Autor Tema: Seguiment mes de Novembre 2011  (Llegit 75963 cops)

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #105 el: De Novembre 09, 2011, 10:17:23 a. m. »
na Fibló ahir va treure per [M] les dades dels embassaments d'ahir, i tot i que havien pegat una pujada molt significativa, no estaven al 100% ni molt manco.

Crec que estaven un poc per sota del 60%, però no ho record bé.

Antes de las lluvias se dijo que estaban al 23%, el día 7 Emaya sacó una nota diciendo que estaban al 39% y que en Noviembre del año pasado estaban al 43%.

Pero si, la noticia del UH dice eso, SUPERÁVIT y que los embalses están a rebosar.

Es imposible creo yo, pero como son los únicos embalses de España que no se pueden seguir online pues a expensas de Emaya estamos.
D'entrada me costa creure-me el terme superàvit i el terme rebossar, estic amb voltros.

Desconnectat Fibló

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 156
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #106 el: De Novembre 09, 2011, 10:26:23 a. m. »
els embassaments a dis 8/11/11 estàven al 56%, amb un total de pluges acumulades de 532mm al Gorg Blau i 397mm a Cúber. En total aquest 4 dies han entrat 3.938.000 m3 als embassaments. I sí, divendres dia 4 encara estàven al 23%.

Evidentment no podem parlar de "rebossar" ni res semblant però sí que la pujada ha estat ben notable!! Lo del superàvit tampoc no és cert (d'on ha sortit això??) Sí que aquestes pluges han compensat el déficit que duiem acumulat des del 1 de setembre a moltes zones de Mallorca, però per exemple la part de migjorn, llevant i punts del nord encara tènen una mica de dèficit.

El que està clar és que aquestes pluges han estat un gran regal, pel camp, pels boscs, per les reserves hídriques i.. per mi!!   ;D ;D ;D
Ara a esperar les pròximes  ::)

Desconnectat elea

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1611
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #107 el: De Novembre 09, 2011, 11:21:30 a. m. »
Cuida, ama y respeta
cada ser vivo del planeta...

Desconnectat Fibló

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 156
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #108 el: De Novembre 09, 2011, 11:34:05 a. m. »
http://ibytes.es/blog_Storm.html



 :-X :-X :-X

Espectacular! Parec increíble... Mmmmm Tormentas......

Desconnectat neulos

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 219
    • Veure Perfil
    • Estació Sant Joan
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #109 el: De Novembre 09, 2011, 17:18:43 p. m. »
Hola,

Dissabte matí me fa ganes anar a veure les fonts Ufanes. Crec que en aquest foro ja s'ha dit que ara hi ha aigua. Creieu que encara n'hi ha?  Algú més s'anima (jo hi aniria ben d'hora)?  Sabeu si està obert sempre o hi ha un horari?

Desconnectat tomeuuuu

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 326
  • illes lofoten, més enllà del cercle polar
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #110 el: De Novembre 09, 2011, 18:34:06 p. m. »
Hola,

Dissabte matí me fa ganes anar a veure les fonts Ufanes. Crec que en aquest foro ja s'ha dit que ara hi ha aigua. Creieu que encara n'hi ha?  Algú més s'anima (jo hi aniria ben d'hora)?  Sabeu si està obert sempre o hi ha un horari?

bones, neulós!

ara mateix venc d'allà corrent, que he anat a fer una volteta i ses Ufanes venen molt molt carregades. dilluns hi vaig baixar a cosa de les 16h, quan encara falta la traca final (a partir d'aquesta hora encara varen caure 40mm més a campanet), i te puc assegurar que dilluns no duen res devora avui. fins i tot duu aigua la tercera font, i és més, surt aigua de per tot, fins i tot de pel camí anant a teló (una possessió que hi ha passat les fonts). la meva humil opinió, com a campaneter que les he vist tota la vida, és que dissabte matí duran aigua, poca o molta, però encara duran cosa, pens... (també me puc equivocar, perquè no sé com estan els nivells :P )

problema: dissabte matí farà por, pareixeran les rambles, i me sap greu dir-ho, però me fa mal al cor veure-ho tant ple de gent. no és sostenible que un monument natural d'aquestes característiques reduïdes rebi més de tres i quatre mil persones en un dia... que ningú s'ofengui, perquè sé que vosaltres sou gent respectuosa i responsable, però n'hi ha cadascun!!! ::)
Campanet, nucli urbà - 125 msnm: 750-800 mm de pluja mitjana anual

Desconnectat caldereta

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 174
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #111 el: De Novembre 09, 2011, 19:04:59 p. m. »
n'hi ha qualcun que bueno!

