Autor Tema: MOR EN JOAN BUTLER  (Llegit 6385 cops)

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: MOR EN JOAN BUTLER
« Respondre #30 el: D’octubre 22, 2015, 00:37:48 a. m. »
M´acaba de cridar la seva filla,  no vos puc donar gaire mes informacio, que avui es el funeral a les 7.30 a Arta.

Tans sols vos puc dir que darrerament el seu estat havia empitjorat


 Repasant, nos se ni com vaig poder escriure aixo, a les 9,21 minuts vaig rebre la cridada de la seva filla caminat per les Ramblas  i estaba baix un  impacte que no sabia ni on estaba.
 I lo curios que a les 8,15 havia rebut un waschapp d´en Toni Esteva que m´informaba que per Artá deian que en Joan era mort  i si jo li podia confirmar la noticia, i a les 8,31 un altre d´en Granotet tambe per veure si sabia res, pero justament no vaig obrir el mobil fins a les 9 per el carrer i no vaig donar-me dels misatges..

 També dir que el empitjorament va ser el diumenge capvespre i l´ingresaran a Son Espases, i en principi es va recuperar   pero despres va tenir una embolia ( o ictus ) que no era operable i va ser el final, que darrerament tant el pancreas i ronyo transplantats li fallaban molt i cada 15 días tenia que anar a Barcelona ferse probas. El darrer día que vaig xerrar amb ell va ser dijous i com ja no m´agradaba lo de la quimio li vaig dir que pujaria a verlo i ma va dir que no, que esperas uns días que sa recuperaria i estaria mes presentable.

Com va començar la nostra amistat ?
Be record, supos que a Catmeteo, que un dia va comparexia un Joan Butler d´Arta i va dir que partia de viatge per el Caribe i que en tornar seria un forero, pero mai mes es va sebre fins el cap d´un any que va tonar apareixer, pero un dia vaig trobar un privat del foro, era ell i ma deia que eran es dos mes majors de foro i que si volia  podiam ser amics, i xerrant va resultar que tenia un amic a la preso ( condena domes d´un any) i que ell el visitaba i li donaba doblers i com jo faig feina al jutjat de  vigilancia penitencia, i ell li volia donar uns llibres i no li deixaban pasar jo ma vaig oferira  i com puc anar per tota la preso, jo li vaig pasar el llibres, i aixi va ser com mos varem coneixa personament.  Despres ell va organizar una paella perque les dues familias es coneguesin

A  vegadas no ha estat una relació facil, ha estat apunt de romperse un grapat de vegadas  perque xocabam amb segons quins temas, jo li donaba molta canya, i ell a mi,  pero sempre despres mos donabam una altre opotunitat de seguir endavant, pero ha estat s´amic que mai havia tengut, que li podia contar tot, les mevas penas, les mevas alegrias, i  sabia  que ell seria una tomba ( be aquesta paraula ara sona malament) i lo mateix ell, m ha contaba lo que no s´atrevia amb altres amics.

Els darrers anys de la seva vida no han estat gens facils, encara que ell davant noltros heu disimulaba, tant per la salut com per altres circunstancias mes privadas i que no vull entrar directament a contarlas, i aqui es on ara jo ma sent mes dolorit, perque  pentura no sempre vaig estar tant davora ell com necesitaba,  segurament culpa del waschapp que sustituian les llargas cridades telefonicas

 Fa uns mesos vent que la  seva  salut era cada vegadas mes dolenta, i segurament perque el meu inconcient ja ensumaba alguna cosa, vaig decidir que tenia que estar  de nou molt damunt ell, pero els aconteixaments han corregut masa aviat

Com a curiositat del foro, record que no havia manera de que entengues que quan un surt del foro el seu nom encara es veu uns 10 minuts, i quan ma veia a vegadas resultaba que jo ja no estaba al foro i m´enviaba un privat i com jo no li contetaba ma deia que l´ignoraba
 

Per acabar, ahir li vaig enviar al seu wachapp el meu épilogo de la nostra amistat i que pentura dema penjare per aqui

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: MOR EN JOAN BUTLER
« Respondre #31 el: D’octubre 25, 2015, 19:31:42 p. m. »
Que fort, no és just això  :'(

Les meves condolències a tota seva la família, i també a nen Tomeu, amb qui sé mantenien una estreta amistat. Vaig conéixer en Joan Butler fa 8 anys, a ses I Jornades de Meteorologia que organitzaven na Marga i na Magdalena de [M], i a partir d´aquí ell va començar un seguiment apassionant a l´anterior fòrum de Catmeteo (que per cert, està obert per llegir tot i estar inactiu, allà podreu recordar els bons moments que ens va deixar compartint situacions entre 2007 i 2009 http://catmeteo.patimlameteo.com/index-catmeteo.php)

Descansi en Pau Joan. Gràcies per haver estat aquí, i per cuidar-nos, con sé que ho seguiràs fent, des d´allà dalt.



