Autor Tema: Grata sorpresa  (Llegit 2249 cops)

Desconnectat Vallca

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 650
  • Oregon BAR218HG (Sant Jordi - Palma)
    • Veure Perfil
    • Correu
Grata sorpresa
« el: De Novembre 17, 2010, 00:11:44 a. m. »
Bueno bueno bueno! això es molt bo.. Ara he vist fotos i resulta que conec a 4 persones d'aquest foro. dos d'ells per ser professors meus (embat i Jorda) Despres en Twin i en llevant els conec d'haberlos vist pels passadissos. Doncs estic molt content de trobar-me a professors meus jeje Amem si adivinau qui soc jo.. Es meu nick es una bona pista...
Twitter: @Jawallk

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Grata sorpresa
« Respondre #1 el: De Novembre 17, 2010, 08:09:37 a. m. »
Bueno bueno bueno! això es molt bo.. Ara he vist fotos i resulta que conec a 4 persones d'aquest foro. dos d'ells per ser professors meus (embat i Jorda) Despres en Twin i en llevant els conec d'haberlos vist pels passadissos. Doncs estic molt content de trobar-me a professors meus jeje Amem si adivinau qui soc jo.. Es meu nick es una bona pista...

ido si vesin entrat abans aqui, i recorda que t´habia enviat privats per cazatormentas, mos vesi coneguts a tots al sopar

Desconnectat Vallca

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 650
  • Oregon BAR218HG (Sant Jordi - Palma)
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Grata sorpresa
« Respondre #2 el: De Novembre 17, 2010, 11:04:34 a. m. »
Bueno bueno bueno! això es molt bo.. Ara he vist fotos i resulta que conec a 4 persones d'aquest foro. dos d'ells per ser professors meus (embat i Jorda) Despres en Twin i en llevant els conec d'haberlos vist pels passadissos. Doncs estic molt content de trobar-me a professors meus jeje Amem si adivinau qui soc jo.. Es meu nick es una bona pista...

ido si vesin entrat abans aqui, i recorda que t´habia enviat privats per cazatormentas, mos vesi coneguts a tots al sopar

Si, vaig arribar tard jeje
Twitter: @Jawallk

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Grata sorpresa
« Respondre #3 el: De Novembre 17, 2010, 12:24:02 p. m. »
Bueno bueno bueno! això es molt bo.. Ara he vist fotos i resulta que conec a 4 persones d'aquest foro. dos d'ells per ser professors meus (embat i Jorda) Despres en Twin i en llevant els conec d'haberlos vist pels passadissos. Doncs estic molt content de trobar-me a professors meus jeje Amem si adivinau qui soc jo.. Es meu nick es una bona pista...
Idò mem si un dia que me veus passar m'atures i me dius qui ets, que se que fas segon de geografia, però no te pos cara.  ;D ;D

Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Grata sorpresa
« Respondre #4 el: De Novembre 17, 2010, 13:22:05 p. m. »
Vallcaneras i del Vivero...només en conec un  ;D

Desconnectat llevant

  • Global Moderator
  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1985
    • Veure Perfil
Re: Grata sorpresa
« Respondre #5 el: De Novembre 17, 2010, 13:59:05 p. m. »
Bueno bueno bueno! això es molt bo.. Ara he vist fotos i resulta que conec a 4 persones d'aquest foro. dos d'ells per ser professors meus (embat i Jorda) Despres en Twin i en llevant els conec d'haberlos vist pels passadissos. Doncs estic molt content de trobar-me a professors meus jeje Amem si adivinau qui soc jo.. Es meu nick es una bona pista...

 ;D Idò mem si m'atures a mi també el proper dia que em vegis i així ja coneixeré a qualqú de segon de geografia ;D tot i que malauradament els de quart hi som ben poc per l'aulari :-\

Desconnectat Vallca

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 650
  • Oregon BAR218HG (Sant Jordi - Palma)
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Grata sorpresa
« Respondre #6 el: De Novembre 17, 2010, 19:50:47 p. m. »
Jejeje okey, ja vos saludaré si vos veig.
Twitter: @Jawallk