Autor Tema: Diumenge per Formentera, vent, ones, visibiitat, paradís  (Llegit 5952 cops)

Desconnectat Castell de Santueri

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2016
  • Estudiant d'Economia i aficionat a la Meteorologia
    • Veure Perfil
    • El meu Canal de Youtube, amb predomini de videos de meteorologia
    • Correu
Diumenge per Formentera, vent, ones, visibiitat, paradís
« el: De Novembre 18, 2014, 22:18:20 p. m. »
Diumenge dia 16 vaig anar per primer pic a Formentera. A la fi he trepitjat totes ses illes grans (amb Cabrera i sa Dragonera incloses). Al principi no estava molt il·lusionat perquè això de tant d'anar per aquí i per allà darrerament pues com a que anar a un altre puesto es com a... bueno, si venga anem... però es dia va superar totes ses expectatives tant per s'illa com per ses fotos que vaig poder fer.

A les 10 menos 5 arribarem a n'es port d'Eivissa, 5 minuts desprès ja hi erem a dins des barco. a les 10:30 ja estariem a Formentera. Jo vaig mirar s'estat de la mar i vos puc assegurar que no indicava lo que realment feia una vegada havíem creuat Ses Salines d'Eivissa... es barco pareixia una atracció de fira... jo vaig disfrutar 5 minuts i vídeos i fotos i jiji jaja perquè s'atlota estava molt asustada i jo li deia que no passa nada! i ella asustada... 1 minut després jo ja no vaig riure i vaig aturar de xerrar ... fatal.. feia més de 10 anys que no me marejava ... BUF!


Una vegada a terra vaig estar 1 hora amb una sensació molt desconeguda i gens agradable per jo... i més de 2 hores després encara no estava molt fi, sort del vent i de ses ones , fotos ... que me varen distreure!

COMENÇ A POSAR FOTOS

Inici camí des d'el Port de La Savina cap a Ses Illetes, uns 3,5 km a peu passant per ses salines...

Far de La Savina, al port

Faro de La Savina, en el Puerto de Formentera by MeteoNaturaMallorca, on Flickr

Oleaje en Ses Illetes, Formentera by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


Oleaje con la isla de Es Vedrà y el Sur de Ibiza visto desde Formentera by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


oleaje en Formentera, parte norte de la Isla by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


Paseando por Ses Salines de Formentera hacia Ses Illetes by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


Marco "natural" del Mediterráneo by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


Oleaje por Ses Illetes, Formentera by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


Una foto que m'agrada especialment

Foto preciosa donde se deja entrever el viento al fondo y el oleaje by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


Oleaje en Formentera by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


Panoràmica

Panorámica desde Ses Illetes, Formentera by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


Playa salvaje con vistas by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


Gent fent Kitesurf, volaven com a gavines!

Kitesurf en Formentera by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


Kitesurf en Formentera by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


DSC_3938 by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


DSC_3940 by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


DSC_3942 by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


DSC_3945 by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


Controlava bastant es tipo

DSC_3947 by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


DSC_3955 by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


DSC_3956 by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


DSC_3958 by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


Anavem arribant a la part final, Eivissa cada vegada més apropet  ::)

DSC_3953 by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


Pas de S'espalmador, no varem arribar del tot perquè el vent en aquella zona era molt fort i s'arena volava per tot!

Es Vedrà vist des d'aquí

Es Vedrà visto desde Ses Illetes, al NE de Formentera by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


2 mons, a la part oest, ones, a la part este tranquil·litat màxima a la mar

DSC_3964 by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


mirant a l'est

Mirando al este de Formentera, tranquilidad en el mar comparado al oeste, paraíso Mediterráneo by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


Es Vedrà y la parte S-SW de Ibiza desde Ses Illetes, Formentera con un buen temporal de viento y mala mar by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


DSC_3970 by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


DSC_3972 by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


Panoràmica des d'allà

DSC_3973 by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


DSC_3986 by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


Ja tornant un altre pic cap al port de La Savina, crec que es s'illa des Conills

DSC_3994 by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


Després d'un bon dinar a un bar anomenat Es Glop a Sant Francesc, varem anar cap a La Mola, al punt més alt amb 195 msnm, des d'allà...

