SMF - Just Installed!
Cita de: Fibló en De Desembre 26, 2014, 14:28:11 p. m.Si no hi ha res de nou, mos veim demà per fer l'entrega dels calendaris. Lloc: Palma - Bar Son Ferriol (Av. Gaspar Bennazar 15, fa cantonada amb Eusebi Estada)Hora: 18:30Els que no heu fet la transferència pensau a dur els doblers!!! Del foro, els que hauríeu de mirar de venir, si podeu, sou:Keleta (confirmada)ZucoLenticularAubellóFractalXaragall (donar-li a na Keleta)LlevantMetarisvatecUetamTaletFrabairotSi algun no pot que me digui coses per quedar. Jo estaré fins dia 30 per Mallorca, dia 31 parteixo i no tornaré fins dia 7 de gener. Si voleu els calendaris abans de cap d'any i de reis mirau de venir demà o de quedar amb jo abans del 31!! Sinon us tocarà esperar a passats reis... Mañana me va bastante justo a esa hora pero hoy sobre las 20h y mañana por la mañana estaré en Palma, si estas por Palma, podemos quedar en la zona parking del Mc Donalds de Son Rapinya, sino antes que te vayas, quedamos un día.Saludos
Si no hi ha res de nou, mos veim demà per fer l'entrega dels calendaris. Lloc: Palma - Bar Son Ferriol (Av. Gaspar Bennazar 15, fa cantonada amb Eusebi Estada)Hora: 18:30Els que no heu fet la transferència pensau a dur els doblers!!! Del foro, els que hauríeu de mirar de venir, si podeu, sou:Keleta (confirmada)ZucoLenticularAubellóFractalXaragall (donar-li a na Keleta)LlevantMetarisvatecUetamTaletFrabairotSi algun no pot que me digui coses per quedar. Jo estaré fins dia 30 per Mallorca, dia 31 parteixo i no tornaré fins dia 7 de gener. Si voleu els calendaris abans de cap d'any i de reis mirau de venir demà o de quedar amb jo abans del 31!! Sinon us tocarà esperar a passats reis...
Cita de: Frabairod en De Desembre 26, 2014, 17:05:50 p. m.Cita de: Fibló en De Desembre 26, 2014, 14:28:11 p. m.Si no hi ha res de nou, mos veim demà per fer l'entrega dels calendaris. Lloc: Palma - Bar Son Ferriol (Av. Gaspar Bennazar 15, fa cantonada amb Eusebi Estada)Hora: 18:30Els que no heu fet la transferència pensau a dur els doblers!!! Del foro, els que hauríeu de mirar de venir, si podeu, sou:Keleta (confirmada)ZucoLenticularAubellóFractalXaragall (donar-li a na Keleta)LlevantMetarisvatecUetamTaletFrabairotSi algun no pot que me digui coses per quedar. Jo estaré fins dia 30 per Mallorca, dia 31 parteixo i no tornaré fins dia 7 de gener. Si voleu els calendaris abans de cap d'any i de reis mirau de venir demà o de quedar amb jo abans del 31!! Sinon us tocarà esperar a passats reis... Mañana me va bastante justo a esa hora pero hoy sobre las 20h y mañana por la mañana estaré en Palma, si estas por Palma, podemos quedar en la zona parking del Mc Donalds de Son Rapinya, sino antes que te vayas, quedamos un día.SaludosEsta tarde me va bien pero tendría que ser dentro de Palma porque no tengo el coche... te iría bien por la plaza progreso??
