Autor Tema: Seguiment mes de SETEMBRE 2017  (Llegit 11588 cops)

Desconnectat Josemacawa

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 819
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:Seguiment mes de SETEMBRE 2017
« Respondre #90 el: De Setembre 16, 2017, 09:13:57 a. m. »
Esta noche por aquí otros 28 mm y con esto hacemos anual unos 407 mm el 15 de septiembre nunca había llegado a esas cifras tan pronto,este año volveremos a estar muy por encima de la media increíble para ser palma y siempre de las zonas más secas junto a ciudad jardín,arenal etc
Palma-vivero

Desconnectat Pieres

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 103
    • Veure Perfil
Re:Seguiment mes de SETEMBRE 2017
« Respondre #91 el: De Setembre 16, 2017, 12:04:53 p. m. »
Hola. Per aqui ahir 13 mm, aquesta nit 31.9. Que sumats als 16.5 de l altre dia fan 61.9 mensuals. Lluny del que ha fet per molts de llocs pero vaja, l'any passat en tot el mes uns miserables 8 mm. Anuals en duim 422.4. Que no esta malament per aquestes contrades. Pero que no aturi els mesos que queden!!


Desconnectat Pieres

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 103
    • Veure Perfil
Re:Seguiment mes de SETEMBRE 2017
« Respondre #93 el: De Setembre 16, 2017, 12:15:55 p. m. »
De Calonge.

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:Seguiment mes de SETEMBRE 2017
« Respondre #94 el: De Setembre 16, 2017, 16:00:54 p. m. »
Ara he arribat a ca meva

He trobat 23 mm sumats al 48 dona d  ahir donan 71, aquets mes crec que son uns 106, anam ara si be, pas clarament es 400 o sigui que un altre any salvat ..per tant seguim sense tenir un periodo d anys de sequera, domes ara fa dues tardors que va ser tant seca que ni el hivern ni la primavera a pesar de ser plujosos va compensar el deficit i patiguerem problemas al estiu

Desconnectat Xaragall

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1146
    • Veure Perfil
Re:Seguiment mes de SETEMBRE 2017
« Respondre #95 el: De Setembre 16, 2017, 20:26:06 p. m. »
Bones,

   comença a haver-hi una bona saó per Llucmajor. Entre ahir i avui 33 mm he recollit, per fer ja 78 mm durant aquest mes.  :D

  En canvi, a Campos no hem tengut gens de sort durant tot aquest episodi, ni en general del que duim de setembre. Totes les tempestes m'han esquivat pels quatre costats, de manera que en tot el mes només duc 32 mm de plogudes caragoleres. Aquí tocarà esperar per veure una ploguda amb cara i ulls.

Resum del total anual:   Llucmajor 364,4 mm     Campos 366 mm

 

Desconnectat isvatec

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1024
  • desde palma( la vileta)
    • Veure Perfil
Re:Seguiment mes de SETEMBRE 2017
« Respondre #96 el: De Setembre 16, 2017, 20:32:47 p. m. »
Bones!   Aquí estos dos días 51.5mm
Mes de septiembre  99.5m



AMUNT MALLORQUETA!!!

Desconnectat jorda

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1626
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:Seguiment mes de SETEMBRE 2017
« Respondre #97 el: De Setembre 18, 2017, 10:55:34 a. m. »
Bon dia, aquesta nova entrada d'aire fred en alçada està quedant un poc massa al nord dels nostres interessos. Encara no es pot donar tot per perdut, però la desfilada de tempestes és a tramuntana molt més enllà del que podria afectar-nos. Esperem que es generi qualque cosa aprop de ca nostra a les hores immediates.

Desconnectat jorda

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1626
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:Seguiment mes de SETEMBRE 2017
« Respondre #98 el: De Setembre 20, 2017, 20:10:52 p. m. »
Realment el balanç d'aquesta segona massa fredacen alçada ha estat decebedor. Les precipitacions principals quedaren al nord, I només afectaren tangencialmemt Menorca. I les tempestes aïllades posteriors han estat poc eficients I majoritàriament han fet voltes damunt la mar, sense tocar de ple cap illa.

