Utilitzant un mapa de 40-50m de ressolució (tenc certs problemes amb el fitxer de 10m..) he elaborat el mateix estudi. No obstant, aquí expòs les zones amb una orografia crítica, que fa que el raig de radiació de radar de 0.5º impacti en ella i el de 0.3º. Per altre banda, es veu que en els acumulats de fa 2 dies (esquerre), quan hi va haver les precipitacions generalitzades, hi ha una important sub-estimació de precipitació en aquestes mateixes zones, i a sotavent de les mateixes, és a dir, l'ombra que projectarien, darrere les muntanyes.

Com bé dius EsCos, i es veu a la imatge, tenim com a zones conflictives :
- Serra de Tramuntana
- Puig de Randa ( i sotavents :mes fort -> Lloret, Sineu, Can Picafort,... i un de secundari (línia Algaida-Pina-...Sa Pobla )
- Puig de Sant Salvador
- Na Burguesa
- Damunt el radar (el radar té una zona damunt ell, que no "veu" la precipitació)
- Zona de Santa Eugènia, darrera Ses Olleries
- Darrere Bendinat
- Zona propera al radar, Puigderrós
Pentura alguna d'altre més. Això es pot veure amb el mapa d'acumulats .
Per altre banda, en zones on teòricament no hi ha conflictes amb l'orografia, també hi ha certa sub-estimació de precipitació, crec que deguda al que ja es va comentar fa poc sobre la ressolució temporal i els possibles valors de Z (nomes 12,18,24,30,...), apart de la dependència de Z amb el tipus de precipitació, que no es te en compte. També dia 30 de Setembre, el radar deixà d'estar operatiu a partir de les 18:40 de la tarda (o bé hi va haver un problema intern amb el proces, però el video de les 24h de radar, mostra que a partir d'aquella hora el producte no estava disponible). Apart, entre les 10:20 i les 10:50 se me van colar imatges des dia anterior, supòs que perque quan vaig veure que no estava actualitzada la web, vaig haver de reiniciar el servidor, i vaig saturar un poc a s'ordenador, que no va ser capaç de fer ses dues coses alhora...Apart d'això a la 1:40 i a les 11:50 se me van colar sortides errònies i a les 2:50 la sortida de radar no estava disponible. Amb tot això podem concluir que es un cas que no serveix gaire...Però si com dius per veure les zones conflictives.