Autor Tema: SEGUIMENT DE GENER 2010  (Llegit 46881 cops)

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: SEGUIMENT DE GENER 2010
« Respondre #360 el: De Febrer 01, 2010, 02:00:26 a. m. »
Perque darrerament nomes ens plou be quan la cosa ve de ponent com avui? hem estat una setmana esperant pluges de llevant i res de res, i avui, aigua, tempesta, i ben segur que nevadassa a ponent de la serra de tramuntana.

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: SEGUIMENT DE GENER 2010
« Respondre #361 el: De Febrer 01, 2010, 06:57:52 a. m. »
Bon dia!

En tota la nit no m´ha despert res. Esitc molt cansat aquests dies... Això sí, quan m´he aixecat i he vist els 10,2 mm :D :D
Han agafat quantitats acceptables tota Mallorca i Menorca, llàstima les Pitiüses.

6,3ºC
86%
1012,5 hPa
NE, 11 km/h
Sensació de

Supòs que la cota de neu ha sigut de 600 m.
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat llevant

  • Global Moderator
  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1985
    • Veure Perfil
Re: SEGUIMENT DE GENER 2010
« Respondre #362 el: De Febrer 01, 2010, 07:47:20 a. m. »
Tronarro ara aqui!!

Jo estava ja a nes llit i l'he sentit caure el llamp aquest!!! i unes dècimes de segon després es tronarro (ha sonat com un cop sec), ha estat brutal, feia mesos que no en sentia cap així. Se'ns ha anat la llum i tot a ca meva. Bona tempesta per ser febrer, llàstima que estigués mort de son i no l'hagi pogut gaudir!

Desconnectat cap de fibló

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1065
    • Veure Perfil
Re: SEGUIMENT DE GENER 2010
« Respondre #363 el: De Febrer 01, 2010, 07:49:58 a. m. »
bon dia,  no m´he enterat de res perque he dormit com un bou. Heu fet un bon seguiment però jo no he sentit ni es tronarros que deis.  Vaig mólt cansat darrerament.   Aquí han caigut 10 mm i ara com que està en calma el vent tenim 4.2º.

La nevada ha quedat bastant amunt.  No es veu nevat ni Galatzó, ni Es Teix, i crec que l´Ofre tampoc.  Sí es veu Massanella.

La pròxima matinada pot haver gelades fins a sa platja.


Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: SEGUIMENT DE GENER 2010
« Respondre #365 el: De Febrer 01, 2010, 10:29:20 a. m. »
Bon dia.
Jo també he sentit els trons que comentau, de fet un tronarro m'ha desxondit de cop  ;D He recollit 18 litres.
És ver que no se veu neu a les muntanyes de per aquí, ni a la Fita del Ram, ni el Galatzó ni el Teix. La neu és més amunt del que es podia esperar en principi. No se, la veritat que el temps que he estat per defora no he tengut aquell fred de neu típic. Tenint en compte el tipus de situació deu haver estat neu de granet o calabruixet el que ha aferrat pel Massanella.

Desconnectat llevant

  • Global Moderator
  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1985
    • Veure Perfil
Re: SEGUIMENT DE GENER 2010
« Respondre #366 el: De Febrer 01, 2010, 11:34:39 a. m. »
A jo amb sa tempesta aquesta m'han entrat ganes de que s'hivern passi tan ràpid com pugui i començem amb ses tempestes primaverals!! Apart de que jo a aquestes altures ja en començ a estar un poc cansat de tant de fred :P

Desconnectat cap de fibló

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1065
    • Veure Perfil
Re: SEGUIMENT DE GENER 2010
« Respondre #367 el: De Febrer 01, 2010, 14:21:29 p. m. »
qualcú ha vist sa brutal esllavissada a les muntanyes d´Alarò ?  Crec que es al mateix puesto que ja havia una , però crec que aquesta es tres vegades mes grossa ...   Juraria que ahir no hi era encara  ??? 
Si ha estat aquesta matinada debia semblar com un tronarro !!!

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: SEGUIMENT DE GENER 2010
« Respondre #368 el: De Febrer 01, 2010, 15:54:11 p. m. »
qualcú ha vist sa brutal esllavissada a les muntanyes d´Alarò ?  Crec que es al mateix puesto que ja havia una , però crec que aquesta es tres vegades mes grossa ...   Juraria que ahir no hi era encara  ??? 
Si ha estat aquesta matinada debia semblar com un tronarro !!!
No, no...fa uns dies que hi és, m'ho va comentar n'Ac Floccus que la va veure. A n'aquest pas ens quedarem sense muntanyes  ??? . Jo personalment no l'he vista, però si no hi ha res de nou faig contes pegar-hi un bot in situ a veure que tal. Si qualcú s'anima a venir crec que hi aniré aquest cap de setmana mateix.

Desconnectat Perejal

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1700
  • Fracàs escolar garantit! Ni anglès ni coneixements
    • Veure Perfil
Re: SEGUIMENT DE GENER 2010
« Respondre #369 el: De Febrer 02, 2010, 13:27:36 p. m. »
qualcú ha vist sa brutal esllavissada a les muntanyes d´Alarò ?  Crec que es al mateix puesto que ja havia una , però crec que aquesta es tres vegades mes grossa ...   Juraria que ahir no hi era encara  ??? 
Si ha estat aquesta matinada debia semblar com un tronarro !!!
No, no...fa uns dies que hi és, m'ho va comentar n'Ac Floccus que la va veure. A n'aquest pas ens quedarem sense muntanyes  ??? . Jo personalment no l'he vista, però si no hi ha res de nou faig contes pegar-hi un bot in situ a veure que tal. Si qualcú s'anima a venir crec que hi aniré aquest cap de setmana mateix.

A S'Alcadena altre cop?
FORÇA FORANA!!!

Desconnectat jorda

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1626
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: SEGUIMENT DE GENER 2010
« Respondre #370 el: De Febrer 02, 2010, 14:31:31 p. m. »
Avui he vist l'esllavissada des de l'autopista d'Inca, torna esser a s'Alcadena, també al penyal oriental, però un poc més mirant cap al Pla de Mallorca, per això és més visible que no l'anterior, encara que el volum de material crec (a primera vista) que ha estat menor que a l'esllavissat de l'any passat.

Tot i això ha "capolat" literalment un altre sector de l'alzinar que hi ha a la base del Puig. I per les dimensions de l'allau de pedres degué fer un renouer quan es va produir.

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: SEGUIMENT DE GENER 2010
« Respondre #371 el: De Febrer 02, 2010, 17:12:20 p. m. »
Per qualsevol cosa seguim en es topic des febrer, que ja passa d'hora de tancar es gener  ;)
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com