DSC_3998 by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


aranyeta contemplativa

IMG_4742 by MeteoNaturaMallorca, on Flickr

Es pot veure en primer terme Es Caló de Sant Agustí, tota s'illa (plana com ella sola), Es Vedrà, el SW d'Eivissa... i no surt a ses fotos però vaig veure el meu pis a Platja d'en Bossa amb es zoom 20x però queda amb poca qualitat

Desde Sa Mola, punto más alto de Formentera, con 195 msnm se ve en primer término Es Caló de Sant Agustí y el resto de isla. Al fondo de izq a drch, Es Vedrà y la isla de Ibiza by MeteoNaturaMallorca, on Flickr

Seguirem cap al Far de La Mola

Far de la Mola en el extremo SE de Formentera by MeteoNaturaMallorca, on Flickr

Després tornarem cap a Sant Francesc però antes varem aturar al Caló de Sant Agustí, un puesto guapet

Es Caló de Sant Agustí, Formentera by MeteoNaturaMallorca, on Flickr

Es Caló de Sant Agustí, Formentera by MeteoNaturaMallorca, on Flickr



Darrera aturada, Es Far de Cap de Barbaria, (es famoset de sa peli de Lucia y el sexo)


Faro de Cap de Barbaria en el extremo SW de Formentera by MeteoNaturaMallorca, on Flickr

DSC_4022 by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


Es Vedrà novament des d'aquí

Es Vedrà, islote al SW de Ibiza (382 metros de altura y 60 hectareas) visto desde El extremo SW de Formentera by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


Una cova a on mos hi varem ficar a veure sa posta de sol

Cueva en el Cap de Barbaria, Formentera by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


DSC_4034 by MeteoNaturaMallorca, on Flickr

Es va poder observar sa Península (Dénia) mai ho havia vist de tan enfora! (uns 100 km...)

DSC_4039 by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


IMG_4771 by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


El perfil de la Península (zona Denia) visto desde el extremo SW de Formentera, desde el Faro de Cap de Barbaria by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


IMG_4773 by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


IMG_4774 by MeteoNaturaMallorca, on Flickr

I finalment es climax amb una bona posta de sol, amb colors rogencs i sort

IMG_4777 by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


IMG_4779 by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


Puesta de sol de postal desde el Faro de Cap de Barbaria, Formentera by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


Video de tot es dia (zona Ses Illetes amb s'onatge, el vent, es kitesurf... i posta de sol a Cap de Barbaria)



https://www.youtube.com/watch?v=gJ3qcRS_x-Y


SALUT
La tranquilitat que dona veure nevar no te preu.

Pàgina de Facebook-> https://www.facebook.com/pages/El-Rinc%C3%B3n-Balear-de-la-Meteorolog%C3%ADa/454249921346040

Galeria fotogràfica
http://www.flickr.com/photos/114391725@N06/

Desconnectat gorgblau

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 996
  • Tobogan d'en balti
    • Veure Perfil
Re:Diumenge per Formentera, vent, ones, visibiitat, paradís
« Respondre #1 el: De Novembre 18, 2014, 23:12:12 p. m. »
Wooowww  :o :o :o precioses ses fotos!!

Formentera es maravellosa!! Es Cap de Barbaria es un lloc magic i arid / desertic.....aquest estiu cuan vaig anar-hi (mitjans de Juliol) me va fer molta molta pena, veure tota sa vegetacio de sa zona brutalment seca, rostida practicament morta!! degut a sa brutal sequia que pateix s'illa i molt mes aquell sector tant tant exposat al Migjorn de fet es el punt mes Meridional de Ses Illes  8) 8)
Visca Mallorca!!!

Desconnectat gorgblau

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 996
  • Tobogan d'en balti
    • Veure Perfil
Re:Diumenge per Formentera, vent, ones, visibiitat, paradís
« Respondre #2 el: De Novembre 18, 2014, 23:13:46 p. m. »
Per cert, ha millorat es tema de sa vegetacio??? els pins ja no estan grocs?? i es romani??? es Juliol impactava veure tot en l'abisme de la mort per sequera!!
Visca Mallorca!!!

Desconnectat Castell de Santueri

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2016
  • Estudiant d'Economia i aficionat a la Meteorologia
    • Veure Perfil
    • El meu Canal de Youtube, amb predomini de videos de meteorologia
    • Correu
Re:Diumenge per Formentera, vent, ones, visibiitat, paradís
« Respondre #3 el: De Novembre 19, 2014, 07:47:38 a. m. »
Gràcies gorgblau, idoi no, no està tan sec, però si que se nota que està castigat per aquest fenòmen... :-\ Sa veritat que anar-hi ara no deu tenir comparació amb anar-hi en s'estiu, ara s'illa era nostra!

no m'imagin anar al cap de barbaria amb més cotxos per sa mini carretera que t'hi du...

