registre. Además, muchas veces la gente que ya está registrada, entra como visitante, y solo se loggea si ve algo interesante a lo que contestar.
El hecho de bloquear el acceso a seguimiento creo que sería perjudicial

Opción 2. Si tengo que activar la opción de subir archivos adjuntos al servidor tenemos que abordar detalles de más calado (entre ellos la financiación del foro, pero no sería el único)

I una pregunta. I si qualcú se fa un nick?  ::) Vull dir que un es pot fer un nick, no postejar mai ni la pruna i tenir accés a tot. O sigui, que a banda d'estar registrat pens que hi hauria d'haver un mínim de posts o si no no arreglarem res  :-\

tambe, tambe, aixo de que es foros tenguin gent sense entrar mai, a fora, si un dia volen tornar entrar que sa registrin novament
embat, el de posar un nombre mínim de posts no seria massa problema. però com ja he dit abans, on es posa el límit?

uetam, també és una idea que es pot plantejar, però com tot el que es faci s'ha de pensar bé com es fa. Personalment mai m'ha agradat això d'estar borrant usuaris. Si un usuari ha decidit registrar-se en algun moment forma part d'una manera o s'altre d'aquest fòrum i borrar-lo és com llevar "història" en aquest fòrum.
(Tinc aquest plantejament perquè es fòrum és petit, perquè conec grans fòrums que han hagut de fer reducció d'usuaris d'aquests per problemes en BBDD).
Sóc més partidari de posar un nombre mínim de posts quan es faci algun tipus de filtrat, que d'haver de borrar usuaris.

Para mi entender, el administrador del foro, en este caso, Miquel, tendria que decir que es lo mas sencillo para él.

Yo entro en foros de tecnologia y muchas veces puedes leer texto pero las fotografias o archivos estan bloqueados hasta que te registras, pero claro, no se que trabajo lleva eso.

Poner firmas en las fotografias .... es una tonteria, porque pueden recortartela perfectamente, lo suyo seria poner gotas de agua o algo asi, que se queda como en segundo plano ... pero desfavorece un poco la imagen.

Lo que se haga, me parecera perfecto !


Lo más sencillo? Un tópic de fotos cerrado para usuarios con un mínimo de mensajes.
Pero de lo que se trata es de llegar a un acuerdo entre todos con la finalidad de que nos sigamos sintiendo cómodos y el foro pueda seguir con su funcionamiento normal.

Jo no tancaría el seguiment, en tot cas podríem obrir un subfòrum privat de reportatges fotogràfics on penjar les nostres fotografies més significatives, com ja comenta n'embat. Però en qualsevol cas, per tal d'evitar situacions com les d'avui, el que s'acabi fent ja em pareixerà prou bé ;)
Bastant d'acord.

En el foro de nikon que estoy yo, hasta que no hayas posteado 50 veces no puedes entrar a vender o comprar en el topic de compra/venta, o sea, que de algun modo o forma similar se podria restringir el seguimiento para que no puedan entrar o ver las fotos, de este modo criban a los que quieran intentar engaños.

Lo de las firmas en las fotos es evidente que la pueden recortar, sobre todo si no quieres firmar en la foto y pones un marco exterior, a mi tampoco es que me guste poner firmas, la verdad nunca las he puesto por que la foto debe ser limpia y transparente sin cambios, pero en casos así es cuando te cabrean, tengo en Photoshop dos automatizaciones por lote en el cual me pone dos firmas que tengo preparadas en las fotos y nunca lo he utilizado.

Esta foto por ejemplo recortandola cualquiera podria atribuírsela pues la firma es exterior y en un marco exterior, si la haces interior en segun que fotos te comes algo de la foto, lo mismo que los efectos de agua, la imagen queda desfavorecida.

Los robos de fotos es algo que existe y desgraciadamente existirá, acordaros del meteomallorca en el foro catmeteo cuando colgó aquella foto del cumulunimbus en aquellas llanuras en su ultimo viaje a las Americas  ;D ;D

En mi opinion, restringir de algun modo y si no quereis ademas robos una firma, al menos el que quiera manipular la foto tendra que perder un rato, y despues de la modificacion ya sabeis que la foto vuelve a perder peso y calidad ;)

Desgraciadamente cierto. Será bastante complicado terminar con esto, por no decir imposible. Y seguramente tendremos que hacer alguna concesión como tu dices: o permitir los robos o aplicar restricciones.

