Autor Tema: Seguiment mes d´abril 2010  (Llegit 32937 cops)

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Seguiment mes d´abril 2010
« el: D’abril 01, 2010, 10:01:42 a. m. »
 ;)
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment mes d´abril 2010
« Respondre #1 el: D’abril 01, 2010, 12:39:17 p. m. »
Bon Dijous Sant! Avui a veure les processons!

16,4ºC
55%
1016,0 hPa
NW, 15 km/h
Sensació de 14º

Mínima de 9,9ºC (mínima mensual!)  ;D

Aspecte de l´Skyline de Palma ara:
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat Perejal

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1700
  • Fracàs escolar garantit! Ni anglès ni coneixements
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes d´abril 2010
« Respondre #2 el: D’abril 01, 2010, 13:32:51 p. m. »
A manca de méteo, si aquests dies voleu un poc d'astro, Venus i Mercuri estaran en conjunció a posta de sol. El dia de Pasqua estaran separats just per 3º.

FORÇA FORANA!!!

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes d´abril 2010
« Respondre #3 el: D’abril 01, 2010, 16:29:45 p. m. »
Han crescut molts d'estratocúmuls avui, possiblement per turbulència de capes baixes o be per convergència de vent. Sigui com sigui, pareix que són bastant espessos. Si anit s'estira no m'estranyaria que pogués arribar a gelar tímidament a les valls més deprimides  ::) No estaria malament del tot anotar una geladeta al mes d'Abril  ;D

edit: els estratocúmuls pareix que deixen qualque plugimet pel llevant perquè al radar i ha qualque traceta de precipitació
« Darrera modificació: D’abril 01, 2010, 16:39:20 p. m. per embat »

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes d´abril 2010
« Respondre #4 el: D’abril 01, 2010, 17:18:12 p. m. »
Han crescut molts d'estratocúmuls avui, possiblement per turbulència de capes baixes o be per convergència de vent. Sigui com sigui, pareix que són bastant espessos. Si anit s'estira no m'estranyaria que pogués arribar a gelar tímidament a les valls més deprimides  ::) No estaria malament del tot anotar una geladeta al mes d'Abril  ;D

edit: els estratocúmuls pareix que deixen qualque plugimet pel llevant perquè al radar i ha qualque traceta de precipitació
crec que t'he de discutir lo d'estratocumuls. Almanco en el seu inici he vist per sa zona de Randa, on ha començat es moviment, algun cumul humilis amb una base ben definida.

Miret sa sortida de s'MM5 de sa UIB, jo apost per una convergència de vents en tota regla, tot i que a meteoclimatic sigui mala d'identificar
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes d´abril 2010
« Respondre #5 el: D’abril 01, 2010, 19:15:29 p. m. »
Segons el radar hi ha preci a les zones que posava el model d'ahir. De moment marquen nomes llucmajor (0.6mm) i sant joan (0.2mm)

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes d´abril 2010
« Respondre #6 el: D’abril 01, 2010, 19:23:28 p. m. »
Han crescut molts d'estratocúmuls avui, possiblement per turbulència de capes baixes o be per convergència de vent. Sigui com sigui, pareix que són bastant espessos. Si anit s'estira no m'estranyaria que pogués arribar a gelar tímidament a les valls més deprimides  ::) No estaria malament del tot anotar una geladeta al mes d'Abril  ;D

edit: els estratocúmuls pareix que deixen qualque plugimet pel llevant perquè al radar i ha qualque traceta de precipitació
crec que t'he de discutir lo d'estratocumuls. Almanco en el seu inici he vist per sa zona de Randa, on ha començat es moviment, algun cumul humilis amb una base ben definida.
Miret sa sortida de s'MM5 de sa UIB, jo apost per una convergència de vents en tota regla, tot i que a meteoclimatic sigui mala d'identificar
Podria ser perfectament, de fet fa una horeta o així que els niguls tenien molt de desenvolupament. Deuen ser els que en Metar diu que han deixat pluja. :o Però de tota manera els que he afinat jo per aquí eren ben estratificats i molt més amples que alts.
Jo també crec que el motiu ha estat la convergència de vent  ;D llàstima que la humitat a capes altes no fos important perquè si no avui la montam  ;D

