Autor Tema: Notícies  (Llegit 75800 cops)

Desconnectat elea

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1611
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Notícies
« Respondre #375 el: De Novembre 15, 2011, 20:57:56 p. m. »
Me imagino los pluvios del futuro...Que no se pierda ni una gota :D ¿Y los cristales de los coches? Adios al palabrisas...

http://blogs.lainformacion.com/futuretech/2011/11/14/ketchup-material-deslizante/
Cuida, ama y respeta
cada ser vivo del planeta...

Desconnectat elea

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1611
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Notícies
« Respondre #376 el: De Novembre 15, 2011, 21:08:06 p. m. »
Cuida, ama y respeta
cada ser vivo del planeta...

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Notícies
« Respondre #377 el: De Novembre 28, 2011, 23:50:15 p. m. »
Normalment trobo aquestes noticies de yahoo, poc riguroses, però aquest fenòmen m'ha cridat l'atenció:

http://es.noticias.yahoo.com/blogs/cuaderno-de-ciencias/el-fr%C3%ADo-dedo-la-muerte-154354098.html#more-id

Està gravat en time-lapse, però és molt espectacular (diuen que ocorre en 5-6h)! :o

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Notícies
« Respondre #378 el: De Desembre 03, 2011, 23:41:52 p. m. »
Ostres, no m'havia enterat fins que he mirat les previsions pels propers dies que AEMET està en vaga des de disabte fins dimarts!
 :o

http://www.telemadrid.es/?q=noticias/nacional/noticia/huelga-de-cuatro-dias-en-aemet-convocada-por-fsc-ccoo

Com està el tema!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Notícies
« Respondre #379 el: De Desembre 04, 2011, 20:44:43 p. m. »
Acab de veure el darrer informatiu de cap de setmana i la Meteo de [M] i m'ha fet molta pena. Es una verdadera llàstima que per una absurda decisió politica que nomes cerca la revenja, s'acabi aquest gran projecte. Al manco als qui hi heu estat implicats que heu fet una gran tasca, i que el que ha passat no ha estat culpa vostra, sino de quatre f*** de p*** que no tenen res millor que fer que destruir sa nostra cultura. Ja ho han aconseguit amb [M] i lis ha faltat temps per començar a imposar es castella a IB3

Una abraçada a tots i a totes, especialment a en Miquel!

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Notícies
« Respondre #380 el: De Desembre 04, 2011, 21:42:50 p. m. »
Avui han acabat les emissions d'informatius i de méteo en cap de setmana a [M].
Marga, Magdalena, Toni, Miquel i Tomeu. Es perden moltes coses, però la vostra feina, companys, amics...sempre quedarà.

Heu estat grans professionals fins al darrer minut. La pressió de saber que s’acaba la feina no és bona de dur. Hi ha moltes temptacions. No caure en les més simples i  demostrar ser grans persones a banda de bons treballadors no és tan senzill. I ho heu aconseguit. Un 10 per vosaltres, la vostra actitud i la vostra professionalitat. La vostra recompensa és la gratitud de qui cada dia vos ha seguit.
Miquel Tomàs en la darrera méteo deia que havia estat un somni. Miquel, el somni ha de continuar perquè duis el temps molt endins. Mai deixeu la vostra passió de banda companys. Ànims i coratge, la meva més sincera enhorabona per tots aquests anys de feina ben feta.

Als que habitualment escriviu en aquest foro, demanar-vos que seguiu aquí, amb nosaltres molts d'anys.

Desconnectat Perejal

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1700
  • Fracàs escolar garantit! Ni anglès ni coneixements
    • Veure Perfil
Re: Notícies
« Respondre #381 el: De Desembre 05, 2011, 12:04:53 p. m. »
Avui han acabat les emissions d'informatius i de méteo en cap de setmana a [M].
Marga, Magdalena, Toni, Miquel i Tomeu. Es perden moltes coses, però la vostra feina, companys, amics...sempre quedarà.

Heu estat grans professionals fins al darrer minut. La pressió de saber que s’acaba la feina no és bona de dur. Hi ha moltes temptacions. No caure en les més simples i  demostrar ser grans persones a banda de bons treballadors no és tan senzill. I ho heu aconseguit. Un 10 per vosaltres, la vostra actitud i la vostra professionalitat. La vostra recompensa és la gratitud de qui cada dia vos ha seguit.
Miquel Tomàs en la darrera méteo deia que havia estat un somni. Miquel, el somni ha de continuar perquè duis el temps molt endins. Mai deixeu la vostra passió de banda companys. Ànims i coratge, la meva més sincera enhorabona per tots aquests anys de feina ben feta.

