Autor Tema: MOR EN JOAN BUTLER  (Llegit 6349 cops)

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
MOR EN JOAN BUTLER
« el: D’octubre 20, 2015, 09:31:39 a. m. »
 M´acaba de cridar la seva filla,  no vos puc donar gaire mes informacio, que avui es el funeral a les 7.30 a Arta.

Tans sols vos puc dir que darrerament el seu estat havia empitjorat

Desconnectat isvatec

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1024
  • desde palma( la vileta)
    • Veure Perfil
Re: HA MORT EN JOAN BUTLER
« Respondre #1 el: D’octubre 20, 2015, 10:01:19 a. m. »
Lo siento mucho. Un día triste.

Desde aquí, quiero mandar mi pésame a toda su familia y amigos.
AMUNT MALLORQUETA!!!

Desconnectat llevant

  • Global Moderator
  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1985
    • Veure Perfil
Re: HA MORT EN JOAN BUTLER
« Respondre #2 el: D’octubre 20, 2015, 10:33:27 a. m. »
No puc avenir-me, desconeixia que el seu estat de salut fos dolent. Un dia molt trist pel fòrum. Que descansi en pau.

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: HA MORT EN JOAN BUTLER
« Respondre #3 el: D’octubre 20, 2015, 10:39:41 a. m. »
Acab de quedar de pedra... El vaig conèixer de seguida que em vaig ficar al "mundillo" dels foros l'any 2007 amb tan sols 14 anys. El vaig veure per darrer pic fa relativament poc, sempre es va portar genial amb mi... i me manava records sempre a la meva família. Des d'aquí, que descansi en pau i una abraçada molt forta a tots els seus... DEP.
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat Toliko

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 869
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: HA MORT EN JOAN BUTLER
« Respondre #4 el: D’octubre 20, 2015, 10:59:38 a. m. »
 :o :o :o  :'( :'( :'( :'(

Me acabo de quedar en estado de shock... no sabia absolutamente nada que estuviera mal... una perdida importante en el mundo de la meteo... Un abrazo a toda la familia desde aqui.

DEP

Desconnectat cap de fibló

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1065
    • Veure Perfil
Re: HA MORT EN JOAN BUTLER
« Respondre #5 el: D’octubre 20, 2015, 11:04:36 a. m. »
lo mateix dic ...  no sabia que estas tan malament .   Es un dia molt trist per tots .
Una abraçada per tots els seus ....   I que tenguin la força per seguir endavant.


Desconnectat EsCos

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 401
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: HA MORT EN JOAN BUTLER
« Respondre #6 el: D’octubre 20, 2015, 11:11:13 a. m. »
També m'he quedat de pedra... Descansi en pau  :'( :'( :'(

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: HA MORT EN JOAN BUTLER
« Respondre #7 el: D’octubre 20, 2015, 12:03:38 p. m. »
Va ser dels foreros pioners de les Illes. No sóc capaç de recordar quan el vaig conèixer, però sempre guardaré amb una estima especial el record de totes les vegades que es va ficar amb jo per confondre mestral amb gregal a un mapa que vaig compartir ja fa anys. Són tonteries d'aquelles que et venen al cap quan te n'adones que mai més el veuras

Com a administrador i moderador d'aquest fòrum només puc desitjar ànims a la família i que sigui allà on sigui, descansi en pau

Avui el fòrum ha perdut qualque cosa més que un membre
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: HA MORT EN JOAN BUTLER
« Respondre #8 el: D’octubre 20, 2015, 12:04:20 p. m. »
En  Joan de jove sempre va patir problemas de salut, de fet fa casi 25 anys que havia estat transplantat de ronyo i pancreas, Havia de prende cada día un munt de medicament, Continuament anaba a la clinica pero cuestions de la seva salut. Cada 4 mesos anaba a Barcelona on li feian un ITV, i ell venia tot content cada vegada perque anaba be.  Pero desde fa uns mesos el pancreas li va començar a donar problemas, després de molts d´estudis li detectaren moleculas dolentas a la sang,  i feria dues setmanas que havia   comensat la quimioterapia, dijous pasat vaig xerrar amb ell, divendres li feian la darrera sesio i havia de descansar 15 dias i quedarem que pujare a vorel, ma va comentar que havia tengut la tensio anterial  molt alta, i supos que aixo ha estat fatal, perque a mort d´un ictus.   Hi  ha partit sense veure lo que mes ilusio li feia, es net que espera el seu fill per principis d´any , en Toniet com ma va dir

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: HA MORT EN JOAN BUTLER
« Respondre #9 el: D’octubre 20, 2015, 12:18:15 p. m. »
Uff que palo, noticia muy muy triste, Joan era una persona especial para mi, hemos conversado horas y horas al telefono por cuestiones de la estacion, ponerla a punto, problemas que le surgian, como persona increible, no habia año que el dia de mi cumpleaños me llamaba para felicitarme, en mi santo, navidades, era muy familiar, cada año que he ido a Palma a la cena de temporada siempre se ha preocupado por mi y por estar bien atendido, cuesta digerir la noticia.

