CALENDARIS > Calendari 2015

Recopilació d'idees i fotografies pel calendari 2015

<< < (2/3) > >>

Castell de Santueri:

--- Cita de: Quiquetor en D’agost 21, 2014, 23:51:51 p. m. ---NO, enguany farem temàtica lliure. L'únic requisit és que en la foto aparegui algun fenomen meteorològic.  ;)

--- End quote ---

Jo pensava posar un selfie meu  :-\ hauré de cercar qualque nigul ido...  ;D ;D ;D

Meteomallorca:
Ya pondré algunas fotos mías a ver si alguna cae para el próximo calendario

Como idea para el calendario cada página podría incluir algunos de los datos más destacables del mes en cuestión, alguna mínima muy baja que se haya dado o máxima alta, datos de viento o particularidades de ese mes, records que se hayan alcanzado, numero de rayos, curiosidades...  ::)

Twin:
Meteomallorca, crec que va ser al calendari de 2013 que ja vàrem fer una cosa semblant. Vàrem dedicar es calendari a extrems climàtics de ses Illes, i vàrem recopilar temperatures màximes, mínimes, pluviometries elevades,...

Monica:
Poden ser fotografies de plantes? O sigui, per exemple: gotes d'aigua damunt una fulla o una flor, plantes i cel,...

xavi:

--- Cita de: Castell de Santueri en D’agost 22, 2014, 13:03:45 p. m. ---
--- Cita de: Quiquetor en D’agost 21, 2014, 23:51:51 p. m. ---NO, enguany farem temàtica lliure. L'únic requisit és que en la foto aparegui algun fenomen meteorològic.  ;)

--- End quote ---

Jo pensava posar un selfie meu  :-\ hauré de cercar qualque nigul ido...  ;D ;D ;D

--- End quote ---

 ;D Això mateix pensava, me'n faig bastants, però per mirar si funcionen els flaixos!!!!
Se veuen els nuguls però no fa falta que surti al calendari.

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

[*] Pàgina Anterior

Go to full version