Autor Tema: Seguiment mes de JUNY 2010  (Llegit 49310 cops)

Desconnectat Toni Esteva

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1127
  • Molí d'en Leu. Artà.
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #30 el: De Juny 03, 2010, 19:28:56 p. m. »
Vaja un sol que fa! renan!!! >:(
Crònicons del Molí d'en Leu.
http://molidenleu.blogspot.com

*Col·laborador d'AEMET a les Illes Balears
i Soci de la SOMIB.
Estacions oficials a Artà i Campament dels Presos, Parc Natural de la Península de Llevant.

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #31 el: De Juny 03, 2010, 20:09:01 p. m. »
Bones, companys

Primer de tor, demanar disculpes pel silenci de les darreres setmanes, tot i que us he anat llegint de tant en quant.
L'estiu ja es aqui, i ja fa una setmana que faig bon us del aire condicionat al cotxe i als migdies a casa. A la nit encara se pot dormir, pero amb llençol i poc mes. Tenc sa estacio plena d'inconsistencies a meteoclimatic que varen ser causades per la meva tornada al WD despres d'haver experimentat uns mesos amb el cumulus, i encara no he pogut llevar-les.
Estic content de que esteu actius i tenguem una estacio de meteofelanitx a Manacor, i sobre tot de tenir ja a en Jaume ben recuperat.

salutacions

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm

Desconnectat Toni Esteva

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1127
  • Molí d'en Leu. Artà.
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #32 el: De Juny 03, 2010, 20:11:46 p. m. »
Sí, definitivament, com diu n'Embat, les ennigulades passaran pel sud de les Pitiusses.
Crònicons del Molí d'en Leu.
http://molidenleu.blogspot.com

*Col·laborador d'AEMET a les Illes Balears
i Soci de la SOMIB.
Estacions oficials a Artà i Campament dels Presos, Parc Natural de la Península de Llevant.

Desconnectat Toni Esteva

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1127
  • Molí d'en Leu. Artà.
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #33 el: De Juny 03, 2010, 20:15:27 p. m. »
Hola Metar. Jo també he sortit del silenci i ara ja estic disposat a passar l'estiu per aquí, tot i que l'estiu a mi no m'agrada.
Jo també pos l'aire acondicionat al cotxe...a casa encara no... ;D Però si dependigués de mi, ja faria estona que estaria posat. De totes maneres a les nits i a les matinades tampoc no ens podem queixar. La fresqueta, de moment, està garantitzada.  :)
Crònicons del Molí d'en Leu.
http://molidenleu.blogspot.com

*Col·laborador d'AEMET a les Illes Balears
i Soci de la SOMIB.
Estacions oficials a Artà i Campament dels Presos, Parc Natural de la Península de Llevant.

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #34 el: De Juny 03, 2010, 20:18:07 p. m. »
Toni, encantat de llegir-te!!!

 Hauriem de fer un meteocafe en poder, que ja fa massa que no veig a ningú des forum

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm

Desconnectat Toni Esteva

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1127
  • Molí d'en Leu. Artà.
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #35 el: De Juny 03, 2010, 20:21:01 p. m. »
Crec que els propers dies estarem estampats dins un pantà baromètric... Pot ser terrible el cap de setmana!  :( Caloooooor...
« Darrera modificació: De Juny 03, 2010, 20:31:50 p. m. per Toni Esteva »
Crònicons del Molí d'en Leu.
http://molidenleu.blogspot.com

*Col·laborador d'AEMET a les Illes Balears
i Soci de la SOMIB.
Estacions oficials a Artà i Campament dels Presos, Parc Natural de la Península de Llevant.

Desconnectat Toni Esteva

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1127
  • Molí d'en Leu. Artà.
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #36 el: De Juny 03, 2010, 20:23:08 p. m. »
Ara que ho dius, ja crec que és ben hora que ens vegem per a fer un cafè. A veure si planetjam alguna cosa i donam la benvinguda a l'estiu, tot i que ja és aquí. Si pot ser, però, en un local climatitzat... ;D

Per cert, també és un plaer llegir-te. A poc a poc aquest foro ha de rebentar de gent!
Crònicons del Molí d'en Leu.
http://molidenleu.blogspot.com

*Col·laborador d'AEMET a les Illes Balears
i Soci de la SOMIB.
Estacions oficials a Artà i Campament dels Presos, Parc Natural de la Península de Llevant.

