En el planol es poden observar les inundacions sobre les corves topogràfiques del terreny:
Un sombrejat gris clar indica l'àrea màxima d'inundació considerada per INUNBAL
Un sombrejat gris més fosc indica l'àrea d'inundació actualment considerada pel POUM
Les línies blau cel són les inundacions reals detectades
Les línies lila indiquen la direcció de la força de l'àigua en els punts crítics d'inundació
Les linies negres indiquen característiques importants de la canalització del torrent (canal, embut, mur en mal estat..)
Us demanaria que siusplau, em comentessiu amb total franquesa el que en penseu.. si cambiarieu coses, si m'he passat o m'he quedat curta..
a) Zona inundable urbanitzada.
escorrentia torrent Gros + escorrentia torrent Coanegra + escorrenties urbanes - àrea inundable disminuida -> inundació carretera Pont d'Inca
b.1) Zona inundable industrialitzada.
alta velocitat escorrenties del Pont d'Inca + gir 45º -> inundació des Polígon son Morro
b.2) Zona inundable industrialitzada.
gran volum d'escorrentia + carretera Sineu elevada 1.5 m (barrera) + gir 45º -> inundació abans de la crtra de sineu a l'esquerra
b.3) Zona inundable industrialitzada.
inèrcia del gir de 45º + reducció del llit després del pont + mur esquerre en mal estat -> inundació possible fins son Llatzer
b.4) Zona inundable industrialitzada.
inèrcia del gir de 45º + canalització ample i profunda (antic pontó ceg) + mur en mal estat -> inundació
* M'han dit que la dessaladora tira aigua salada al torrent??? es veritat?
c.1) Zona inundable industrialitzada.
velocitat tram recte canalitzat (crtra manacor-crtra lluchmajor) + evaquacions aigua central + embut del canal + gir 45º -> inundació de es Molinar
c.2) Zona inundable urbanitzada.
Canalització fins al mar -> evacuació de l'escorrentia al mar