Autor Tema: Seguiment mes de JUNY 2010  (Llegit 49028 cops)

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #45 el: De Juny 04, 2010, 00:34:37 a. m. »
Ja posats, i com que encara falta temps i se pot organitzar, que vos pareixeria un meteo-pamboli a s'hostal de Montuiri, un vespre del mes de juliol, o si voleu, una mica abans??


Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #46 el: De Juny 04, 2010, 06:49:22 a. m. »
Bon dia!

He d´anar sí o sí al Meteocafè de juliol: no tenc excusa. Això sí, si és a un poble, qualcú hauria de venir a cercar-me.

Avui ha fet una nit més freda que les anteriors.

16,1ºC
82%
1013,9 hPa
NE, 5 km/h

Tornaré a dur jiqueta i és que cada dematí he d´esperar 15 minuts davant l´escola i fa fred si estàs aturat. Avui ja és el darrer dia d´escola de la meva vida (aquesta setmana, tot i que la setmana passada haviem fet la Graduació i lliurament de notes , hem vengut cada dia per estudiar i per acabar aquelles cosetes que no s´havien donat al curs).

 ;)
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #47 el: De Juny 04, 2010, 08:54:32 a. m. »
Bon dia.  ;)
Això del meteocafè sona a glòria bendita  ;D També fa estona que no puc anar a cap, crec que el darrer va ser pel Muntant no? A mi la idea del meteopaamboli me pareix be per canviar de lloc, però qualsevol altra opció també me va be  :)

Desconnectat Fibló

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 156
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #48 el: De Juny 04, 2010, 11:00:01 a. m. »
Bon dia!

Fa calooor  :-[  :P

Lo de sa meteoquedada me pareix fantàstic!! Però per poder venir o bé ha de ser en divendres ó dissabte (per poder deixar es peque amb son pare) o bé quedar més prest, damunt les 7, així qui pugui pot quedar a sopar pa amb oli!

Encara no m'he avesat a fer plans segons es horaris d'en Pau  :P i com que son pare sol acabar a les 10 des vespre me limita més!! Ja direu coses que jo, si puc, vendré! Encara que només sigui una estoneta, que ja en tenc mono!!!

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #49 el: De Juny 04, 2010, 12:03:48 p. m. »
realment avui comença a fer calor ja. Venc de fer una volta per foravila i es Sol pega be

Referent en es meteocafe jo dia 21 de juny acab examens. A partir de llavors en principi m'aniria be quedar si es meu torns de feina m'ho permeten. Però vaja, si proposau un pamboli o algo similar quasi segur que hi puc venir. I com diu en Quique, aprofitarem per contarvos lo que aprendrem pes curset

Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat Perejal

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1700
  • Fracàs escolar garantit! Ni anglès ni coneixements
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #50 el: De Juny 04, 2010, 13:02:30 p. m. »
Bones!

Ja tenim una nova estació online a Manacor a meteoclimatic i aquesta sí que´funcionarà en condicions. L'ha montada es Felanitxer a la seva "residència" manacorina. Avui demati hem estat es Felanitxer, en Xalocada i jo fent la instal·lació. Sí, sí, en Xalocada també. L'hauríeu de haver vist pujant en es terrat i aferrant-se al màstil per instal·lar correctament la Davis i només 15 dies després de sortir de l'hospital. Un crack!  ;D

Després hem anar a dinar plegats i compartir un bon dinar de meteo. L'horabaixa en Xalocada i es Felanitxer han pujat l'estació a meteoclimatic i, com podeu veure amb les fotos, té molt bona pinta.

 ;)

Aquesta si que m'és bona!!  :D  Segons les coordenades que posa a Meteoclimàtic, es Felanitxer i un servidor som veinats de molt a prop, no més de 50 metres!! Ca seva deu estar al carrer d'En Joan Segura o al carrer d'En Jaume II, ben al centre. Demà faré una volteta (amb crosses) per mirar de localitzar l'estació  ;)

Perejal, l'estació està al carrer de Baleria (així l'anomena el google maps), un carrer que surt de la rotonda on està òptiques Florida i que va a pegar a la Ronda de l'institut!. L'edifici té una tonalitat salmó o rosa (3 altures)!