Gracies Albert  ;) ell t´apreciaba

Gràcies a tu per mantenir la vostra amistat durant tots aquests anys. Experiències com aquesta et fan donar compte del que realment importa en aquesta vida... i amb en Joan tú li vares demostrar amb tot el carinyo i la passió expressada amb molt bon cor ;) Molts, començant per mi, hem d´aprendre aquesta lliçó vostra.

Com bé has dit, podíeu xocar amb els temes que fóssin, però al final ambdós demostraveu la vertadera i bona amistat. No puc fer més que donar-li les gràcies a ell, allà on estigui, i a tu, Tomeu, per tot. Gràcies!  :)
« Darrera modificació: D’octubre 25, 2015, 19:36:46 p. m. per Gregal »

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: MOR EN JOAN BUTLER
« Respondre #32 el: D’octubre 25, 2015, 21:22:18 p. m. »
Que fort, no és just això  :'(

Les meves condolències a tota seva la família, i també a nen Tomeu, amb qui sé mantenien una estreta amistat. Vaig conéixer en Joan Butler fa 8 anys, a ses I Jornades de Meteorologia que organitzaven na Marga i na Magdalena de [M], i a partir d´aquí ell va començar un seguiment apassionant a l´anterior fòrum de Catmeteo (que per cert, està obert per llegir tot i estar inactiu, allà podreu recordar els bons moments que ens va deixar compartint situacions entre 2007 i 2009 http://catmeteo.patimlameteo.com/index-catmeteo.php)

Descansi en Pau Joan. Gràcies per haver estat aquí, i per cuidar-nos, con sé que ho seguiràs fent, des d´allà dalt.



Gracies Albert  ;) ell t´apreciaba

Gràcies a tu per mantenir la vostra amistat durant tots aquests anys. Experiències com aquesta et fan donar compte del que realment importa en aquesta vida... i amb en Joan tú li vares demostrar amb tot el carinyo i la passió expressada amb molt bon cor ;) Molts, començant per mi, hem d´aprendre aquesta lliçó vostra.

Com bé has dit, podíeu xocar amb els temes que fóssin, però al final ambdós demostraveu la vertadera i bona amistat. No puc fer més que donar-li les gràcies a ell, allà on estigui, i a tu, Tomeu, per tot. Gràcies!  :)

 ;)

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: MOR EN JOAN BUTLER
« Respondre #33 el: D’octubre 25, 2015, 21:37:55 p. m. »
Encara que obrire un topic apart, es clar que la mort d´en Joan, mos ha deixats a tots " tocadets", per una part perque tots sabiem com era en Joan, i s´altre perque es el primer que  mos deixa dins el nostro mon de la vida ( si, se que fa poc va morir el de Valldemossa, pero no participaba amb noltros).

Per tant li hem de fer un homenatge, i abans de tot, per una vegada pregaria que la gens dongui una pasa endavant i per poc que puguir venguin al acte que li ferem, pensau que ell heu fet per noltros, tots sabem, estant ja o no per el foro el compromis que tenia en Joan amb ells.

Be  anan al gra.

Um homenatge hem de deixar que vagin pasat uns mesos, perque m´agradaria que hi participas la seva familia, i ara  la ferida es masa recent.

El lloc ? es clar  Arta

Dia ? evidentement cap de setmana, i el moment que crec que mes gent por venir ja que els compromisos solen ser pocs, un dissabte demati.

Quin actes podiem fer.  Be un berenar, aixo per descontat a un dels bars que hi ha per el centre del poble ( aixo esper que en Toni Esteva mos ajudi) aixi com al acte, que m´agradaria que fos una charla de meteo  ( Arta te un bon teatre, a veure si el podem fer alla) i el que pugui fer la conferencia, aqui esper que un dels homes del temps o mes d´un dongui una pasa endavant.