Cita de: Fibló en De Desembre 26, 2014, 18:11:19 p. m.Cita de: Frabairod en De Desembre 26, 2014, 17:05:50 p. m.Cita de: Fibló en De Desembre 26, 2014, 14:28:11 p. m.Si no hi ha res de nou, mos veim demà per fer l'entrega dels calendaris. Lloc: Palma - Bar Son Ferriol (Av. Gaspar Bennazar 15, fa cantonada amb Eusebi Estada)Hora: 18:30Els que no heu fet la transferència pensau a dur els doblers!!! Del foro, els que hauríeu de mirar de venir, si podeu, sou:Keleta (confirmada)ZucoLenticularAubellóFractalXaragall (donar-li a na Keleta)LlevantMetarisvatecUetamTaletFrabairotSi algun no pot que me digui coses per quedar. Jo estaré fins dia 30 per Mallorca, dia 31 parteixo i no tornaré fins dia 7 de gener. Si voleu els calendaris abans de cap d'any i de reis mirau de venir demà o de quedar amb jo abans del 31!! Sinon us tocarà esperar a passats reis... Mañana me va bastante justo a esa hora pero hoy sobre las 20h y mañana por la mañana estaré en Palma, si estas por Palma, podemos quedar en la zona parking del Mc Donalds de Son Rapinya, sino antes que te vayas, quedamos un día.SaludosEsta tarde me va bien pero tendría que ser dentro de Palma porque no tengo el coche... te iría bien por la plaza progreso??Si, me va bien, yo ya estoy en Palma, te va bien quedar en media hora al lado de la gasolinera o en el banco Santander que hace esquina?
Cita de: Keleta en De Desembre 26, 2014, 09:36:41 a. m.Cita de: Fibló en De Desembre 26, 2014, 09:31:44 a. m.Bones festes a tothom!!! Ja tenim els calendaris!! Hem pensat de fer una quedada/ chocolatada demà horabaixa per fer la entrega. Serà demà cap a les 18:30 al bar-pastisseria Son Ferriol que hi ha a prop de la plaça de toros, a la avinguda Gaspar Bennazar 15 (fa cantonda amb Eusebi Estada). allà fa més bon aparcar que pel centre.si us va be a la majoria perfecte, sino podeu fer propostes Aviat!!!!A mí me va bé Demà ho tenc malament, tenc una excursió tot lo dia i crec que arribaria molt just. Si li pareix bé a na Keleta, podries recollir demà sa meva comanda (un A4 i un A3) i ja qued amb ella després
Cita de: Fibló en De Desembre 26, 2014, 09:31:44 a. m.Bones festes a tothom!!! Ja tenim els calendaris!! Hem pensat de fer una quedada/ chocolatada demà horabaixa per fer la entrega. Serà demà cap a les 18:30 al bar-pastisseria Son Ferriol que hi ha a prop de la plaça de toros, a la avinguda Gaspar Bennazar 15 (fa cantonda amb Eusebi Estada). allà fa més bon aparcar que pel centre.si us va be a la majoria perfecte, sino podeu fer propostes Aviat!!!!A mí me va bé
Bones festes a tothom!!! Ja tenim els calendaris!! Hem pensat de fer una quedada/ chocolatada demà horabaixa per fer la entrega. Serà demà cap a les 18:30 al bar-pastisseria Son Ferriol que hi ha a prop de la plaça de toros, a la avinguda Gaspar Bennazar 15 (fa cantonda amb Eusebi Estada). allà fa més bon aparcar que pel centre.si us va be a la majoria perfecte, sino podeu fer propostes Aviat!!!!
Ingres fet en ma a Banc de Sabadell, pero sera el darrer any, no estic disposat que m atraquin amb 2 euros de comisio
Que lástima!!! desde el día de NAVIDAD que no entro al FORO, y no me había enterado de naa FIBLÓ, si no es ningún inconveniente, yo hoy a partir de las 19hr estaré en casa (palma) si te va bien, sino ya lo arreglaremos de otro modo
OK. ningún problema yo vendré de la caseta de llucmajor. recuerda que son 2-A3
Cita de: isvatec en De Desembre 28, 2014, 11:20:42 a. m.OK. ningún problema yo vendré de la caseta de llucmajor. recuerda que son 2-A3 Perfecto. Te he dado mi movil en un privado, me avisas cuando estés llegando y listos!!