Autor Tema: METEOQUEDADA  (Llegit 13139 cops)

Desconnectat elea

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1611
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: METEOQUEDADA
« Respondre #15 el: De Juny 06, 2010, 12:31:21 p. m. »
¿Concretamos entonces Portocolom el día 9 de Juliol? Y para la siguiente si Xalocada ya está perfecto, que esperemos que si, ya tenemos sitio, en Montuiri...

Yo estoy pendiente de una operación de cirugía maxilo-facial que me dejará una semana kao, no sé aún la fecha pero espero que no coincida....

Venga que lo pasaremos bien, No importa el lugar sino los asistentes  ;)
Cuida, ama y respeta
cada ser vivo del planeta...

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: METEOQUEDADA
« Respondre #16 el: De Juny 06, 2010, 12:36:57 p. m. »
¿Concretamos entonces Portocolom el día 9 de Juliol? Y para la siguiente si Xalocada ya está perfecto, que esperemos que si, ya tenemos sitio, en Montuiri...

Yo estoy pendiente de una operación de cirugía maxilo-facial que me dejará una semana kao, no sé aún la fecha pero espero que no coincida....

Venga que lo pasaremos bien, No importa el lugar sino los asistentes  ;)

Que todo vaya bien, Elea.

A mi em pareix bé que, com homenatge de TOT el fòrum, fer la Quedada a Portocolom. Això sí, algú m´hauria de dur. (L´any que ve tendré cotxe i s´hauran acabat aquests problemes!!).
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat elea

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1611
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: METEOQUEDADA
« Respondre #17 el: De Juny 06, 2010, 12:46:55 p. m. »
¿Concretamos entonces Portocolom el día 9 de Juliol? Y para la siguiente si Xalocada ya está perfecto, que esperemos que si, ya tenemos sitio, en Montuiri...

Yo estoy pendiente de una operación de cirugía maxilo-facial que me dejará una semana kao, no sé aún la fecha pero espero que no coincida....

Venga que lo pasaremos bien, No importa el lugar sino los asistentes  ;)

Que todo vaya bien, Elea.

A mi em pareix bé que, com homenatge de TOT el fòrum, fer la Quedada a Portocolom. Això sí, algú m´hauria de dur. (L´any que ve tendré cotxe i s´hauran acabat aquests problemes!!).
Conmigo puedes contar Zuco.
Cuida, ama y respeta
cada ser vivo del planeta...

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: METEOQUEDADA
« Respondre #18 el: De Juny 06, 2010, 15:27:44 p. m. »
Ara que comentau lo den Xalocada pentura no seria una mala idea fer-ho prop seu

Res, voltros digau hora i lloc que jo sere allà (si no hi ha contratemps)
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: METEOQUEDADA
« Respondre #19 el: De Juny 07, 2010, 21:12:45 p. m. »
Be, vaig proposar de fer una quedada a Montuiri no per res en especial sino perque els pambolis d'allà son mooolt bons i es un lloc intermig entre ciutat i llevant, i evidentment no per fer un feo a ningú de s'escamot.
Si demanau que si vaig pensar que seria millor fer-ho a Portocolom per en Jaume, doncs no hi havia pensat, sa veritat, però tampoc havia pensat que fos un problema anar-lo a cercar i tornar-lo. Deman disculpes publicament.  Evidentment, si trobau que es faci a Portocolom, dons me pareix perfecte i fare el possible per anar-hi.
Tot i que alguns problemes i preocupacions dels darrers mesos m'han tengut bastant ocupat i m'han deixat poc temps per altres coses, es cert que no hi ha excusa per no haver trobat dues horetes en el plaç d'un mes per anar a sa clinica, però tambe pens que per donar anims a qualcú, un n'ha de tenir de sobra, i no sempre ha estat aixi.

Deman disculpes a qui hagui pogut defraudar. Me sap molt de greu

No t´has de discupar de res.  Jo vos estim i aprecii per igual a tots i no vull xerrar mes des tema. Heu donc per tancat

La veritat es que no sabia ni qui habia proposat es lloc.  No dic que sigui dolent, al reves, Montuiri es el meu poble i esta enmig de Mallorca i en Quique sa mareix que es fasi alguna cosa a Vilafranca ja que ell va a tot i sempre s´ha de desplazar

m´hen vaig a jeure, bona nit


Tancat queda el tema per part meva també.

Be, com que no conec cap lloc a Porto Colom, cedesc a qui en vulgui fer-se càrrec,  l'iniciativa de cercar un bon lloc i reservar taula.  Jo, com ja vaig dir, mirare d'arreglar torns i si ho aconseguesc, vendre.

salutacions
« Darrera modificació: De Juny 07, 2010, 21:14:50 p. m. per metar »

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: METEOQUEDADA
« Respondre #20 el: De Juny 09, 2010, 23:51:47 p. m. »
és tema havia començat molt enserio, però sa cosa s'ha refredat amb força.

