Autor Tema: Seguiment mes de Setembre 2012  (Llegit 106054 cops)

Desconnectat grenotet

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 818
    • Veure Perfil
    • red de estaciones en tiempo real
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre 2012
« Respondre #90 el: De Setembre 01, 2012, 22:25:38 p. m. »
Bonas, per aqui avui hen fet un extra  12mm i are tenim una T de 15,8º,lo que te se meteo, fa dos dias mos moriem de calor i are defora fa fred.



Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Setembre 2012
« Respondre #91 el: De Setembre 01, 2012, 23:07:50 p. m. »
Bones!

Per Vilafranca hem acumulat avui uns misserables 3,2mm. Necessitam més per donar saó a la terra i per netejar els pluviòmetres.

AEMET activarà aquesta matinada a les 3h l'alerta groga per tempestes a Mallorca i Menorca.

A veure si tenim més sort demà!

I molt interessant la possibilitat de formació del Medicane per dimarts i molt bones aportacions les que heu fet!. Jo no tenc ni idea de medicanes.  :-\


Desconnectat Lenticular

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 344
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre 2012
« Respondre #92 el: De Setembre 02, 2012, 00:37:45 a. m. »


Avui horabaixa m'han mandat des d'Eivissa aquesta nova fotografia d'una altra mànega, aquest pic a Santa Eulàlia del riu. Sobren els comentaris...
Seguiment a Twitter: https://twitter.com/DaniCapo_Meteo

El Temps a IB3TV

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre 2012
« Respondre #93 el: De Setembre 02, 2012, 00:44:01 a. m. »


Avui horabaixa m'han mandat des d'Eivissa aquesta nova fotografia d'una altra mànega, aquest pic a Santa Eulàlia del riu. Sobren els comentaris...


es vere o es un trucatje ???

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre 2012
« Respondre #94 el: De Setembre 02, 2012, 00:47:26 a. m. »
Real como la vida misma, o això m´han dit, que està feta desde mòvil  ??? :o

Desconnectat Lenticular

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 344
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre 2012
« Respondre #95 el: De Setembre 02, 2012, 00:48:14 a. m. »
me l'han feta arribar assegurant-me que sa foto estava feta amb un mòbil per un mariner de santa eulàlia, però com que no l'he feta jo, si és totalment real jo no ho puc confirmar. El que sí sé és que l'autor l'ha mandat a IB3 perquè sortís a l'espai del temps...
Seguiment a Twitter: https://twitter.com/DaniCapo_Meteo

El Temps a IB3TV

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre 2012
« Respondre #96 el: De Setembre 02, 2012, 06:13:06 a. m. »
Eso no es Santa Eulalia, es la zona de Es Vive,en ibiza ciudad, (al fondo distingo perfectamente el hotel los molinos y a la izquierda el hotel mas alto el Ibiza playa) y coincidiria con la tromba de agua de ayer de ibiza ciudad que cayeron 22mm.

Desconnectat Ponent

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 473
  • Andratx
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre 2012
« Respondre #97 el: De Setembre 02, 2012, 09:13:58 a. m. »
Acab de trobar aquest video per youtube. Es de la tormenta de dia 30, el lloc quadre perfectament on hi ha els ametlers xapats per la mitad i les copes dels arbres com a 25 metres, com vaig comentar al post. INCREIBLE!!!!

Cap de fiblo Andratx 30 D´AGOST
http://www.youtube.com/watch?v=sZRJwGXXibI




« Darrera modificació: De Setembre 02, 2012, 10:11:05 a. m. per Ponent »

Desconnectat gorgblau

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 996
  • Tobogan d'en balti
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Setembre 2012
« Respondre #98 el: De Setembre 02, 2012, 09:18:19 a. m. »
ostias!!! correcte aixo no es sant eularia!!! aixo es sa badia de figueretes, ho se perque tenc una casa a nes puig des molins i m'ho coneneg perfectament!!! haura afectat a sa casa??? dies 13 i 14 de septembre hi vaig per sortir de marxa (ushuaia: luciano + 2 many djs) jajajaja a les hores vore que tal esta sa casa!!! espero que be!!!
Visca Mallorca!!!

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre 2012
« Respondre #99 el: De Setembre 02, 2012, 09:26:13 a. m. »
No se, trop raro que avui en dia amb els mobils no vagi mes fotos, ames que es cap de fiblo sigui tot del mateix color......

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre 2012
« Respondre #100 el: De Setembre 02, 2012, 09:38:59 a. m. »
ostias!!! correcte aixo no es sant eularia!!! aixo es sa badia de figueretes, ho se perque tenc una casa a nes puig des molins i m'ho coneneg perfectament!!! haura afectat a sa casa??? dies 13 i 14 de septembre hi vaig per sortir de marxa (ushuaia: luciano + 2 many djs) jajajaja a les hores vore que tal esta sa casa!!! espero que be!!!

Cierto tambien, despues del Ibiza Playa empieza la playa de Figueretas, esas Palmeras principales dan inicio a la zona de Es Vive, la foto esta realizada de un edificio que hay alto al lado del Price, debajo hay un restaurante chino.

La foto creo que es real, me constan ya 4 cap de fiblons ayer en Ibiza, uno que vi yo pequeñito en el aeropuerto, el que realizaron en Sant Antoni, y este tercero, el cuarto lo hace mencion el Ultima Hora de Ibiza de hoy en la zona de cala martina y cala Leña, al norte de Santa Eulalia.

http://ultimahora.es/ibiza/noticia/noticias/local/eivissa-estrena-septiembre-una-intensa-tromba-agua-descenso-temperatuas.html


Desconnectat llevant

  • Global Moderator
  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1985
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Setembre 2012
« Respondre #102 el: De Setembre 02, 2012, 10:05:33 a. m. »
He hagut de dormir amb la finestra tancada, es pijama posat, i amb un llançol i un cubertor. Jo crec que mai havia passat tant de fred a s'estiu, pareix que esteim a nes novembre. Ara per Marratxí van fent ruixadets també. Per altra banda sembla que l'Hirlam s'ha calmat una mica després de perdre els papers ahir!

I la foto del cap de fibló d'Eivissa i el vídeo d'Andratx són simplement increibles!


Desconnectat jorda

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1626
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre 2012
« Respondre #104 el: De Setembre 02, 2012, 10:18:55 a. m. »
El vídeo del fiblo d'Andratx és boníssim, quina ventada més rabiosa, xapa pel mig l'ametler i, a més, una anàlisi detallada permet calcular la velocitat aproximada que duia el vent.

La foto d'Eivissa també és molt bona: a més de la mànega (que provoca sospites segurament perquè a la vista és perfecta) és molt notable veure les plomes d'aigua roja que entren dins mar que provenen de les petites torrentades dels carrers cap a la platja, s'intueix que la intensitat de la ploguda degué ser brutal.