Autor Tema: Seguiment Gener 2007  (Llegit 22272 cops)

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment Gener 2007
« Respondre #105 el: De Gener 24, 2008, 17:03:49 p. m. »
Una dona ma dit que avui demati a les 8 quan pasaba per davant Alcampo, es cotxo li marcaba  0 graus al exterior

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment Gener 2007
« Respondre #106 el: De Gener 24, 2008, 21:32:49 p. m. »
Bon vepsre!

8,7ºC
78%
1032 hPa
NNE, 5-10 km/h

Màxima de 14,8ºC
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment Gener 2007
« Respondre #107 el: De Gener 25, 2008, 11:26:16 a. m. »
Novement gelades. Curios que avui a Campos i Lluc la gelada és major que la d'ahir i en canvi a Alaró no ha arribat als 0º i ahir si. Campos -0.6 i Lluc -1.2.
i una altra cosa curiosa...el Metar de Palma diu que 0º a l'aeroport i l'inm diu que no, que 1º quant prenen teòricament la mesura allà mateix i amb el mateix aparell...aiiii, aquests de l'INM o me volen enganar o jugen a que me torni loco... ???

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment Gener 2007
« Respondre #108 el: De Gener 25, 2008, 14:58:39 p. m. »
jo me fiaria mes des metar que no pas de s'INM. A part, que si es vera que teoricament prenen sa mesura alla mateix jo de tu els hi demanaria mem que passa, i si per sa teva "posició" no ho vols fer dim-ho i ja els hi deman jo. Els hi dire que he consultat ses dades per internet i he vist aquesta discrepancia, a veure si es que tenen distints aparells de mesura o errors interns.
Jo m'he acostumat a tots es errors o coses rares que veig a internet avisar a qui cregui oportu.

A, lo de que avui sa gelada hagi estat mes grossa que ahir ho crec bé. Ahir vespre feia una bona rasca per sa zona de Llucmajor-Campos-Porreres.

Saps sa minima des meu poblet?? Jo diria que entre 1-1,5ºC deu haver donat s'INM. Per cert, ara que parlam d'estacions creus oportu proposar un canvi d'ubicació de s'estacio INM de Porreres? Es que sa zona on esta ara es poble l'esta absorbint i comença a perdre es valor que tenia.

No fa falta que digui que per aqui fa un bon sol
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment Gener 2007
« Respondre #109 el: De Gener 25, 2008, 16:01:51 p. m. »
Ahir, a s´Aeroport tothom posava que 1ºC de mínima; avui al diari posava ahir mínima de 0,5ºC; pot ser arrodonint doni 1º; però no sé...
Per aquí ahir mínima de 4,3ºC i avui 4,9ºC; ahir era més baixa.


Ara tenim 15,2ºC; la mar ja presenta 1 pam més baixa per la pressió de 1035 hPa que teniem avui a mig matí.
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment Gener 2007
« Respondre #110 el: De Gener 25, 2008, 16:23:41 p. m. »
jo me fiaria mes des metar que no pas de s'INM. A part, que si es vera que teoricament prenen sa mesura alla mateix jo de tu els hi demanaria mem que passa, i si per sa teva "posició" no ho vols fer dim-ho i ja els hi deman jo. Els hi dire que he consultat ses dades per internet i he vist aquesta discrepancia, a veure si es que tenen distints aparells de mesura o errors interns.
Jo m'he acostumat a tots es errors o coses rares que veig a internet avisar a qui cregui oportu.

A, lo de que avui sa gelada hagi estat mes grossa que ahir ho crec bé. Ahir vespre feia una bona rasca per sa zona de Llucmajor-Campos-Porreres.

Saps sa minima des meu poblet?? Jo diria que entre 1-1,5ºC deu haver donat s'INM. Per cert, ara que parlam d'estacions creus oportu proposar un canvi d'ubicació de s'estacio INM de Porreres? Es que sa zona on esta ara es poble l'esta absorbint i comença a perdre es valor que tenia.

No fa falta que digui que per aqui fa un bon sol

Idoooo...no se que dir-te. A mem, referent a l'inm crec que el que passa és un tema d'arrodoniments, i amb això contest una mica a la pregunta den zuco. Per temes de televisió i informacions diverses, com ara els Metar, s'arrodoneix sempre de la següent manera: per exemple 0.0, 0.1, 0.2, 0.3, 0.4 són cinc temperatures de les 10 possibles que trobam entre el 0 i 1º, i s'arrodoneixen a la baixa, és a dir el metar o a la tele veurieu 0º. 0.5, 0.6, 0.7, 0.8, 0.9 són les cinc restants, que s'adjudiquen a l'1, és a dir arrodoneixen a l¡alça. En aquest cas, la temperatura de 0.5 pot haver estat arrodonida a la baixa...