Salut!
La tranquilitat que dona veure nevar no te preu.

Pàgina de Facebook-> https://www.facebook.com/pages/El-Rinc%C3%B3n-Balear-de-la-Meteorolog%C3%ADa/454249921346040

Galeria fotogràfica
http://www.flickr.com/photos/114391725@N06/

Desconnectat gorgblau

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 996
  • Tobogan d'en balti
    • Veure Perfil
Re:Diumenge per Formentera, vent, ones, visibiitat, paradís
« Respondre #4 el: De Novembre 19, 2014, 08:35:36 a. m. »
Siii!! Sa mini carretera es preciosa!! Amb sa maravellosa darrera recta meridional jejeje

Jo ses 10 o 12 vegades que he anat a Formentera sempre ho he fet en plena canicula estiuenca i amb moto!! Mai en cotxo!! I en ple estiu es una brutalitat sa cuantitat de motos que hiha, a sa recta general sa de La Savina / La Mola, es una taringa de motos una darrera s'altre! Com si fossin formigas, es una massificacio apocaliptica!!!
Visca Mallorca!!!

Desconnectat Castell de Santueri

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2016
  • Estudiant d'Economia i aficionat a la Meteorologia
    • Veure Perfil
    • El meu Canal de Youtube, amb predomini de videos de meteorologia
    • Correu
Re:Diumenge per Formentera, vent, ones, visibiitat, paradís
« Respondre #5 el: De Novembre 19, 2014, 09:32:58 a. m. »
Siii!! Sa mini carretera es preciosa!! Amb sa maravellosa darrera recta meridional jejeje

Jo ses 10 o 12 vegades que he anat a Formentera sempre ho he fet en plena canicula estiuenca i amb moto!! Mai en cotxo!! I en ple estiu es una brutalitat sa cuantitat de motos que hiha, a sa recta general sa de La Savina / La Mola, es una taringa de motos una darrera s'altre! Com si fossin formigas, es una massificacio apocaliptica!!!

Me costa imaginar-me (be, no me costa perquè es lo que tenim per tot) però no m'agradaria imaginar-me a jo per Formentera amb això que comentes... jo vaig estar molt tranquil per allà amb uns amics i s'atlota!
La tranquilitat que dona veure nevar no te preu.

Pàgina de Facebook-> https://www.facebook.com/pages/El-Rinc%C3%B3n-Balear-de-la-Meteorolog%C3%ADa/454249921346040

Galeria fotogràfica
http://www.flickr.com/photos/114391725@N06/

Desconnectat gorgblau

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 996
  • Tobogan d'en balti
    • Veure Perfil
Re:Diumenge per Formentera, vent, ones, visibiitat, paradís
« Respondre #6 el: De Novembre 19, 2014, 12:46:55 p. m. »
Tenc ganes d'anar-hi ara en s'hivern per explorar un parell de "torrents" o cascades que deu haver-hi per els penyassegats de La Mola i des Cap de Barbaria!! Ha de ser interessant!! Ja fa un parell d'anys que ho tenc en ment, pero per una cosa o s'altre mai ho faig!! I aixo que tenc una casa a Eivissa (Puig des Molins) pero bueno....a mem si aquesta temporada m'animo!!

PD: Sa teva estancia Eivissenca es definitiva???
Visca Mallorca!!!

Desconnectat Castell de Santueri

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2016
  • Estudiant d'Economia i aficionat a la Meteorologia
    • Veure Perfil
    • El meu Canal de Youtube, amb predomini de videos de meteorologia
    • Correu
Re:Diumenge per Formentera, vent, ones, visibiitat, paradís
« Respondre #7 el: De Novembre 19, 2014, 14:15:47 p. m. »
Tenc ganes d'anar-hi ara en s'hivern per explorar un parell de "torrents" o cascades que deu haver-hi per els penyassegats de La Mola i des Cap de Barbaria!! Ha de ser interessant!! Ja fa un parell d'anys que ho tenc en ment, pero per una cosa o s'altre mai ho faig!! I aixo que tenc una casa a Eivissa (Puig des Molins) pero bueno....a mem si aquesta temporada m'animo!!

PD: Sa teva estancia Eivissenca es definitiva???