Als que habitualment escriviu en aquest foro, demanar-vos que seguiu aquí, amb nosaltres molts d'anys.

+ 1010  :-\
FORÇA FORANA!!!

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Notícies
« Respondre #382 el: De Desembre 05, 2011, 12:52:28 p. m. »
Gràcies  :'( :'(

Ara ja m'he tornat emocionar.

a veure, vaig dir que havia estat un somni perquè ho ha estat. Tots es que estam per aquí compartim una curolla, i aconseguir donar el temps per una televisió és molt més que una feina, i durant aquests dos anys que he estat per allà ho he experimentat. Fins ses darreres setmanes mai he tengut sa sensació que estas anant a fer feina, simplement anava a passar gust i n'he passat moltíssim.

per això vos vull recomanar que lluiteu pes vostres somnis. Fa uns anys jo era telemàtic i estava treballant a una empresa hotelera. La feina m'agradava i hi havia bones perspectives de futur per jo, però hi havia alguna cosa que no m'acabava d'omplir, no era feliç, necessitava alguna cosa més. En aquell moment vaig decidir realitzar un canvi de 180º a sa meva vida (tot i que alguna gent del meu entorn em tractava de loco). Arribats en aquest punt puc dir que va ser sa millor decisió del que duc de vida, ja que gràcies a aquell canvi se'm va presentar aquesta oportunitat.

no m'agradaria acabar aquest missatge sense donar el meu reconeixement a la resta de companys de [M]. En especial als de cap de setmana, amb els que he estat molt de temps, i també en es meus companys de méteo. Amb en Toni no vaig arribar a coincidir , però amb sa resta em passat moments molt bons.

es somni continua, i vosaltres en formau part
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat Urtyk

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1258
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Notícies
« Respondre #383 el: De Desembre 05, 2011, 14:37:22 p. m. »
Gràcies  :'( :'(

Ara ja m'he tornat emocionar.

a veure, vaig dir que havia estat un somni perquè ho ha estat. Tots es que estam per aquí compartim una curolla, i aconseguir donar el temps per una televisió és molt més que una feina, i durant aquests dos anys que he estat per allà ho he experimentat. Fins ses darreres setmanes mai he tengut sa sensació que estas anant a fer feina, simplement anava a passar gust i n'he passat moltíssim.

per això vos vull recomanar que lluiteu pes vostres somnis. Fa uns anys jo era telemàtic i estava treballant a una empresa hotelera. La feina m'agradava i hi havia bones perspectives de futur per jo, però hi havia alguna cosa que no m'acabava d'omplir, no era feliç, necessitava alguna cosa més. En aquell moment vaig decidir realitzar un canvi de 180º a sa meva vida (tot i que alguna gent del meu entorn em tractava de loco). Arribats en aquest punt puc dir que va ser sa millor decisió del que duc de vida, ja que gràcies a aquell canvi se'm va presentar aquesta oportunitat.

no m'agradaria acabar aquest missatge sense donar el meu reconeixement a la resta de companys de [M]. En especial als de cap de setmana, amb els que he estat molt de temps, i també en es meus companys de méteo. Amb en Toni no vaig arribar a coincidir , però amb sa resta em passat moments molt bons.

es somni continua, i vosaltres en formau part


Una pena, me encanta tu manera de dar el tiempo, didactica y amena.

Se echará en falta.

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Notícies
« Respondre #384 el: De Desembre 05, 2011, 16:23:25 p. m. »
Han penjat el darrer vídeo que es va emetre. És un comiat realment.
http://www.youtube.com/watch?v=HZegQLAjWV0

Desconnectat Fibló

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 156
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Notícies
« Respondre #385 el: De Desembre 05, 2011, 18:03:03 p. m. »
Miquel (embat), moltes gràcies per tot! Jo també m'he tornat a emocionar.. Entre ahir i avui ja vaig fent i ja veurem quan me toqui a jo divendres! Me quedaré sense llàgrimes  :-X
He tornat a veure la méteo d'ahir vespre i se me posen els péls de punta. En Miqeul Tomás és un gran professional i estic segura que encara es trobará amb grans sorpreses pel camí davant nous sommis que ara ni s'imagina!
Per la meva banda, la meteorologia és i sempre serà la meva passió. Sempre ho havia contemplat com una afició però ha estat fantàstic poder-ne fer la meva professió durant uns anys.