Ves alerta no tornis fer-te mal ;)

Gràcies!  ;)

Quan vaig veure les fotos, la vaig "clavar"  :)

"EDIT: Les coordenades de Google Earth no coincideixen amb les fotos de l'estació. A primera vista la finca està situada al carrer de na Balèria - Ronda Institut."

Per cert, la màxima d'ahir i la mínima d'avui han estat idèntiques a les meves (a la dècima!) L'estació de la Ronda del Port, les dóna un poc diferents, per la seva localització just a la sortida de Manacor i dins el tàlveg del torrent.
FORÇA FORANA!!!

Desconnectat Perejal

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1700
  • Fracàs escolar garantit! Ni anglès ni coneixements
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #51 el: De Juny 04, 2010, 13:04:42 p. m. »
Al meteopamboli m'apunt el primer!!  ;D

Si és a Montuïri, pot ser fins i tot pugui conduïr ...  :D
FORÇA FORANA!!!

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #52 el: De Juny 04, 2010, 14:20:31 p. m. »
I perquè no obrim un tòpic per al meteocafè o quedada?  :) Així apuntarem possibilitats, horaris, etc...més net, que si no haurem de cercar enmig del seguiment  ;)

Desconnectat elea

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1611
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #53 el: De Juny 04, 2010, 21:09:22 p. m. »
ummm un meteopamboli, me apunto me apunto.... ;D Twin abre un Topic  ;)

Me copieteo  ::)

Buen trabajo esa estación en Manacor Quiquetor,Felanitxer y Xalocada.Y sobretodo que Xalocada estuviera ahí al pie del cañón, buena señal. ;) :D

La semana que viene, a partir Miércoles, podría inestabilizarse la atmósfera con el acercamiento de una Dana.Veremos donde cae, pero las líneas de presión de los ensembles parecen bien definidas.

Pd:Perdón Offtopic musical ante el aburrimiento meteorológico.
He puesto 2 sinfonías cortas en una de mis webs por si alguien quiere relajarse escuchando algo..Enlace

Saludos  ;)
Cuida, ama y respeta
cada ser vivo del planeta...

Desconnectat Toni Esteva

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1127
  • Molí d'en Leu. Artà.
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #54 el: De Juny 05, 2010, 10:05:13 a. m. »
Bon dia!  ;)

Me sembla que per avui tendrem un poquet més de calor... 8) Al cel no hi ha senyals de pluja.... les senyes les tendrem en el front!!!  ;D

T. Mínima: 13.7ºC
T. Actual: 23.2ºC
Humitat R: 60%
Pressió: 1020 hPa
Vent encalmat.


Sobre aquesta senyora pamboliada, jo m'hi apunt.  ;D Amb un bon companatge a davant, fa molt bon estar i donar conversa!  :D
Bé, lo dit; supòs que ja quedarem d'acord. La proposta d'en Perejal, sobre anar a Montuïri per a fer el pamboli, la vot a favor o sí o sí!
Crònicons del Molí d'en Leu.
http://molidenleu.blogspot.com

*Col·laborador d'AEMET a les Illes Balears
i Soci de la SOMIB.
Estacions oficials a Artà i Campament dels Presos, Parc Natural de la Península de Llevant.

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #55 el: De Juny 05, 2010, 13:15:23 p. m. »
Bones!

28,4ºC actuals!. Fa calor però bastant tolerable!

Les nits encara són bones de passar amb una Tmín avui de 17,6ºC per Vilafranca!  ;)

A veure quan compareix la pluja que fa ja 22 dies que no cau una gota per aquí!

Desconnectat Perejal

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1700
  • Fracàs escolar garantit! Ni anglès ni coneixements
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #56 el: De Juny 05, 2010, 14:16:35 p. m. »
Per a que us faceu una idea de la localització de les diverses estacions dins Manacor us pos aquest plànol. Passejant (de paquet  ;D) vaig trobar que la de la Ronda del Port, estava a l'altre extrem d'aquesta via, al lloc més alt de Manacor (es Serralt) lloc ventós abans farcit de molins fariners.
Em falta localitzar exactament la d'en Marc, per això he marcat la zona amb un rotlle.


FORÇA FORANA!!!