Desconnectat Toni Esteva

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1127
  • Molí d'en Leu. Artà.
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #37 el: De Juny 03, 2010, 20:27:11 p. m. »
Sembla que pel centre d'Europa fins a Itàlia s'està gestant alguna que altra tempesta.

Algú sap el que va passar a Polònia? Joer, amb tanta pluja!
Crònicons del Molí d'en Leu.
http://molidenleu.blogspot.com

*Col·laborador d'AEMET a les Illes Balears
i Soci de la SOMIB.
Estacions oficials a Artà i Campament dels Presos, Parc Natural de la Península de Llevant.

Desconnectat Toni Esteva

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1127
  • Molí d'en Leu. Artà.
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #38 el: De Juny 03, 2010, 20:36:26 p. m. »
Me podeu confirmar si l'escamot de Balears hem deixat anar el CATMETEO, o encara està viu?  ???

Per altra part; és aquest el foro definitiu del nostrre escamot?  ???

Només ho deman. Per a mi, personalment, estic més bé per aquí, si a tots ens va bé, és clar.
Crònicons del Molí d'en Leu.
http://molidenleu.blogspot.com

*Col·laborador d'AEMET a les Illes Balears
i Soci de la SOMIB.
Estacions oficials a Artà i Campament dels Presos, Parc Natural de la Península de Llevant.

Desconnectat Toni Esteva

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1127
  • Molí d'en Leu. Artà.
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #39 el: De Juny 03, 2010, 20:37:32 p. m. »
 ???... hola.... hay alguien...?  ???
Crònicons del Molí d'en Leu.
http://molidenleu.blogspot.com

*Col·laborador d'AEMET a les Illes Balears
i Soci de la SOMIB.
Estacions oficials a Artà i Campament dels Presos, Parc Natural de la Península de Llevant.

Desconnectat Perejal

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1700
  • Fracàs escolar garantit! Ni anglès ni coneixements
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #40 el: De Juny 03, 2010, 21:49:03 p. m. »
Bones!

Ja tenim una nova estació online a Manacor a meteoclimatic i aquesta sí que´funcionarà en condicions. L'ha montada es Felanitxer a la seva "residència" manacorina. Avui demati hem estat es Felanitxer, en Xalocada i jo fent la instal·lació. Sí, sí, en Xalocada també. L'hauríeu de haver vist pujant en es terrat i aferrant-se al màstil per instal·lar correctament la Davis i només 15 dies després de sortir de l'hospital. Un crack!  ;D

Després hem anar a dinar plegats i compartir un bon dinar de meteo. L'horabaixa en Xalocada i es Felanitxer han pujat l'estació a meteoclimatic i, com podeu veure amb les fotos, té molt bona pinta.

 ;)

Aquesta si que m'és bona!!  :D  Segons les coordenades que posa a Meteoclimàtic, es Felanitxer i un servidor som veinats de molt a prop, no més de 50 metres!! Ca seva deu estar al carrer d'En Joan Segura o al carrer d'En Jaume II, ben al centre. Demà faré una volteta (amb crosses) per mirar de localitzar l'estació  ;)
FORÇA FORANA!!!

Desconnectat Perejal

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1700
  • Fracàs escolar garantit! Ni anglès ni coneixements
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #41 el: De Juny 03, 2010, 22:03:18 p. m. »
Bones!

Ja tenim una nova estació online a Manacor a meteoclimatic i aquesta sí que´funcionarà en condicions. L'ha montada es Felanitxer a la seva "residència" manacorina. Avui demati hem estat es Felanitxer, en Xalocada i jo fent la instal·lació. Sí, sí, en Xalocada també. L'hauríeu de haver vist pujant en es terrat i aferrant-se al màstil per instal·lar correctament la Davis i només 15 dies després de sortir de l'hospital. Un crack!  ;D

Després hem anar a dinar plegats i compartir un bon dinar de meteo. L'horabaixa en Xalocada i es Felanitxer han pujat l'estació a meteoclimatic i, com podeu veure amb les fotos, té molt bona pinta.