Bé, com que jo desconec gairebé per complet sa zona de Portocolom he estat parlant un poc amb en Xalocada des tema de sa quedada, i m'ha vengut a dir que ell ara mateix no sap del cert si podrà venir i per tant hem acordat moure en es seu lloc original sa quedada i que si ell pot venir algu de nosaltres l'anirà a cercar.

En principi, jo m'he oferit voluntari a anar-lo a cercar, ja que si puc venir a sa quedada no tenc cap inconvenient en fer alguns quilòmetres per un company nostro.

Au ido, continuam amb sa idea de cafetó a Vilafranca i soparillo a Montuiri?
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: METEOQUEDADA
« Respondre #21 el: De Juny 10, 2010, 08:55:11 a. m. »
És una bona idea, segurament la millor solució si en Xalocada no pot assistir  :) Si finalment te salut i forces per venir, sempre pot contar amb noltros per anar-lo a cercar!  ;)


Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: METEOQUEDADA
« Respondre #22 el: De Juny 10, 2010, 12:11:58 p. m. »
Jo també m'oferesc per anar a cercar-lo a Portocolom i per dur-lo de tornada! ;)

Per tant, convocatòria de meteoquedada per divendres 9 de juliol!

18:30-19h a Vilafranca
21:30h a S'Hostal de Montuïri!

Queda un mes, així que anau revisant les vostres agendes i anau fent un foradet en elles!
 ;)

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: METEOQUEDADA
« Respondre #23 el: De Juny 11, 2010, 08:58:30 a. m. »
Jo també m'oferesc per anar a cercar-lo a Portocolom i per dur-lo de tornada! ;)
divendres 9 de juliol!

Data per mi impossible 100% perquè soc de viatge.  ::)
Però ara trob que ja no hem de marejar més amb canvis, que ja hem ben voltat a bastament. Feis la meteoquedada que jo sempre puc venir a la propera.  ;)

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: METEOQUEDADA
« Respondre #24 el: De Juny 11, 2010, 10:40:58 a. m. »
El que hem de fer és que d'aquesta meteoquedada ja en surti data aproximada per una nova quedada!

Varem perdre allò del meteocafé de cada mes i trob que es una cosa a recuperar. Sabies que, al manco 1 pic en el mes, podries xerrar de meteo amb gent com voltros i a jo m'agradava molt.

A veure si, aprofitam la propera meteoquedada per dinamitzar novament els meteocafés!  ;)

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: METEOQUEDADA
« Respondre #25 el: De Juny 11, 2010, 10:52:37 a. m. »
El que hem de fer és que d'aquesta meteoquedada ja en surti data aproximada per una nova quedada!

Varem perdre allò del meteocafé de cada mes i trob que es una cosa a recuperar. Sabies que, al manco 1 pic en el mes, podries xerrar de meteo amb gent com voltros i a jo m'agradava molt.

A veure si, aprofitam la propera meteoquedada per dinamitzar novament els meteocafés!  ;)
En aquest temps millor fer meteogelats  ;D ;D

Però me pareix bona idea això de recuperar-ho, sobretot ara que en s'estiu tendria més possibilitats de poder venir
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: METEOQUEDADA
« Respondre #26 el: De Juny 11, 2010, 13:03:37 p. m. »
Hi estic totalment d'acord.  ;)

Desconnectat Toni Esteva

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1127
  • Molí d'en Leu. Artà.
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: METEOQUEDADA
« Respondre #27 el: De Juny 13, 2010, 20:18:46 p. m. »
Jo també m'oferesc per anar a cercar-lo a Portocolom i per dur-lo de tornada! ;)

Per tant, convocatòria de meteoquedada per divendres 9 de juliol!

18:30-19h a Vilafranca
21:30h a S'Hostal de Montuïri!

Queda un mes, així que anau revisant les vostres agendes i anau fent un foradet en elles!
 ;)

Lo de Montuïri està molt clar, però lo de Vilafranca per a fer el cafetó o la minitrobada; a quin lloc quedam? ???
Crònicons del Molí d'en Leu.
http://molidenleu.blogspot.com

*Col·laborador d'AEMET a les Illes Balears
i Soci de la SOMIB.
Estacions oficials a Artà i Campament dels Presos, Parc Natural de la Península de Llevant.

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: METEOQUEDADA
« Respondre #28 el: De Juny 13, 2010, 23:45:36 p. m. »
Ah, un comentari referent a Montuïri. Pensau que en es pa amb oli no reserven taula.
No suposara cap problema perque me fa cara que no serem molts, però perque ho sapigueu
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat EsCos

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 401
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: METEOQUEDADA
« Respondre #29 el: De Juny 20, 2010, 19:32:43 p. m. »
Holaaa!!!!

Ni fa falta dir que jo mi apunt!! (en aquesta meteoquedada i totes les que hem de fer durant l'estiu!!)