Desconnectat Toni Esteva

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1127
  • Molí d'en Leu. Artà.
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #57 el: De Juny 05, 2010, 15:51:01 p. m. »
Bona tarda!  :)
Radell quin sol! Bé, supòs que és el mateix de cap a cap d'any... PERÒ, SEMBLA MOLT MÉS APROPAT!!! ;D

T. Actual: 28.4ºC
Humitat R: 40%
, més bé baixa.

Perejal, aquest plànol de Manacor amb aquestes fites estratègiques se pareixen més a "los sitios de Zaragoza".  ;D
Una coseta, Perejal. Des de quan el Felanitxer té el teu vist i plou per a ser "... i residente en Manacor"?  ;D
« Darrera modificació: De Juny 05, 2010, 15:55:20 p. m. per Toni Esteva »
Crònicons del Molí d'en Leu.
http://molidenleu.blogspot.com

*Col·laborador d'AEMET a les Illes Balears
i Soci de la SOMIB.
Estacions oficials a Artà i Campament dels Presos, Parc Natural de la Península de Llevant.

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #58 el: De Juny 05, 2010, 20:13:15 p. m. »
Fris per veure sa resposta d'en Perejal,  ;D ;D

Per altra banda, avui crec que es el dia que he passat mes calor de dia ( per la nit encara s'hi esta molt be) però encara no he fet els 30º ni cap nit tropical. l'homitat si que ha pujat bastant l'horabaixa.  Jo de calor ja en tenc prou, aixi s'esta molt be, no vull mes calor. Maniga curta, te pots banyar i pots dormir tapat... ja veureu com per sant joan estam mes torrats que un podarcis lifordi

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm

Desconnectat Perejal

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1700
  • Fracàs escolar garantit! Ni anglès ni coneixements
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #59 el: De Juny 05, 2010, 23:41:32 p. m. »

Una coseta, Perejal. Des de quan el Felanitxer té el teu vist i plou per a ser "... i residente en Manacor"?  ;D

Això es diu posar el dit a l'ull  ;D



En Tomeu duia el mal molt amagat, volia passar d'incògnit, però la "gestapo" manacorina aviat va veure fressa: Tenim un felanitxer infiltrat!!  :o
Una vegada identificat i detingut la solució passava per deportar-lo i tancar-lo de per vida a ses Coves Blanques. Però una "manacorera" enamorada va suplicar per ell: "Com podran passar les "fans" envejoses de Televisió de Mallorca sense el meu Tomeuet?" i es va posar a cantar "A la Ciutat de Nàpols::)
Commogut el Cònsul del SPQM que, tot s'ha de dir és un poc de cor fluix, convocà els prohoms de la Capital de la Pagesia per mirar de trobar una sortida.
Després de deliberar llargues hores (el cas era complicat) arribaren a un acord (feren més via que el Tribunal Constitucional amb l'Estatut de Catalunya  ;D )
En Tomeu hauria de dejunar tres dies i tres nits (pensau! amb lo menjador que ès!) i estar "en capella" al Roser del Convent dels dominics, on hauria d'abjurar de la seva devoció a Sant Agustí.
Complert això, el primer dissabte va haver de pujar damunt un cadafal muntat expressament a la plaça de ses verdures, on davant una representació dels gremis (perleres, fusters i jugadors de truc) va jurar els Furs de la Molt Noble Ciutat de Manacor, donant la seva paraula d'honor de que no diria mai més "rasca" ni "tiraguissó", si no "ponxet" i "xítxero". Com a gràcia especial (segur que això va ser cosa de ses perleres, que se'l miraven libidinosament) se li permeté poder dir "dàtil·l !!". Així mateix prometé que cursaria el "nivell C" de l'art de pentinar carteres als del seu poble natal.

Així fou idò com en Tomeu assolí el carnet de resident manacorí per agrupament familiar, sota supervisió de que no torni dir mai més el terme "manacorer", cosa que invalidaria totalment el procés anterior.

I encara són vius si no són morts, i al Cel ens vegem tots plegats. Amén.  ;)
« Darrera modificació: De Juny 06, 2010, 19:14:11 p. m. per Perejal »
FORÇA FORANA!!!