Meteorologia > Seguiment

Seguiment confinat (Primavera 2020)

<< < (2/3) > >>

Twin:
Les darreres hores ja s'han produit petits ruixats.

I per demà hi ha un avis groc actiu per ruixats de fins a 20mm en una hora. L'entorn és lleugerament favorable a la convecció, per tant, aquests ruixats intensos serien possibles i fins i tot qualque tempesta.

Twin:
Bon dia, ahir al final va haver-hi tempesta acompanyada de calabruix a diversos indrets de Mallorca. Que jo tengui constància van veure calabruix a Porreres, Villafranca, Sant Llorenç.
Per cert, en aquest darrer poble van caure uns 90mm. Gens malament

Per aquesta setmana s'espera l'arribada d'una massa d'aire més freda. Els models indiquen que ens entraran isos lleugerament negatives a 850hPa, el que podria fer que fins i tot fes un poc de neu a la Serra de Tramuntana.

Salut i a cuidar-se

UETAM:
Bon dia.  A Palma vaig recollir 24 mm amb una tempesta molt curta que va recordar mes setembre de març

Twin:
Encara haurem de canviar això de primavera que vaig posar entre parèntesi al títol...
La configuració actual, i la que està per venir sembla més d'hivern que no pas de primavera.
I això, després d'un no hivern s'agraeix, tot i que no poguem gaudir la fresca en tota la seva magnitud.

De moment, entre avui i demà podria haver-hi la major nevada de la temporada. Tampoc s'hi haurà d'esforçar gaire per aconseguir-ho, que el llistó està prou baix.

isvatec:
Buenas tardes a todos
Por aquí zona Palma la vileta hemos recogido 22,4mm
Animos y un saludo a tod@s

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

[*] Pàgina Anterior

Go to full version