Yo soy partidario de algunas restricciones, aunque no muy radicales

Fa una setmaneta ja haviem xerrat entre els moderadors sobre la conveniencia de fer alguns canvis al fòrum.
Haviem comentat de fer un topic "arxiu" per guardar seguiments memorables, com el de la setmana passada, i topics que considerem que hem de guardar.
Tambe hem comentat fer un subforum de fotos i reportatges, per tenir guardats alla els nostres reportatges i caçes.
Amb el que ha passat amb sa foto d'en gregal i una que m'ha passat a mi que encara no us he contat**, jo restringiria als registrats l'acces a gran part del fòrum. Deixaria en obert nomes els topics de seguiment, perquè? doncs per que un bon seguiment es molt bona propaganda per al fòrum i que es registri mes gent.
Tota la resta del fòrum la deixaria visible nomes per a registrats.
Aixi mateix, de moment el registre de nous usuaris al fòrum no es lliure, requereix l'aprovacio d'en Miquel, aixi que hi ha possibilitat de tenir cura de qui entra.
A altres fòrums on soc hi han altres maneres de controlar els registres dels "mirons":
-A alguns fòrums se requereix un post inicial a un tòpics de presentacions, sense el qual no es considera completat el registre
-donar de baixa automàtica els usuaris nous que no haguin postejat res en un plaç raonable, 1 setmana??
-cobrar una quantitat raonable per nous usuaris enregistrats (5€)... contribuiria al sosteniment del fòrum i evitaria l'enregistrament de persones no interesades
- pentura hi hauria una manera de diferenciar usuaris actius dels inactius. Per ventura podriem restringir part del fòrum als qui no haguessin postejat en els darrers 6 mesos

** el que me va passar va ser el següent:
recordau el meu tòpic de urbanitzacions abandonades? doncs vaig rebre un email d'una inmobiliaria que li ha sigut encarregada la venda dels terrenys de Sa canova d'artà, i em demanava mes informacio de la urbanització i la situacio legal, perque havia llegit el meu post. Obviament no li vaig contestar. Que se cerquin la vida!!
Bufff, amb el que dius que et va passar queda clar que s'ha de tancar part del fòrum, i deixar en obert com dius el seguiment i poca cosa més.

Cert que requereix sa meva aprovació es registre i procur no donar accés a personatges estranys (per exemple es que son sospitosos de ser robots o usuaris x introduir SPAM)

Això des registre des mirons, anem a veure per parts:
-Post inicial de presentació. Apart que tècnicament no tenc clar com es faria, tampoc elimina per complet es problema, ja que algu es pot presentar en nom fals i llestos. El que si elimina d'enmig son usuaris "vagos"
-Cobrar per nous usuaris registrats. Vos haureu fixat que no sóc gaire partidari de ficar s'economia per aquí enmig, perque sempre que apareixen es doblers apareixen es problemes. A més, hi ha gent a sa que ens agrada estar registrats a molts de fòrums diversos i aquesta no em pareix una opció massa acertada, seria una manera de contribuir a acabar amb es fòrums.
-Diferenciació usuaris actius-inactius. Tampoc seria una mala idea, de fet, seria millor idea que es numero de missatges, ja que una persona podria dur una activitat gran durant un periode curt de temps per assolir es numero de missatges i després aturar-se.

En la meva opinió, crec que hauriem d'obrir un tòpic tancat per les fotos.  ;)

Una foto en obert al seguiment està sotmesa a que l'agafi el primer que passa. Per tant no pengeu res que no vulgueu que pugui agafar qualsevol. Si la foto no val res, o pensau que la pot veure tothom, idò en obert. Ara be, temes més serios, fotos guapes, significatives, idò per gent del foro i s'ha acabat  ;)


La veritat no sé si la meva opinió serà interessant o no però la diré: crec que crear un forum per les fotos fa que el tema quedi molt menys dinàmic. El tòpic de seguiment és fantàstic. Fas el seguiment, algú veu alguna cosa destacable i penja la foto i la veus al tòpic de seguiment. No has d'anar a una altra banda on probablement les imatges anteriors tendran poc a veure amb el tema del seguiment.

No sé tal vegada la única solució serà posar una marca d'aigua a les fotos. Com ha hagut de fer en Marcos Molina al seu increible blog.

http://marcosmolina.wordpress.com/2008/03/07/

(per exemple)

Salutacions!
Crec que tots pensam el mateix que tú, per això no tenim massa clar que fer.

Marca d'aigua? Es podria fer una cosa, en obert posar fotos amb marca d'aigua i si es vol penjar sa mateixa foto però sense marca d'aigua penjar-la a un topic aposta i tancat només a determinats usuaris.

Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Topics domes per registrats
« Respondre #20 el: D’octubre 20, 2010, 00:49:50 a. m. »
Per part meva estic molt d'acord amb el que heu comentat. Hem de fer qualque cosa, al manco en això estam tots d'acord.  :) Com en Fizban, pens que el seguiment quedaria coix, però se poden fer solucions, com es feia a l'antic escamot illenc del catmeteo, on hi havia un tòpic per fotos. O altres, però això, sense que el tòpic perdi dinamisme i enganxi a la gent de fora, serà complicat... :-\ Però estic convençut que ho aconseguirem entre tots  :)

Una cosa. Ara pensava en les restriccions per nombre de missatges. Podriem estar deixant fora gent molt interessant, com per exemple, ara me ve a la memòria en Tuquetu. Els que el coneixem sabem que fa unes fotarres d'escàndol i que de fotografia no li hem d'ensenyar res, sinó apendre d'ell. Ara be, posteja poquet i no seria apte teòricament per entrar a un tòpic restringit.

Seria possible que algún dels moderadors pogués donar accés a persones que tenen manco missatges si sabem que són de confiança i poden aportar coses?  ::)

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Topics domes per registrats
« Respondre #21 el: D’octubre 20, 2010, 01:00:03 a. m. »
Per part meva estic molt d'acord amb el que heu comentat. Hem de fer qualque cosa, al manco en això estam tots d'acord.  :) Com en Fizban, pens que el seguiment quedaria coix, però se poden fer solucions, com es feia a l'antic escamot illenc del catmeteo, on hi havia un tòpic per fotos. O altres, però això, sense que el tòpic perdi dinamisme i enganxi a la gent de fora, serà complicat... :-\ Però estic convençut que ho aconseguirem entre tots  :)

Una cosa. Ara pensava en les restriccions per nombre de missatges. Podriem estar deixant fora gent molt interessant, com per exemple, ara me ve a la memòria en Tuquetu. Els que el coneixem sabem que fa unes fotarres d'escàndol i que de fotografia no li hem d'ensenyar res, sinó apendre d'ell. Ara be, posteja poquet i no seria apte teòricament per entrar a un tòpic restringit.

Seria possible que algún dels moderadors pogués donar accés a persones que tenen manco missatges si sabem que són de confiança i poden aportar coses?  ::)
Cap problema per això embat. Es creen grups en es que s'hi fiquin es usuaris de manera manual i ja està.
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat Toliko

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 869
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Topics domes per registrats
« Respondre #22 el: D’octubre 21, 2010, 00:54:39 a. m. »

Esta foto por ejemplo recortandola cualquiera podria atribuírsela pues la firma es exterior y en un marco exterior, si la haces interior en segun que fotos te comes algo de la foto, lo mismo que los efectos de agua, la imagen queda desfavorecida.



Los robos de fotos es algo que existe y desgraciadamente existirá, acordaros del meteomallorca en el foro catmeteo cuando colgó aquella foto del cumulunimbus en aquellas llanuras en su ultimo viaje a las Americas  ;D ;D


Tan sencillo como esto ...  ;D ;D ;D





Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: Topics domes per registrats
« Respondre #23 el: D’octubre 21, 2010, 10:20:58 a. m. »

Esta foto por ejemplo recortandola cualquiera podria atribuírsela pues la firma es exterior y en un marco exterior, si la haces interior en segun que fotos te comes algo de la foto, lo mismo que los efectos de agua, la imagen queda desfavorecida.



Los robos de fotos es algo que existe y desgraciadamente existirá, acordaros del meteomallorca en el foro catmeteo cuando colgó aquella foto del cumulunimbus en aquellas llanuras en su ultimo viaje a las Americas  ;D ;D


Tan sencillo como esto ...  ;D ;D ;D






Aqui el autor original de la foto puede demostrar el robado pues falta un buen recorte, ademas como dije antes tienen que trabajar en ella, pierde calidad de nuevo, tal vez si que valga la pena firmarlas, al menos una firma frena el intento. ;)

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Topics domes per registrats
« Respondre #24 el: D’octubre 21, 2010, 11:18:33 a. m. »

Esta foto por ejemplo recortandola cualquiera podria atribuírsela pues la firma es exterior y en un marco exterior, si la haces interior en segun que fotos te comes algo de la foto, lo mismo que los efectos de agua, la imagen queda desfavorecida.