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes d´abril 2010
« Respondre #7 el: D’abril 01, 2010, 20:41:36 p. m. »
Han crescut molts d'estratocúmuls avui, possiblement per turbulència de capes baixes o be per convergència de vent. Sigui com sigui, pareix que són bastant espessos. Si anit s'estira no m'estranyaria que pogués arribar a gelar tímidament a les valls més deprimides  ::) No estaria malament del tot anotar una geladeta al mes d'Abril  ;D

edit: els estratocúmuls pareix que deixen qualque plugimet pel llevant perquè al radar i ha qualque traceta de precipitació
crec que t'he de discutir lo d'estratocumuls. Almanco en el seu inici he vist per sa zona de Randa, on ha començat es moviment, algun cumul humilis amb una base ben definida.
Miret sa sortida de s'MM5 de sa UIB, jo apost per una convergència de vents en tota regla, tot i que a meteoclimatic sigui mala d'identificar
Podria ser perfectament, de fet fa una horeta o així que els niguls tenien molt de desenvolupament. Deuen ser els que en Metar diu que han deixat pluja. :o Però de tota manera els que he afinat jo per aquí eren ben estratificats i molt més amples que alts.
Jo també crec que el motiu ha estat la convergència de vent  ;D llàstima que la humitat a capes altes no fos important perquè si no avui la montam  ;D
Jo l'he montada ben montada dient es migdia que s'horabaixa faria Sol, més que res perque sa meva padrina m'ha sentit i ha fet es vidres nets  ;D ;D
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment mes d´abril 2010
« Respondre #8 el: D’abril 02, 2010, 03:05:36 a. m. »
Bona matinada! De tornada d´anar a veure la Processó del Crist de la Sang, quina meravella!

9,3ºC
85%
1019,7 hPa
NE, 5 km/h

Feia un bon fred. Tothom estava ben tapat avui!

 ;)
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes d´abril 2010
« Respondre #9 el: D’abril 02, 2010, 11:23:31 a. m. »
Idò sí, finalment ha gelat. A Lluc. -0.2ºC. Geladeta d'Abril  ;D
Per cert, els estatocúmuls tornen a agafar una mica d'empenta i algun te forma cumuliforme  ::) I per diumenge pareix que la cosa segueix animada.  :)

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes d´abril 2010
« Respondre #10 el: D’abril 02, 2010, 12:07:23 p. m. »
Tenc mala visió d'allà on estic, però he vist alguns desenvolupaments, que de moment són petits.

I com dius, per diumenge jo diria que més que animada, li estan fotent canya. Es mapes d'ahir donaven poca preci i es d'avui donen un talveg ben aprofundit passant per damunt nosaltres. I a més, tenc lliure  ;D ;D
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat galilea

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 165
    • MSN Messenger - mernieto@msn.com
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes d´abril 2010
« Respondre #11 el: D’abril 02, 2010, 12:13:14 p. m. »
Miquels, estic preparant la Fira d'Andratx per dissabte i diumenge, 3 i 4 d'abril, fa un mes que faig feina perque tot surti bé, no me digueu ara que diumenge plourà???????

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes d´abril 2010
« Respondre #12 el: D’abril 02, 2010, 12:18:37 p. m. »
Miquels, estic preparant la Fira d'Andratx per dissabte i diumenge, 3 i 4 d'abril, fa un mes que faig feina perque tot surti bé, no me digueu ara que diumenge plourà???????
En Miquel Tomas te diu que a hores d'ara es molt possible que diumenge demati faci algun ruixat, però que vagis seguint sa informació.

Però vaja, si podeu preparau un pla de contingència per diumenge. Sembla que a partir de migdia sa cosa s'arregleria ràpidament
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat galilea

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 165
    • MSN Messenger - mernieto@msn.com
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes d´abril 2010
« Respondre #13 el: D’abril 02, 2010, 12:20:30 p. m. »
gràcies Miki, estiré preparada i seguiré informacions.

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes d´abril 2010
« Respondre #14 el: D’abril 02, 2010, 12:32:48 p. m. »
Jo te se dir el mateix. Alerta diumenge de moment perquè pareix que s'ha de posar a ploure pel dematí i migdia. Demà segurament afinarem més, però de moment és el que hi ha  :-\