Desconnectat caldereta

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 174
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #112 el: De Novembre 09, 2011, 19:06:48 p. m. »
Per cert, tot i que aquest episodi ens ha deixat aquests 80mm, de moment el 2011 és el segon any més sec des de que agaf dades (1994). De moment 376mm.

Desconnectat elea

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1611
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #113 el: De Novembre 09, 2011, 19:49:05 p. m. »
410 mm anuales lleva mi estación.... :D

En el seguimiento del ciclón he dejado un vídeo interesante... ::)
http://www.meteobaleares.com/foro/index.php?topic=585.765

Cuida, ama y respeta
cada ser vivo del planeta...


Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #115 el: De Novembre 09, 2011, 20:55:20 p. m. »
Fa uns missatges que parlàvem de xorrades periodístiques. N'he sentit una de xampions league a ib3 ara mateix.  ;D
les darreres pluges han fet pujar el nivell dels embassaments (fins aquí be) al gorg blau per exemple s'hi acumulen ja casi 400 litres per metre quadrat
 ???
« Darrera modificació: De Novembre 10, 2011, 00:41:49 a. m. per embat »

Desconnectat neulos

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 219
    • Veure Perfil
    • Estació Sant Joan
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #116 el: De Novembre 09, 2011, 21:34:11 p. m. »
Hola,

Dissabte matí me fa ganes anar a veure les fonts Ufanes. Crec que en aquest foro ja s'ha dit que ara hi ha aigua. Creieu que encara n'hi ha?  Algú més s'anima (jo hi aniria ben d'hora)?  Sabeu si està obert sempre o hi ha un horari?

bones, neulós!

ara mateix venc d'allà corrent, que he anat a fer una volteta i ses Ufanes venen molt molt carregades. dilluns hi vaig baixar a cosa de les 16h, quan encara falta la traca final (a partir d'aquesta hora encara varen caure 40mm més a campanet), i te puc assegurar que dilluns no duen res devora avui. fins i tot duu aigua la tercera font, i és més, surt aigua de per tot, fins i tot de pel camí anant a teló (una possessió que hi ha passat les fonts). la meva humil opinió, com a campaneter que les he vist tota la vida, és que dissabte matí duran aigua, poca o molta, però encara duran cosa, pens... (també me puc equivocar, perquè no sé com estan els nivells :P )

problema: dissabte matí farà por, pareixeran les rambles, i me sap greu dir-ho, però me fa mal al cor veure-ho tant ple de gent. no és sostenible que un monument natural d'aquestes característiques reduïdes rebi més de tres i quatre mil persones en un dia... que ningú s'ofengui, perquè sé que vosaltres sou gent respectuosa i responsable, però n'hi ha cadascun!!! ::)

Bé, la meva idea és anar-hi molt d'hora i així poder fer fotos sense tota la gentada. Sabeu si tanquen o està obert sempre?

Desconnectat grenotet

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 818
    • Veure Perfil
    • red de estaciones en tiempo real
    • Correu
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #117 el: De Novembre 09, 2011, 21:41:54 p. m. »
me pareix que s'horari es de 10 a 17 h,no estic segur es 100% ???



Desconnectat tomeuuuu

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 326
  • illes lofoten, més enllà del cercle polar
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #118 el: De Novembre 09, 2011, 22:29:25 p. m. »
me pareix que s'horari es de 10 a 17 h,no estic segur es 100% ???

talment! ;)
Campanet, nucli urbà - 125 msnm: 750-800 mm de pluja mitjana anual

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Novembre 2011
« Respondre #119 el: De Novembre 10, 2011, 08:50:39 a. m. »
Bon dia!

8,8ºC a la part baixa de Vilafranca com a Tmín. Boira-boirina també a la part baixa i al Pla de Sant Martí que encara es manté!