Autor Tema: Seguiment mes de Novembre 2013  (Llegit 60965 cops)

Desconnectat Pla_Mallorca

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 736
    • Veure Perfil
Re:Seguiment mes de Novembre 2013
« Respondre #510 el: De Novembre 29, 2013, 16:08:01 p. m. »
Bones, per Lloret avui han caigut 9 mm.

Vegent els models, demà horabaixa i vespre podem tornar tenir una bona regada generalitzada. Quin guster de ploure i sumar litres  ;D!

Desconnectat isvatec

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1024
  • desde palma( la vileta)
    • Veure Perfil
Re:Seguiment mes de Novembre 2013
« Respondre #511 el: De Novembre 29, 2013, 16:13:06 p. m. »
en miquel salamanca del temps ib3 anoche comentó que habíamos igualado el registro de nevadas en un mes de novembre desde el 87 que
fueron 7 días, y que este año lo podríamos superar. supongo que hoy algo habrá caído por allá arriba, sino pues mañana ;)

AMUNT MALLORQUETA!!!

Desconnectat Castell de Santueri

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2016
  • Estudiant d'Economia i aficionat a la Meteorologia
    • Veure Perfil
    • El meu Canal de Youtube, amb predomini de videos de meteorologia
    • Correu
Re:Seguiment mes de Novembre 2013
« Respondre #512 el: De Novembre 29, 2013, 16:34:55 p. m. »
impressionant la càmera del castell d'alaró!  estic mirant-la fa uns minuts i es fascinant un time lapse d'això seria brutal, llàstima que tengui examen avui...
La tranquilitat que dona veure nevar no te preu.

Pàgina de Facebook-> https://www.facebook.com/pages/El-Rinc%C3%B3n-Balear-de-la-Meteorolog%C3%ADa/454249921346040

Galeria fotogràfica
http://www.flickr.com/photos/114391725@N06/

Desconnectat Castell de Santueri

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2016
  • Estudiant d'Economia i aficionat a la Meteorologia
    • Veure Perfil
    • El meu Canal de Youtube, amb predomini de videos de meteorologia
    • Correu
Re:Seguiment mes de Novembre 2013
« Respondre #513 el: De Novembre 29, 2013, 16:38:37 p. m. »
en miquel salamanca del temps ib3 anoche comentó que habíamos igualado el registro de nevadas en un mes de novembre desde el 87 que
fueron 7 días, y que este año lo podríamos superar. supongo que hoy algo habrá caído por allá arriba, sino pues mañana ;)

segun dicen en el muro de mi facebook la página de puig major

Noviembre de 1987... sólo dos nevadas en el Puig Major según nuestros datos registrados. A ver si se informan un poquito más en ib3 antes de dar datos, que en el 87 no fueron siete ni de coña. Además olvidan el 2008 que nevó muuuucho más...
La tranquilitat que dona veure nevar no te preu.

Pàgina de Facebook-> https://www.facebook.com/pages/El-Rinc%C3%B3n-Balear-de-la-Meteorolog%C3%ADa/454249921346040

Galeria fotogràfica
http://www.flickr.com/photos/114391725@N06/

Desconnectat gorgblau

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 996
  • Tobogan d'en balti
    • Veure Perfil
Re:Seguiment mes de Novembre 2013
« Respondre #514 el: De Novembre 29, 2013, 16:54:59 p. m. »
Peque sa camara des Castell d'Alaro, unes vegades apunta cap a migjorn, altres cap a tramuntana, i ara cap a ponent??????

Es rotatoria??
Visca Mallorca!!!

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re:Seguiment mes de Novembre 2013
« Respondre #515 el: De Novembre 29, 2013, 16:56:02 p. m. »
en miquel salamanca del temps ib3 anoche comentó que habíamos igualado el registro de nevadas en un mes de novembre desde el 87 que
fueron 7 días, y que este año lo podríamos superar. supongo que hoy algo habrá caído por allá arriba, sino pues mañana ;)

segun dicen en el muro de mi facebook la página de puig major

Noviembre de 1987... sólo dos nevadas en el Puig Major según nuestros datos registrados. A ver si se informan un poquito más en ib3 antes de dar datos, que en el 87 no fueron siete ni de coña. Además olvidan el 2008 que nevó muuuucho más...


Miquel Salamanca no comento nada del Puig Major, solo hizo referencia a que habia nevado en altitudes de 1200/1300 metros en lo que llevamos de mes en la Sierra de Tramuntana en 7 ocasiones y que para encontrar un caso similar hay que remontarse al año 87, insito cota 1200/1300 cuando la media de un mes de Noviembre es de 2 ocasiones en esa cota, si nieva un dia mas se bate ese registro.

