General > off-topic

Hola a aquest nou foro

(1/7) > >>

UETAM:
A la fi s´ha fet realitat aquest sonmi, te tenir un foro illenc, com tenen totas ses altres comunidats.

Desitjar llarga vida al  foro i a on encara siguem mes i mes amics tots

Tomeu

UETAM:
Ahir vaig veure lo de s´hora

no tenc ni idea de lo de ses fotos

pero si es foro ha d´anar millor, digues lo que val i farem una colecta

li not a faltar a dalt, que digui amb lletres grossas es nom des foro

UETAM:
hi ha una cosa que no m´agrada, estic intentant enviarte un privat per si funciona i resulta que he de posar verificacio i damunt ma surt una de ses lletres superpetita i no hi ha manera de sebre quina lletre es, no es veu gens clar

embat:
Bon dia a tots  ;D Ja som per aquí, idò  ;D
Una coseta, primer de tot enhorabona pel foro i sobretot gràcies per la confiança de contar amb mi  ;)
Ara mateix he de fer unes feines i la veritat és que tenc una setmana dura per poder estar molt per aquí però intentaré navegar pel foro una mica i donar-vos la meva opinió. :)
De primer dir que pot ser sigui interessant un tòpic pel seguiment de models, ja que baix el meu punt de vista sol ser molt espés de llegir un seguiment en que cada dos o tres missatges hi ha el tipic mapa del gfs  :( que no aporta res al seguiment de la jornada si no està ben comentat o serveix per explicar qualque cosa.
Així, si es crea un tòpic a part ja no embossarà i el que vulgui comentar models, discutir a sobre d'ells o el que sigui ho podrà fer sense espenyar la resta de seguiment.
No te perquè anar a missa, només és un suggeriment.  ;)

embat:
 ;D ;D ;D Ja soc Newbie  ;D ;D

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

Go to full version