Avui les gelades han estat més fortes que les d'ahir d'un parell de dècimes, segur perquè he vist els reggistres, el que passa és que no ha gelat a tantes bandes, (Sóller va tenir -1 i avui 1 ),però on n'hi ha hagudes, han estat de temperatura inferior.

Porreres avui ha tengut la temperatura més freda del gener, 3.5º. No consider oportú un canvi en l'estació perquè es perdria una sèrie de dades. Tant si la canvien com si es queda allà, la seva sèrie quedarà "tocada" si és cert que pot tenir "illa de calor", per tant m'estalviaria la feina  ;D ;D


Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment Gener 2007
« Respondre #111 el: De Gener 25, 2008, 16:50:33 p. m. »
3,5ºC i a Campos -0,6ºC? Aixo no pot ser, son 4,1ºC de diferencia, i com a maxim ses diferencies solien ser de 2-3ºC, pero mai 4ºC.
Dema demati posare ses piles a s'Oregon i anire controlant una mica es tema. En cap de fiblo ja me va comentar sa pujada de temperatures que havia notat en ses mínimes i que sa minima de gener sigui 3,5ºC amb sa geladota de dia 1 de gener me fa suspitar que algo no va bé.

A més, avui demati tambe hi havia gelada. Ja se que me diras que hi pot haver gelada enterra amb 3,5ºC, i ho se, pero es que abans sa donaven quan aquesta estació marcava 1,5º o menys. No se, anire vigilant ses minimes de Porreres i si veig coses rares enviare un correu a s'INM.

Lo des canvi d'ubicació es vera que faria perdre una serie de dades molt valuosa, pero es que per tenir dades inutils mes val no tenir-ne  ::) Imagina't que realment aquestes dades estan errades i les fiquen com a Condicions Inicials per fer una predicció ???
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment Gener 2007
« Respondre #112 el: De Gener 26, 2008, 10:57:23 a. m. »
...o per fer un estudi de gelades...o pel que sigui.
Diferències de més de 4º les he vistes altres pics, però pensa que me dius que la vostra estació està a prop del nucli urbà i la de Campos és a la conca de Campos, a un lloc enclotat i a 3 km del poble.
No se, de totes maneres me fii més del que me dius perquè se cert que el clima de per allà el tens molt més per ma que una estació automàtica.

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment Gener 2007
« Respondre #113 el: De Gener 26, 2008, 14:38:11 p. m. »
Fa boirina, banya una mica enterra i gràcies. Tapat i fresc, ara mateix 12,4º i un 88% HR, amb 1033 Hpa...

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment Gener 2007
« Respondre #114 el: De Gener 26, 2008, 18:41:15 p. m. »
Molt bon vespre!

Temperatura agradable de 12,7ºC i avui ha fet un dia tapadot...
Aviam si el febrer és més bo... :D
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment Gener 2007
« Respondre #115 el: De Gener 27, 2008, 14:25:18 p. m. »
Bon dia, ara es dona la màxima. 15.4º. I un solarrrrrro impresionant

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment Gener 2007
« Respondre #116 el: De Gener 28, 2008, 20:38:38 p. m. »
Bon vespre!

Màxima de 18,2ºC
Mínima de 5,3ºC

ARA:

10,4ºC
65%
1028 hPa
NE, 5-10 km/h

 ;)
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment Gener 2007
« Respondre #117 el: De Gener 29, 2008, 09:18:29 a. m. »
3.1º de mínima. Ara només 5.7 ;D

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment Gener 2007
« Respondre #118 el: De Gener 29, 2008, 15:02:56 p. m. »
Bon i assolellat dia avui a Porreres. No es veu ni un nuvol

PD: Darrerament tenc aixo molt abandonat, pero avui horabaixa entrec una practica a sa UIB i vaig de puta cul.
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment Gener 2007
« Respondre #119 el: De Gener 29, 2008, 21:34:07 p. m. »
Bon vespre!

9,5ºC
82%
1027 hPa
NE, 5-10 km/h

 ;)
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com