A partir d'aqui tocarà fer un punt i apart. Tendré més temps per estar pel foro i crec que mai deixaré de ser una meteofriky! (a molta honra)  ;)

Desconnectat Aubelló

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 212
  • Inca
    • Veure Perfil
Re: Notícies
« Respondre #386 el: De Desembre 05, 2011, 21:23:02 p. m. »
Moltes gràcies a tots/es aquells/es que ens heu apropat la méteo de ca nostra, gràcies per haver-nos transmès també la vostra passió per la feina. Realment, se trobarà a faltar la vostra aportació televisiva. Molta sort!!!!  :'(

Desconnectat Keleta

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 452
  • ferreret
    • Veure Perfil
Re: Notícies
« Respondre #387 el: De Desembre 05, 2011, 22:20:23 p. m. »
No tenc paraules per expressar la inignació que me causen aquestes situacions... i tal vegada val mes que no ho expressi perquè feria llarg... Només diré que me darrerament me dóna sa sensació que tot lo que val la pena s'ho carreguen d'una manera o de l'altre. Però Miquel i tot l'equip, endavant, que heu demostrat lo molt que valeu i saps que contes amb es nostro recolzament. Si no hagués estat per tu, no hauria arribat a conéixer aquest fòrum i ses extraordinaries persones que el formen. Gràcies per sa teva decisió i sa feina que hi has dedicat i hi dediques. Ànims!  :-*
    

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Notícies
« Respondre #388 el: De Desembre 05, 2011, 22:39:00 p. m. »
Poc puc dir que no estigui ja escrit.

Heu estat fantàstics, sou fantàstics i, a més, vos he pogut coneixer en persona, sou persones meravelloses que feis el que vos agrada i, a més, molt bé.

Vos desig, molta, molta, moltíssima sort i, de veritat, enhorabona pel treball que heu estat fent els darrers anys; des de fer la previsió a un mes de juliol amb anticicló fins a les meravelloses jornades de meteorologia que vareu organitzar i que mai oblidaré.

 ;)
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Notícies
« Respondre #389 el: De Desembre 05, 2011, 23:39:05 p. m. »
En el meu cas, record perfectament el primer espai de meteo que vaig veure a [M] i que amb uns recursos molts modests i presentat per na Marga, demostrava la il·lusió i les ganes de la persona que estava en pantalla. No sé quants anys fa d'això però de fer uns 4-5 anys!.

Poc a poc vaig anar descobrint cares noves a la meteo de [M]: na Mª Magdalena i en Toni, i després en Tomeu i en Miquel.

Son tants els espais de meteo que he seguit, ja sigui per TV o bé a través de la web (ja que moltes vegades m'era impossible veure l'espai en el moment que s'emetia per TV). Record perfectament la il·lusió per veure el que comentaveu davant una situació interesant de pluges, de neu a cotes baixes,... QUINS BONS MOMENTS COMPARTITS: voltros allà, dins la caixa que li deim TV, i jo a ca meva, com un al·lot il·lusionat esperant no sé qué de voltros,probablement una esperança de neu, una esperança de tempesta, etc.

Ja no podré repetir aquests moments amb voltros a través de la TV però esper seguir compartint els bons moments en aquest fòrum.


Només puc donar l'enhorabona per la bona feina feta, amb ganes, amb il·lusió, amb ganes d'acostar aquesta passió al públic general, de forma didàctica i propera, i aportant sempre la vostra personalitat a cada espai.

Un camí se tanca, això és vera, però normalment quan ens tanquen el camí que coneixíem és quan veim altres camins que fins aleshores romanien ocults, tal vegada perqué mai ens havíem fixat.

La vostra il·lusió i passió és la divulgació de la meteo i estic segur que, tard o d'hora, trobareu el camí per arribar-hi de ben nou!

Per acabar, només vos puc fer arribar a tots els meus ànims per la situació difícil que estau vivint!

Una aferrada de tot cor!  ;)