Como dice uetam desde hace muchos años estaba con sus cosillas medicas pero todas las revisiones salian positvas, no sabia que habia decaido ultimamente.

Ojala este en un buen lugar del cielo, se lo merecia.


Desconnectat Xaragall

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1146
    • Veure Perfil
Re: HA MORT EN JOAN BUTLER
« Respondre #10 el: D’octubre 20, 2015, 12:44:51 p. m. »
Tal com deieu, un dia molt trist per a tots els membres que formam part daquest forum/afecció a la meteo. Jo nomes vaig coincidir amb ell a un meteosopar pero em va pareixer una gran persona. Nomes queda donar anims a la familia i el meu condol.

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: HA MORT EN JOAN BUTLER
« Respondre #11 el: D’octubre 20, 2015, 13:22:32 p. m. »
Me he quedat de pedra quan m'ho han dit avui dematí per whatsapp. Com que fèiem el aniversari el mateix dia, no havia any que no ens intercanviessim la felicitació, i de fet haviem xerrat una bona estona aquest darrer 14 de juliol.
Que descansis en pau, Joan, i molts d'anims i consols a la teva familia.
Com deia en Miquel, avui el fòrum ha perdut alguna cosa mes que un dels seus membres fundadors.

Recordem-lo com el que va ser, una bona persona, un apassionat de la meteo i de la mar i un bon amic.



Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm

Desconnectat gorgblau

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 996
  • Tobogan d'en balti
    • Veure Perfil
Re: HA MORT EN JOAN BUTLER
« Respondre #12 el: D’octubre 20, 2015, 13:28:39 p. m. »
Vaja, la vida mos ho dona tot, i la mateixa vida mos ho lleva tot.

Descansi en pau.
Visca Mallorca!!!

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: HA MORT EN JOAN BUTLER
« Respondre #13 el: D’octubre 20, 2015, 16:15:29 p. m. »
No sé massa bé com expressar com me sent des que avui dematí he conegut aquesta triste notícia. Diria que sent tristor, buidor i sensació de que algú especial ha partit abans d'hora. Buf, tot el temps me venen a la ment alguns dels moments que he compartit amb en Joan Ginard (el nostre Joan Butler, que és com crec que li deien també per Artà).

Record haver compartit tertúlies i cafés a la seva tenda d'Artà, quan jo feia classes a l'institut d'aquesta localitat. Sempre me deia: " A veure quan te passes per la tenda i fem un cafetet plegats i xerram de meteo". I era una persona que t'obria ca seva sense demanar res a canvi. Hi vaig anar un parell de vegades per temes de la seva Davis i altres només per fer xerradeta.

 Ara me semblen poques les vegades que vaig quedar amb ell. Hi hauria d'haver quedat més, però no sempre se podia trobar temps.

Alguns de voltros supós que recordareu aquella meteoquedada que varem fer devers 2008-2009 a una finca pública de la Colònia de Sant Pere. En Joan va posar l'ànima per tal que tot sortís bé.

Era un apasionat de la meteo i de la neu, estimava el seu poble i no s'oblidava mai dels seus amics. Sempre hi tenia aquell detall de cridar-te per telefon quan feia temps que no en xerraves amb ell i mai s'oblidava d'enviar-te records per tota la família.

Artà, la meteo i tots els que t'hem conegut te trobarem a faltar Joan. Esper que allà on siguis puguis seguir gaudint de la meteo i dels nostres seguiments. Segur que ens seguiràs d'allà on siguis, d'això no en tenc cap dubte!.

Descansa en pau!

 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Desconnectat elea

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1611
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: HA MORT EN JOAN BUTLER
« Respondre #14 el: D’octubre 20, 2015, 16:42:24 p. m. »
En una meteoquedada que hicimos en Artá, me perdí y llegué casi desmayado del calor y del sofoco.Sin conocerme prácticamente de nada, me dío su ropa, toalla, me trató como a su hijo, se ha ido una gran persona.En el último sopar en Montuiri dijo que se iba, y le dije quedate un ratito más, y el me dijo con una sonrisa, es que no me encuentro bien, pero allí estaba aguantando todo lo que pudo.

Estoy muy triste.Descanse en paz.
Cuida, ama y respeta
cada ser vivo del planeta...