SMF - Just Installed!
Cita de: UETAM en De Desembre 23, 2014, 09:44:08 a. m.Ingres fet en ma a Banc de Sabadell, pero sera el darrer any, no estic disposat que m atraquin amb 2 euros de comisioTotalmente de acuerdo.yo particularmente, para los siguientes años, sugiero hacer una quedada, para repartición y pago en mano de calendarios. prefiero gastarme los dos euros en un chocolate, a que me los roben...
Ingres fet en ma a Banc de Sabadell, pero sera el darrer any, no estic disposat que m atraquin amb 2 euros de comisio
Cita de: isvatec en De Desembre 28, 2014, 11:08:51 a. m.Cita de: UETAM en De Desembre 23, 2014, 09:44:08 a. m.Ingres fet en ma a Banc de Sabadell, pero sera el darrer any, no estic disposat que m atraquin amb 2 euros de comisioTotalmente de acuerdo.yo particularmente, para los siguientes años, sugiero hacer una quedada, para repartición y pago en mano de calendarios. prefiero gastarme los dos euros en un chocolate, a que me los roben... Aquesta és una lluita que tenim amb el banc de Sabadell. Trobam que la gent no ha de pagar comisions quan fa un ingrés al nostre compte. No vos preocupeu que ho intentarem solucionar d'una o d'altra forma.
Jo som per Felanitx com ho feim?he tornat de Lluc fa una estona
Cita de: Castell de Santueri en De Desembre 29, 2014, 18:34:06 p. m.Jo som per Felanitx com ho feim?he tornat de Lluc fa una estonaEls teus els té en Twin
A tots els que no vareu poder venir a sa "xocolatada", si voleu el vostre calendari abans de cap d'any, posau-vos en contacte amb jo. Dimecres 31 m'en vaig de viatge i no tornaré fins dia 6!!! Teniu demà per recollir-lo!! P ja el cap de setmana passat reis...
Hola!Els calendaris els tenc jo, si m'avisau amb temps, podem quedar una tarda o el dissabte. Com vos vagi millor!
Cita de: Fibló en De Gener 06, 2015, 23:30:06 p. m.Hola!Els calendaris els tenc jo, si m'avisau amb temps, podem quedar una tarda o el dissabte. Com vos vagi millor! Hola Fibló.Jo seré per Palma aquests dos dematins; demà per la zona de la Creu Roja i divendres per la zona de Sant Francesc.Ja me diràs.