Autor Tema: Sopar de tardor  (Llegit 32087 cops)

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Sopar de tardor
« Respondre #135 el: D’octubre 15, 2010, 19:54:24 p. m. »
es felanitxer m'ha dit que ho confirmarà més endavant, perque fins a darrera hora no ho podrà sabre

Una cosa uetam, a part des lloc en es que mos ficaran, mos deixaran fer una bona sobretaula? Es que en aquests sopars és essencial poder estar fent sa xerradeta una bona partida d'hores. Ho dic perque alguna vegada hem tengut algun problema

Aixo darrer no se que te dir, no record que ets altres anys mos fagin tret

I
Crec que un any ferem la 1 o així, no?  ::) I si no, està ben comunicat, pensau que és a 5 minutets de zones d'oci com l'ocimax, on llocs oberts per fer una cerveseta no en faltaran. Això sí, ja m'ho contareu mussols, que jo tenc feina l'endemà  >:(


crec que tenim un lloc mes aprop per anar acabar sa vetlada  ;D ;D ;D ;D ;D
:-X :-X :-X :-X
;D ;D ;D ;D ;D Jo a dormir  ;D ;D ;D ;D ;D

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Sopar de tardor
« Respondre #136 el: D’octubre 15, 2010, 19:54:35 p. m. »
es felanitxer m'ha dit que ho confirmarà més endavant, perque fins a darrera hora no ho podrà sabre

Una cosa uetam, a part des lloc en es que mos ficaran, mos deixaran fer una bona sobretaula? Es que en aquests sopars és essencial poder estar fent sa xerradeta una bona partida d'hores. Ho dic perque alguna vegada hem tengut algun problema

Aixo darrer no se que te dir, no record que ets altres anys mos fagin tret

I
Crec que un any ferem la 1 o així, no?  ::) I si no, està ben comunicat, pensau que és a 5 minutets de zones d'oci com l'ocimax, on llocs oberts per fer una cerveseta no en faltaran. Això sí, ja m'ho contareu mussols, que jo tenc feina l'endemà  >:(


crec que tenim un lloc mes aprop per anar acabar sa vetlada  ;D ;D ;D ;D ;D
:-X :-X :-X :-X
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Sopar de tardor
« Respondre #137 el: D’octubre 15, 2010, 23:26:16 p. m. »
Moltes gràcies Tomeu per organitzar es sopar. Jo ja tenc els torns arreglats (no tenc lliure pero faig feina de demati dissabte i de tarda diumenge) aixi que cap problema.
En quant a lo de fumar, no passeu pena que ja estic acostumat a sortir defora a fer es pitillo, i no m'importa.

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm


Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Sopar de tardor
« Respondre #139 el: D’octubre 16, 2010, 13:12:48 p. m. »
si algu ve amb la seva parella que heu digui
Vols ser sa meva parella  :-* :-*
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com


Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Sopar de tardor
« Respondre #141 el: D’octubre 16, 2010, 13:39:24 p. m. »
Des que no han vengut mai

¿ sabeu a on esta es restaurant ?

si teniu alguna dubte posarem un lloc d´encontre que tots coneguin

per es nous, si voleu jo vos enviare es meu mobil, que a Sineu una vegada varem tenir un forero que va arribar tard i no  mos va poder localizar

per cert, aquest forero no ha tornar entrar per es foros. Crec que se perque, ell tenia unas altres intencions i no li varen sortir be. Encara que habia estar molt malalt i no se si va recaure

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: Sopar de tardor
« Respondre #142 el: D’octubre 16, 2010, 14:21:16 p. m. »
Aunque ya lo comente, lo recuerdo  ;D yo tambien estare, ya tengo los billetes de avion y la estancia, ahora solo queda tener la suerte de de las primeras quedadas, siempre llovia, aun recuerdo la primera, yo estaba alojado en el Tryp Bosque, fue tal la tromba que cayo de madrugada que nos tuvieron que desalojar los de la primera planta, el problema de ese hotel es que la primera planta esta en el subsuelo y el agua desbordo por un muro de mas de tres metros de altura  :o :o :o como llovia, caian cubos de agua del cielo.

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Sopar de tardor
« Respondre #143 el: D’octubre 16, 2010, 14:33:17 p. m. »
g-force, supongo que necesitaras medio de transporte para ir al restaurante. En principio, yo me ofrezco para venir a buscarte! ;)

Supós que la confederació de llevant farem cotxada, no?. Podem passar a recollir en g-force. I en cas contrari algun palmesano supós que es podrà ocupar d'en g-force. Hem de tractar com a reis a la gent que s'agafa avió per venir a una meteoquedada! ;)

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: Sopar de tardor
« Respondre #144 el: D’octubre 16, 2010, 14:54:04 p. m. »
g-force, supongo que necesitaras medio de transporte para ir al restaurante. En principio, yo me ofrezco para venir a buscarte! ;)

Supós que la confederació de llevant farem cotxada, no?. Podem passar a recollir en g-force. I en cas contrari algun palmesano supós que es podrà ocupar d'en g-force. Hem de tractar com a reis a la gent que s'agafa avió per venir a una meteoquedada! ;)

Gracias por el detalle, os cuento, tengo un primo en Palma, como llevamos tiempo sin vernos hemos quedado y en un principio el me llevaria, si surge cualquier trapies os lo comentaria.

Desconnectat Toliko

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 869
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Sopar de tardor
« Respondre #145 el: D’octubre 17, 2010, 14:09:49 p. m. »
Sabes que puedes contar conmigo Toni ....




Desconnectat miquel_br

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 282
    • Veure Perfil
Re: Sopar de tardor
« Respondre #149 el: D’octubre 19, 2010, 18:17:21 p. m. »
Bones, som en Miquel Angel de Manacor. . . Miquel_d malloca i despres miquel_br a l'altre fòrum. . . escrivia poc pero vos solia llegir i vaig venir a un meteocafe ja fa bastants d'estius. En Zuco i en uetam (puput xerrador crec que per aquí)

Vos puc informar de que passa per Manacor i temporalment , els caps de setmana que passa al parc Natural de LLevant que hi faig guàrdies als refugis.

M'agradaria molt venir al SOPAR però els caps de setmana tenc guàrdies.