 ;)

Aquesta si que m'és bona!!  :D  Segons les coordenades que posa a Meteoclimàtic, es Felanitxer i un servidor som veinats de molt a prop, no més de 50 metres!! Ca seva deu estar al carrer d'En Joan Segura o al carrer d'En Jaume II, ben al centre. Demà faré una volteta (amb crosses) per mirar de localitzar l'estació  ;)

EDIT: Les coordenades de Google Earth no coincideixen amb les fotos de l'estació. A primera vista la finca està situada al carrer de na Balèria - Ronda Institut.
« Darrera modificació: De Juny 03, 2010, 22:22:46 p. m. per Perejal »
FORÇA FORANA!!!

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #42 el: De Juny 04, 2010, 00:00:41 a. m. »
Bones!

Ja tenim una nova estació online a Manacor a meteoclimatic i aquesta sí que´funcionarà en condicions. L'ha montada es Felanitxer a la seva "residència" manacorina. Avui demati hem estat es Felanitxer, en Xalocada i jo fent la instal·lació. Sí, sí, en Xalocada també. L'hauríeu de haver vist pujant en es terrat i aferrant-se al màstil per instal·lar correctament la Davis i només 15 dies després de sortir de l'hospital. Un crack!  ;D

Després hem anar a dinar plegats i compartir un bon dinar de meteo. L'horabaixa en Xalocada i es Felanitxer han pujat l'estació a meteoclimatic i, com podeu veure amb les fotos, té molt bona pinta.

 ;)

Aquesta si que m'és bona!!  :D  Segons les coordenades que posa a Meteoclimàtic, es Felanitxer i un servidor som veinats de molt a prop, no més de 50 metres!! Ca seva deu estar al carrer d'En Joan Segura o al carrer d'En Jaume II, ben al centre. Demà faré una volteta (amb crosses) per mirar de localitzar l'estació  ;)

Perejal, l'estació està al carrer de Baleria (així l'anomena el google maps), un carrer que surt de la rotonda on està òptiques Florida i que va a pegar a la Ronda de l'institut!. L'edifici té una tonalitat salmó o rosa (3 altures)!


Ves alerta no tornis fer-te mal ;)

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #43 el: De Juny 04, 2010, 00:07:26 a. m. »
Me podeu confirmar si l'escamot de Balears hem deixat anar el CATMETEO, o encara està viu?  ???

Per altra part; és aquest el foro definitiu del nostrre escamot?  ???

Només ho deman. Per a mi, personalment, estic més bé per aquí, si a tots ens va bé, és clar.


Bones Toni!

En principi, la majoria participam en ambdós foros!. Evidentment, aquest és més selecte i m'atreviria a dir que hi ha gent "amb més capet". D'altra banda es gaudeix d'aportacions de gent que no participa a l'altre foro.

No obstant això, a jo m'agrada seguir cotilleant a tots dos. La visceralitat i la naturalitat no raonada de vegades també són emocionants!  ;)


Per cert, tema meteocafé:

Crec que podriem organitzar una quedadeta a principis de juliol. Així la gent que té exàmens ja no tindran excusa i en Tein i jo vos podrem contar com ens ha anat el curs de "convecció profunda" al que assistirem el 1r cap de setmana de juliol a un poble de Segovia!  ;)

Desconnectat Toni Esteva

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1127
  • Molí d'en Leu. Artà.
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de JUNY 2010
« Respondre #44 el: De Juny 04, 2010, 00:24:03 a. m. »
El que diuen els americans!  :o

«2010 va en buen camino para convertirse en el año más cálido desde que existen registros, según un estudio llevado a cabo por científicos del Centro Nacional de recogida de datos de Nieve y hielo de EEUU (NSIDC, en sus siglas en inglés).»
Crònicons del Molí d'en Leu.
http://molidenleu.blogspot.com

*Col·laborador d'AEMET a les Illes Balears
i Soci de la SOMIB.
Estacions oficials a Artà i Campament dels Presos, Parc Natural de la Península de Llevant.