Los robos de fotos es algo que existe y desgraciadamente existirá, acordaros del meteomallorca en el foro catmeteo cuando colgó aquella foto del cumulunimbus en aquellas llanuras en su ultimo viaje a las Americas  ;D ;D


Tan sencillo como esto ...  ;D ;D ;D






Aqui el autor original de la foto puede demostrar el robado pues falta un buen recorte, ademas como dije antes tienen que trabajar en ella, pierde calidad de nuevo, tal vez si que valga la pena firmarlas, al menos una firma frena el intento. ;)
Es que hay dos temas totalmente diferentes. Uno es poder demostrar que te han robado una foto, y el otro es evitar que te roben la foto.

Piensa que para demostrar un robado tienes que darte cuenta de que te han robado, y eso es muy dificil a veces
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat Fibló

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 156
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Topics domes per registrats
« Respondre #25 el: D’octubre 21, 2010, 17:59:05 p. m. »
Buff... M'ha fallat sa connexió quan havias escrit toot una parrafada!! Me sap greu pero ara resumiré, o pot ser es millor  ;)

Sé que algunes BBDD permeten modificacions en la programació, una pot esser "sellar" ses fotos, és a dir, impedir que sa gent pugui descarregar-se ses fotos (bloquejar s'opció "guardar imagen como"). També crec que privatitzar es seguiment o separar seguiment i fotos sería llevar-li dinamisme i gràcia. Sa opció de sa marca d'aigua i firma que fa servir en Marcos Molina me pareix una gran idea, a més, en les seves fotos això no els hi resta espectacularitat.
I si algún forero vol sa foto "bona" doncs la demana amb un privat i llestos! si "s'amo" la vol donar/deixar/cedir, és ben bé cosa seva. Així no perdríem lo boníssim que té aquest foro, la familiaritat. A més, més o menys mos coneixem tots, no? Crec que aqui hi ha sa confiança i llibertat per demanar a un company sa foto (si no basta gaudir-la amb sa marca d'aigua/firma).

Al final no m'ha quedat tant més curt!!

Una abraçada a tots!

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Topics domes per registrats
« Respondre #26 el: D’octubre 21, 2010, 22:53:27 p. m. »
Buff... M'ha fallat sa connexió quan havias escrit toot una parrafada!! Me sap greu pero ara resumiré, o pot ser es millor  ;)

Sé que algunes BBDD permeten modificacions en la programació, una pot esser "sellar" ses fotos, és a dir, impedir que sa gent pugui descarregar-se ses fotos (bloquejar s'opció "guardar imagen como"). També crec que privatitzar es seguiment o separar seguiment i fotos sería llevar-li dinamisme i gràcia. Sa opció de sa marca d'aigua i firma que fa servir en Marcos Molina me pareix una gran idea, a més, en les seves fotos això no els hi resta espectacularitat.
I si algún forero vol sa foto "bona" doncs la demana amb un privat i llestos! si "s'amo" la vol donar/deixar/cedir, és ben bé cosa seva. Així no perdríem lo boníssim que té aquest foro, la familiaritat. A més, més o menys mos coneixem tots, no? Crec que aqui hi ha sa confiança i llibertat per demanar a un company sa foto (si no basta gaudir-la amb sa marca d'aigua/firma).

Al final no m'ha quedat tant més curt!!

Una abraçada a tots!
Marga, s'opció de "guardar imagen como" no se si es pot desactivar o no, però no arreglam res. Pensa que s'imprimir pantalla no es pot bloquejar i també permet guardar sa imatge

S'opció de sa marca d'aigua està bé, però no trobes que seria obligar a tothom a fer-se una marca d'aigua? No se, ho veig complicat.

Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat fizban

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 502
    • Veure Perfil
    • Marratxí - Es Caülls
Re: Topics domes per registrats
« Respondre #27 el: D’octubre 28, 2010, 09:26:42 a. m. »
En marcos Molina; que per cert esta registrat aqui pero que pot eser borrat perque mai entre, fa unas fotos collonudes, pero aixo de posar es seu nom tan gros adamunt les fot

Si és una mica bèstia aquesta marca d'aigua  ;D ;D pero crec que és proporcional als problemes que ha tengut amb gent que li han robat les fotos.

Seguiment dades en temps real Estació Marratxí - Es Caülls
http://www.meteomarratxi.es/


Desconnectat Vallca

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 650
  • Oregon BAR218HG (Sant Jordi - Palma)
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Topics domes per registrats
« Respondre #28 el: De Novembre 23, 2010, 13:40:25 p. m. »
En es final això com queda?
Twitter: @Jawallk