Com a record per la familia, havia pensat amb una placa, pero un meteofriki no vol estar dins una casa, sino de defora, i que l´entregueriem a la familia i que ells le colocasin per exemple per on te l´estacio, que alla hi ha bonas vistas, heu feriem aixi perque si la colocasim noltros sa cosa d´en Joan te una distribucio un poc compllicada per anar molta gent a veure la placa, despres que mos enviasin unas fotos i la voriem  ( si la placa la tengues que posar un picapedrer, cap  problema, un amic ja ma dit que ell l´instara) envidendement sera la familia la que tendria la darrera paraula

Ara opinau i donau ideas

Desconnectat miquel

  • Administrator
  • cama d'aranya
  • *****
  • Missatges: 151
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: MOR EN JOAN BUTLER
« Respondre #34 el: D’octubre 26, 2015, 11:50:45 a. m. »
Com a administrador no se com gestionar la situació.

No se el que s'espera d'un fòrum quan un usuari mor. El que sí se és que per un fòrum tots els usuaris han de ser tractats de la mateixa manera, i el que facem en aquest cas marcarà un precedent que s'haurà de cumplir en totes i cadascunes de les morts que ens afectin en el futur, sigui quin sigui el vincle sentimental que a nivell personal es mantengui.

S'ha de tenir en compte que els homenatges s'ofereixen normalment en nom d'una comunitat, no a títol personal. Per tant, el dolor personal d'una o 21 persones no guarda cap relació amb el que ha de ser un acte d'homenatge per la mort d'algú, que normalment està vinculat amb la vàlua d'aquella persona per a un colectiu determinat.


Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: MOR EN JOAN BUTLER
« Respondre #35 el: D’octubre 27, 2015, 22:19:11 p. m. »
A veure, jo aport la meva opinió al respecte sobre el tema dels homenatges a n'en Joan i la implicació del fòrum.

Evidentment, no totes les persones que participen en aquest fòrum coneixien ni mantenien el mateix tipus de relación amb en Joan. D'altra banda, estic d'acord amb en Miquel que allò que facem amb en Joan marcarà un precedent i s'hauria d'actuar igual amb qualsevol forero que ens deixi en el futur. Per això pens que a nivell de foro me limitaria a incloure en el disseny de la web(ja sigui en la part superior o bé en la part inferior de la pàgina inicial) algun icono (imatge, símbol, etc) que ens recordi sempre a n'en Joan i fer el mateix en el cas que ens deixi algun altre forero. Una altra opció seria crear un topic "Record als que ja no hi son" i allà anar penjant fotos de moments viscuts amb en Joan i contar anècdotes o experiències compartides amb ell (se li pot fer arribar l'enllaç a la familia per si volen llegir el que significava per noltros en Joan).

I, en ser en Joan el primer dels nostres que ens ha deixat, jo també som partidari, a l'igual que en Uetam, de què el sopar de tardor del fòrum passi a dir-se "Sopar Joan Butler".

Ara bé, el tema del macro-homenatge aquest que comentava en Uetam a Artà amb una jornada, berenar, una placa, etc, no sé si le compet realment al fòrum. Jo diria que hauria de ser una iniciativa particular de les persones que estaven o estàvem més properes a n'en Joan i no fer res en nom del fòrum.

De totes maneres, en ser la primera vegada que ens trobam en aquesta situació, supós que la majoria no sabem exactament com afrontar aquest tema d'homenatgear a una persona amb la que hem compartit tantes coses.

« Darrera modificació: D’octubre 29, 2015, 16:45:23 p. m. per Quiquetor »

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: MOR EN JOAN BUTLER
« Respondre #36 el: D’octubre 27, 2015, 22:46:34 p. m. »
Jo acab moment he dit que sigui cosa d´aquest foro ( o no record, i si ve posat es perque he anat uns dias un poc destemprat ), heu pos aqui perque es on mes gent de la meteo participa, pero ni han que ja no estan per aqui i en joan va per molt per ells, encara que no puc dir noms,  pero es lo que he dit, heu deix a la conciencia de cada d´un

Desconnectat miquel

  • Administrator
  • cama d'aranya
  • *****
  • Missatges: 151
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: MOR EN JOAN BUTLER
« Respondre #37 el: D’octubre 28, 2015, 08:47:54 a. m. »
La meva intervenció no va néixer de cap alusió directe, sinó simplement perque creia que ho havia de fer.

Que opinau de les sugerències que fa en Quique?