Desconnectat Josemacawa

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 819
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:Seguiment mes de Novembre 2013
« Respondre #516 el: De Novembre 29, 2013, 16:59:49 p. m. »
Pues yo creo que ya se a batido el record porque hoy a tenido que nevar sobre
Los 800-1000 por lo menos en el masanella en el puig major nose si hoy a habido precipitacion
Palma-vivero

Desconnectat miquel.br

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 131
    • Veure Perfil
Re:Seguiment mes de Novembre 2013
« Respondre #517 el: De Novembre 29, 2013, 17:44:43 p. m. »
en miquel salamanca del temps ib3 anoche comentó que habíamos igualado el registro de nevadas en un mes de novembre desde el 87 que
fueron 7 días, y que este año lo podríamos superar. supongo que hoy algo habrá caído por allá arriba, sino pues mañana ;)

segun dicen en el muro de mi facebook la página de puig major

Noviembre de 1987... sólo dos nevadas en el Puig Major según nuestros datos registrados. A ver si se informan un poquito más en ib3 antes de dar datos, que en el 87 no fueron siete ni de coña. Además olvidan el 2008 que nevó muuuucho más...


Miquel Salamanca no comento nada del Puig Major, solo hizo referencia a que habia nevado en altitudes de 1200/1300 metros en lo que llevamos de mes en la Sierra de Tramuntana en 7 ocasiones y que para encontrar un caso similar hay que remontarse al año 87, insito cota 1200/1300 cuando la media de un mes de Noviembre es de 2 ocasiones en esa cota, si nieva un dia mas se bate ese registro.

Jo crec que si que hi va haver 6-7 dies de neu. Mirant els historials dels mapes isobàrics amb informació també de la  temp a 850 hp i 500 hp veig molt probable que del 24 al 30 de Novembre caigués neu a cotes altes de la serra.

http://www.wetterzentrale.de/topkarten/fsreaeur.html

Desconnectat isvatec

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1024
  • desde palma( la vileta)
    • Veure Perfil
Re:Seguiment mes de Novembre 2013
« Respondre #518 el: De Novembre 29, 2013, 19:26:36 p. m. »
pues si, viendo los archivos de wettterzentrale, veo probable lo que dice en miquel.br (últimos días de noviembre) del 24 al 30

el cielo está completamente raso,creo que esta noche puede haber heladas,siempre que no se nuble o haga viento ;)

AMUNT MALLORQUETA!!!

Desconnectat Urtyk

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1258
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:Seguiment mes de Novembre 2013
« Respondre #519 el: De Novembre 29, 2013, 20:13:20 p. m. »
Quien debe tener esos datos es Albert, pero ya no se pasa por aquí.

A mi me pasó varios años de su trabajo estadístico pero no está el 87, ya le dije que si sacaba un libro o lo ponía para comprar de alguna forma yo lo haría.

Desconnectat Josemacawa

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 819
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:Seguiment mes de Novembre 2013
« Respondre #520 el: De Novembre 29, 2013, 20:59:09 p. m. »
Quien debe tener esos datos es Albert, pero ya no se pasa por aquí.

A mi me pasó varios años de su trabajo estadístico pero no está el 87, ya le dije que si sacaba un libro o lo ponía para comprar de alguna forma yo lo haría.
es una lastima que ya no se pase por aqui podria volver!!! 
Palma-vivero

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re:Seguiment mes de Novembre 2013
« Respondre #521 el: De Novembre 29, 2013, 21:20:52 p. m. »
Hola, pot ser vos pot interesar  ;)
Aquí hi ha dades sobre dies de neu que han estat analitzades i que han passat per un control i depuració d'errades.

Dades obtingudes de la memòria d'investigació sobre la innivació a Mallorca en época contemporània. Disponible al Departament de Ciències de la Terra de la UIB i que forma part d'un projecte més ampli sobre la precipitació i la seva caracterització sinòptica segons el mètode de Jenkinson-Collison.  ;)

Desconnectat isvatec

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1024
  • desde palma( la vileta)
    • Veure Perfil
Re:Seguiment mes de Novembre 2013
« Respondre #522 el: De Novembre 29, 2013, 21:21:40 p. m. »
mañana puede acabar pollença en el top ten de todo meteoclimatic :o :o en precis ;D ;D

pues a sumar toca y cuanto mas mejor y poder tener una buena despedida de un mes que siempre vamos a recordar

quien lo iba a decir después de la negra que teníamos encima ::)
AMUNT MALLORQUETA!!!

Desconnectat isvatec

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1024
  • desde palma( la vileta)
    • Veure Perfil
Re:Seguiment mes de Novembre 2013
« Respondre #523 el: De Novembre 29, 2013, 21:25:44 p. m. »
bien interesante este mapa embat ;)  ahora ya salimos de dudas :)
AMUNT MALLORQUETA!!!

Desconnectat Meteomallorca

  • Calabruix
  • *
  • Missatges: 3035
  • Informando desde Marivent (Cala Mayor)
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Novembre 2013
« Respondre #524 el: De Novembre 29, 2013, 21:29:48 p. m. »
Veo relampaguear bastante sobre el mar

Son muy muy lejanos pero como tengo vistas panoramicas al mar sin obstaculos ni fuentes de luz se ven muy bien



El amor por la meteo corre por mis venas... Y me da la vida

MIS FOTOS de Meteorología

*Socio de la SOMIB

Página de Facebook-> https://www.facebook.com/pages/El-Rinc%C3%B3n-Balear-de-la-Meteorolog%C3%ADa/45424