Uoo tens una casa a Eivissa?

no, no es definitiu, poc a poc s'acaba... per febrer aprox seré a Mallorca i no se on pararé en 6 o 7 mesos jeje

La tranquilitat que dona veure nevar no te preu.

Pàgina de Facebook-> https://www.facebook.com/pages/El-Rinc%C3%B3n-Balear-de-la-Meteorolog%C3%ADa/454249921346040

Galeria fotogràfica
http://www.flickr.com/photos/114391725@N06/

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re:Diumenge per Formentera, vent, ones, visibiitat, paradís
« Respondre #8 el: De Novembre 19, 2014, 17:46:42 p. m. »
Que buen reportaje, enhorabuena!!!

Formentera es diferente, no solo Julio y Agosto ;D ;D, esos dos meses si se quiere visitar hay que pone X en el calendario, es una locura lo de las motos, cada año de 3 a 5 muertos fijo, la locura.

Una pena tanto temporal, en calma se hubiera percibido de otro modo la isla y la visita, aun así chapo.

Me gusta esta foto, la diferencia entre el este y el oeste ;D, en las islas tenemos esa ventaja en verano si hace viento, poder escoger el lado sotavento de la isla y no percibirlo.

« Darrera modificació: De Novembre 19, 2014, 17:53:00 p. m. per g-force »

Desconnectat Castell de Santueri

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2016
  • Estudiant d'Economia i aficionat a la Meteorologia
    • Veure Perfil
    • El meu Canal de Youtube, amb predomini de videos de meteorologia
    • Correu
Re:Diumenge per Formentera, vent, ones, visibiitat, paradís
« Respondre #9 el: De Novembre 19, 2014, 18:23:54 p. m. »
Gracias G-force! una pena lo de las muertes... pues si, esa foto lo refleja bien. a mi no me importó ni el viento ni nada, mejor así la verdad!

Un saludo
La tranquilitat que dona veure nevar no te preu.

Pàgina de Facebook-> https://www.facebook.com/pages/El-Rinc%C3%B3n-Balear-de-la-Meteorolog%C3%ADa/454249921346040

Galeria fotogràfica
http://www.flickr.com/photos/114391725@N06/

Desconnectat Meteomallorca

  • Calabruix
  • *
  • Missatges: 3035
  • Informando desde Marivent (Cala Mayor)
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:Diumenge per Formentera, vent, ones, visibiitat, paradís
« Respondre #10 el: De Novembre 19, 2014, 20:51:31 p. m. »
Buen reportaje, bien currado, es una isla paradisíaca, tiene su encanto en esta época verla tan vacía, playas vírgenes como quedan pocas en las islas...

Yo estuve en julio del 2012, recuerdo bien la ingente cantidad de motos que había, cuando llegué a la Savina me dio la sensación de que estaba en Marruecos, entre el sol y el calor achicharrante, la gente, las carreteras polvorientas... fue curioso la verdad  ::) creo que se puede disfrutar más de la isla en invierno cuando está menos masificada y no hace tanto calor

A mi también me gusta la foto en la que se ve las dos costas, fue una ponentada normalita y se ve que el mar estaba muy alterado, habría que ver como está con un buen temporal de Llebeig o levante  ::)
« Darrera modificació: De Novembre 19, 2014, 20:54:29 p. m. per Meteomallorca »
El amor por la meteo corre por mis venas... Y me da la vida

MIS FOTOS de Meteorología

*Socio de la SOMIB

Página de Facebook-> https://www.facebook.com/pages/El-Rinc%C3%B3n-Balear-de-la-Meteorolog%C3%ADa/45424

Desconnectat Castell de Santueri

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2016
  • Estudiant d'Economia i aficionat a la Meteorologia
    • Veure Perfil
    • El meu Canal de Youtube, amb predomini de videos de meteorologia
    • Correu
Re:Diumenge per Formentera, vent, ones, visibiitat, paradís
« Respondre #11 el: De Novembre 20, 2014, 07:07:04 a. m. »
Gracias Duncan, un saludo y como tu dices, si con un mini temporalillo se nota así ... me gustaría tener una estación por Formentera a ver si AEMET la activa pronto

La tranquilitat que dona veure nevar no te preu.

Pàgina de Facebook-> https://www.facebook.com/pages/El-Rinc%C3%B3n-Balear-de-la-Meteorolog%C3%ADa/454249921346040

Galeria fotogràfica
http://www.flickr.com/photos/114391725@N06/