Desconnectat llevant

  • Global Moderator
  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1985
    • Veure Perfil
Re:Seguiment mes de SETEMBRE 2017
« Respondre #99 el: De Setembre 21, 2017, 09:53:30 a. m. »
Jo avui vaig a Mallorca fins a finals de mes. No m'acaben de convèncer els models tot i que tenc l'esperança de que qualque migdia pugui arribar a créixer qualque cosa. Però de moment personalment duc camí de passar el primer setembre de la meva vida sense veure cap llamp :'(

Desconnectat llevant

  • Global Moderator
  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1985
    • Veure Perfil
Re:Seguiment mes de SETEMBRE 2017
« Respondre #100 el: De Setembre 25, 2017, 17:51:35 p. m. »
Jo avui vaig a Mallorca fins a finals de mes. No m'acaben de convèncer els models tot i que tenc l'esperança de que qualque migdia pugui arribar a créixer qualque cosa. Però de moment personalment duc camí de passar el primer setembre de la meva vida sense veure cap llamp :'(

No m'equivocava en el meu pronòstic: cada dia estan creixent estratocúmuls (un nigul al qual no li tenc molta simpatia però bé) aïllats i esporàdics. Pel vostre consol, dir-vos que parteixc de Mallorca dia 30, així que ja podeu fer-vos una idea de quan tornarà a haver-hi tempestes i moviment. Res, a disfrutar de la platja aquests dies.

Desconnectat white cloud

  • Boirina
  • *
  • Missatges: 28
    • Veure Perfil
Re:Seguiment mes de SETEMBRE 2017
« Respondre #101 el: De Setembre 26, 2017, 15:19:21 p. m. »
Parece que el domingo con la entrada del nuevo mes se puede haber algo de movimiento, veremos a ver que pasa, el agua del mar está a 24º y bajando....y no visualizo gran cosa en los modelos

Desconnectat cap de fibló

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1065
    • Veure Perfil
Re:Seguiment mes de SETEMBRE 2017
« Respondre #102 el: De Setembre 27, 2017, 10:24:10 a. m. »
Bon dia.   Per molt que els registres diguin que la pluviometria esta dins la mitjana o inclus millor, per jo la situacio es molt dolenta .   Tornam estar , un any mes,  dins lo que s,hauria de considerar el moment mes plujos i amb mes moviment de l,any,   i res de res  ??? 

Anyor temporals atlantics, ventades, les primeres fredorades, llevantades,  episodis de pluja de tres o quatre dies seguits   .....  moviment !!!!!!   

No em preocuparía gens si fos cosa d,un any o dos...  o tres !!   , ja sabem que el nostre clima es aixi. Pero aixo se surt de qualsevol patro anterior .  I ja dic que es vera que quan mires la pluviometria no ho sembla.   
A gran part de la península encara es pitjor .  Sequera extrema i a damunt la iso +15º  a perpetuitat damunt ells  :-\



Desconnectat Xaragall

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1146
    • Veure Perfil
Re:Seguiment mes de SETEMBRE 2017
« Respondre #103 el: De Setembre 27, 2017, 20:48:33 p. m. »
Crec que aquesta percepció és deu al fet que sobretot aquest darrer any ha plogut menys dies del que seria esperable, però els dies que ho ha fet s'han recollit acumulacions importants. Per exemple, pel migjorn els dies de pluja superior a 20 mm en un dia ha superat i de molt la mitjana anual (que record només són uns 3 de mitjana). Crec que n'he arribat a contar més de 10.
No obstant això, la resta de dies hem tengut un temps molt avorrit. O aquesta és la sensació que tenc.

Dir que avui horabaixa ha fet un ruixadet per Campos, he recollit 1,8 mm a foravila.

Com a mínim, a falta de moviment, tendrem temperatures normals per l'època durant els propers dies.

Desconnectat cap de fibló

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1065
    • Veure Perfil
Re:Seguiment mes de SETEMBRE 2017
« Respondre #104 el: De Setembre 27, 2017, 23:12:15 p. m. »
Crec que aquesta percepció és deu al fet que sobretot aquest darrer any ha plogut menys dies del que seria esperable, però els dies que ho ha fet s'han recollit acumulacions importants. Per exemple, pel migjorn els dies de pluja superior a 20 mm en un dia ha superat i de molt la mitjana anual (que record només són uns 3 de mitjana). Crec que n'he arribat a contar més de 10.
No obstant això, la resta de dies hem tengut un temps molt avorrit. O aquesta és la sensació que tenc.

Dir que avui horabaixa ha fet un ruixadet per Campos, he recollit 1,8 mm a foravila.

Com a mínim, a falta de moviment, tendrem temperatures normals per l'època durant els propers dies.
totalment d,acord Xaragall.  Ha plogut molt concentrat en pocs dies,  i amb situacions molt aillades.