Meteorologia > Seguiment

Seguiment tardor 2019 (Setembre-Octubre-Novembre)

<< < (24/24)

Xaragall:
De moment, s'entrada freda ha quedat en poqueta cosa, faltaven massa dies per a ser veritat.

El que pinta prou bé pot ser el tema pluges, amb un temporalet de vent de llevant (que tampoc és que ens asseguri res de moment). Record no fa massa situacions de llevantades i tot quedar a sa península. A veure si es pot concretar i sumam més litres.

UETAM:
Apunt d´entrar al darrers mes del any dir que al final a poc a poc estam arreglant o maquillant el any, que parexia catastrofic que tornariem a tenir un 2.000 o 1.982, ja que al estiu casi tot  Mallorca estaba per davall els 100 mm, i mos trobam llocs del sud de Mallorca que ja estan a la mitjana, segurament no acabarem s´any com bo, pero tampoc com catastrofic

miquel.br:
Ido si, les probabilitats d entrada freda eren petites, com ja vaig voler indicar amb tots els condicionals, pareix que la cosa a canviat capa menys fred pero mes pluja, per jo encantat, per el meu redol, a Manacor encara han rajat  torrentons ni ubellons, senyal de que els aquifers estaven ben baixos. Necessitam mes aigua.

Navegació

[0] Índex de Missatges

[*] Pàgina Anterior

Go to full version