CALENDARIS > Calendari 2014

Fotografies candidates pel calendari

<< < (2/8) > >>

Meteomallorca:
Ya buscaré en el baúl de las fotos a ver que encuentro  ;D

Yo tengo pendiente fotografiar: Mangas marinas, un buen Pileus, Cirrus Kelvin helmoltz y el fenómeno del rayo verde. El resto de fenómenos ya los tengo aunque me falta ir perfeccionando. creo que la única manera de fotografiar un rayo verde es o teniendo mucha suerte o haciendo miles de fotos a amaneceres y puestas de sol.

xavi:
La vaig fer el 20 de gener. Quan tornava a casa de fer fotos al temporal que hi havia al ponent de l'illa vaig veure que al llevant plovia i la tormenta anava cap els Freus, me vaig desviar del camí i vaig aconseguir fer la foto que volia.



Per cert, aquesta foto l'he presentada al concurs internacional de fotografia de natura alemany GDT. M'han demanat el RAW, l'arxiu original, i ara toca esperar a resolució del concurs per saber si me toca premi.

xavi:
Una altra més. Si no s'ajusta a la temàtica ho deis.



Aquesta foto me l'han acceptada a l'exposició que s’anomenarà “Fotógrafos Solidarios” que és realitzarà a l’edifici “Sa Clastra” de Palma, dins el marc del programa “Nit de l’Art” el proper 19 de setembre. La recaptació que s'obtengui de les fotos que es venguin d'aquesta exposició aniran a "Mallorca sense fam" i a "Projecte Home".

Edit: Per una errada de Foto Ruano, les dues fotos que els hi vaig enviar (aquesta i una que ha estat portada d'una revista i que sortirà en una altra revista el pròxim mes) no seran exposades.

Meteomallorca:
Muy buenas fotos xavi!  :o dejo las mías

''Pescando'' puestas de sol- 14/02/13



La despedida- 8/02/13



Sigilosa llega la niebla- 31/01/13



Tormenta de Julio- 21/07/13



Potencia eléctrica- 26/08/13



Luna llena- 21/08/13






Castell de Santueri:
Una proposta que si agrada ok i sino pues no pasa res! jeje

Una proposta de portada del calendari o de part trasera o lo que sigui...



salut i fins una altra foto

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

[*] Pàgina Anterior

Go to full version